WismutVeilchen83 | zaterdag 9 maart 2024 @ 21:47 |
![]() ![]() Jeddah Corniche Circuit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Countdown naar de sessies | |
DjVero | zaterdag 9 maart 2024 @ 21:50 |
Ricciardo en Bottas beiden kleurloos, zeg, vooral laatstgenoemde. Magnussen weer eens te onbesuisd.... Zullen na dit jaar wel klaar zijn, vermoed ik. Stroll hopelijk ook. | |
Tijn | zaterdag 9 maart 2024 @ 21:54 |
Magnussen heeft wel de punt voor Haas gescoord, hoor. Of in elk geval de voorzet gedaan, zodat Hulkenberg 'm kon inkoppen. | |
pmponer | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:02 |
Precies, en daarom zouden de straffen anders moeten | |
Peterselieman | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:05 |
eens. Niet teruggeven, bericht wedstrijdleiding, negeer je die -> drivethrough | |
Zwoerd | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:11 |
Hij is Schumacher nu voorbij. Aan het eind van dit seizoen is de ranglijst tussen die 3 waarschijnlijk: 1. Verstappen 2. Schumacher 3. Hamilton | |
WillemsJ | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:15 |
Zo, net de race gezien. Kon het helaas niet live volgen wegens een familie noodgeval! Maar wat waren de RB20's toch weer goed zeg!! Leuk ook dat Bearman gewoon zowel Norris ้n Hamilton achter kon houden! Wat een klasbak! | |
THEFXR | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:19 |
Motogp valt de beslissing in max 3 min en moet je een langere bocht van het cirquit nemen, DT is een zware straf in Motogp | |
THEFXR | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:20 |
voor Ham ge๋indigd, die volgend jaar in die rode auto rijdt. | |
Rianne84 | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:21 |
TheStigsDutchCousin | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:46 |
Damn ![]() | |
PzKpfw | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:47 |
Die Red Bull lijkt Perez dit jaar ook veel beter te liggen. | |
PzKpfw | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:50 |
Ferrari is dit jaar wel overduidelijk de beste auto na Red Bull. Die Mercedes vecht het uit om P3 t/m P5 met McLaren en Aston Martin en lijkt dus niet de gewenste 'revolutionaire' verbeteringen te brengen. | |
WillemsJ | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:52 |
Maar nog steeds is Max voor hem helaas te snel. Maar de Red Bull's gaan weer erg lekker. | |
PzKpfw | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:54 |
Vond het wel indrukwekkend om te zien hoe ver Perez bij de eerste inhaalpoging achter Leclerc reed en het gat nog met gemak dicht leek te rijden. Ik krijg langzamerhand het idee dat het gat tussen Red Bull en de andere teams alleen maar groter is geworden. | |
WillemsJ | zaterdag 9 maart 2024 @ 22:57 |
Klopt, maar ik denk ook niet echt dat Max aan het pushen was, het gat bleef de laatste ronden tussen de 6 en 8 seconden ![]() | |
pmponer | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:01 |
Ja die 7 seconden is gewoon cruisen, hij deed niet eens zijn best voor een FL Dan weet je dat ze nog veel in de tas hebben. | |
Tijn | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:07 |
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijden ![]() | |
WillemsJ | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:12 |
Max reed als ik het goed had op de hards een tiende te langzaam voor de snelste ronde, die met een softs gereden zijn door Hamilton ![]() | |
DjVero | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:14 |
Zeker, maar die actie op Albon was wel dom, hoor. Typisch hem. | |
Peterselieman | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:15 |
25 duizendste ofzo. Leclerc ging er uiteindelijk wel een tiende onder | |
potjecreme | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:17 |
Marcoss | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:30 |
Wel even de vraag of dat zo blijft op andere circuits straks. Vorig jaar was hij hier ook enorm sterk, maar leek het een race later nergens op | |
Tijn | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:50 |
Melbourne is ook een soort van stratencircuit, maar daarna is Japan aan de beurt. Dat is misschien het moment van de waarheid. | |
ChevyCaprice | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:52 |
Verstappen is nu op het niveau dat die elke race eigenlijk zou moeten winnen | |
Nattekat | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:52 |
Het is zo'n gek idee dat het morgen nog zondag is ![]() | |
WismutVeilchen83 | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:53 |
Hij kwam inderdaad net tegen het einde van de race in die groep achterblijvers, waardoor hij ook geen lekker gat had om aan te zetten.. | |
ChevyCaprice | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:53 |
Hoezo reed die langzaam | |
Peterselieman | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:54 |
Hij zat in verkeer | |
Peterselieman | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:55 |
De rest rijdt in de F1.5 De statistieken zijn werkelijk bizar | |
ChevyCaprice | zaterdag 9 maart 2024 @ 23:57 |
Dan is er dus ook geen ruimte voor een snelle ronde. Dan had die hem moeten doen voor de blue flag | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 00:00 |
Perez is wel iets beter dan vorige week, grotendeels door zijn betere kwali. Maar ja zolang Max p1 staat vormt perez nooit een bedreiging | |
Peterselieman | zondag 10 maart 2024 @ 00:00 |
hij had in de laatste ronde vrij baan, maar had in de ronden daarvoor vanwege verkeer wat langzamere tijden. Daardoor kon hij er net niet aan komen in de slotronde en hij wilde niet alle risico's nemen | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 00:04 |
Het enige risico voor Max is een technical failure op dit moment | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 00:06 |
Stroll is pas klaar als Pa Stroll het team verkoopt, tot die tijd is hij gegarandeerd van een F1 stoeltje. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 00:09 |
Contact kan natuurlijk altijd. | |
WismutVeilchen83 | zondag 10 maart 2024 @ 00:10 |
Perez is op dit circuit altijd ook wel sterk. In Baku zal hij ook in de buurt zitten. | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 00:12 |
Moet je eerst voor bij hem in de buurt zijn ![]() | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 00:13 |
Genoeg kans tijdens het lappen ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 00:15 |
Kan, maar zie het voorin zo weinig gebeuren de laatste jaren. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 00:22 |
Perez is hier normaal gesproken ok, en nog wordt die weggereden. Zegt ook wel wat. In Baku is Leclerc ook nog altijd een factor vind ik. Dan hoop ik wel op wat strijd want die race was de laatste keer echt matig | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 00:34 |
Huh? Baku 2023 was een enorm gevecht tussen Max en Checo waarbij ze beiden tot het uiterste gingen. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 00:36 |
Baku 2023 was voor Max de race dat ie vooral aan het klooien was met de instellingen tot ie datgeen gevonden had dat tot een streak van 10 races heeft geleid. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 00:38 |
Ze reden dicht bij elkaar maar tot een gevecht kwam het niet want er werd nooit echt een aanval geplaatst | |
Dauthi | zondag 10 maart 2024 @ 00:57 |
Je zou toch denken dat mensen inmiddels begrijpen dat het doel van Papa Stroll is om Lance Stroll wereldkampioen te laten worden. De Strolls hebben hetzelfde project en hetzelfde doel als de Verstappens. | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 01:01 |
Ik acht de kans dat Lance ooit WDC word ongeveer net zo groot als dat ik de Amerikaanse Powerball lotto win maar inderdaad, dat is de droom. | |
Cilantro | zondag 10 maart 2024 @ 01:02 |
Kan Ferrari nog onder het contract met Lewis uit? Ik zou liever Bearman dat stoeltje geven. | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 01:08 |
Alles kan maar het zou nogal pijnlijk zijn voor Elkann en die zal daar geen fan van zijn. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 01:11 |
Het bronmateriaal is alleen van iets andere kwaliteit. | |
Red_85 | zondag 10 maart 2024 @ 01:22 |
Bijzonder ook weer. En 'by a mile'. | |
Dauthi | zondag 10 maart 2024 @ 01:31 |
Oh, het is zeker duidelijk dat Stroll niet hetzelfde talent of toewijding heeft als Max. Maar in F1 is de kwaliteit van de auto zeer belangrijk, dus is er altijd de "ijdele" hoop dat het mogelijk is. | |
3rr0r | zondag 10 maart 2024 @ 02:21 |
Hopelijk is de volgende race wat leuker, dit was weer slaapverwekkend. | |
Captain_Jack_Sparrow | zondag 10 maart 2024 @ 04:24 |
Het is natuurlijk wel vreemd dat je je concurrenten achter je kunt houden met penalty op penalty en zo een voordeel voor je teamgenoot binnen kunt halen. Heel erg onsportief. | |
StephanL | zondag 10 maart 2024 @ 07:26 |
RB voor de race: ja moeilijk circuit voor ons blablabla. Ook RB: wint met twee vingers in de neus | |
Rianne84 | zondag 10 maart 2024 @ 07:47 |
WillemsJ | zondag 10 maart 2024 @ 08:50 |
Dat zou wat zijn! Is ie in 1 jaar tijd 24 zeges verder. On 2026 is hij straks Hamilton voorbij qua meeste F1-zeges! _o- | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 08:53 |
Lekker weer, Yuki. | |
Red_85 | zondag 10 maart 2024 @ 09:28 |
Serieus? Was een leuke race man. Veel gevechten en actie. Of kom je voor de crashes?1 | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 09:39 |
![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 09:39 |
Baggerrace inderdaad, maar nog 2 overwinningen en Verstappen heeft zijn eigen longest winning streak verbeterd. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 09:43 |
![]() | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 09:45 |
Ricciardo al met pensioen, was hij gewoon slecht of had hij nog een ander excuus? | |
Questular | zondag 10 maart 2024 @ 09:48 |
Volgens mij had hij een pitstop van 40 seconden, maar daar was niks van te zien op tv. | |
Nebelwerfer | zondag 10 maart 2024 @ 09:53 |
Ik keek de race met een half oog van mijn telefoon en nu meen ik een spin van hem gezien te hebben, maar kan hem niet terug vinden. Kan iemand deze ophelderen? Hij valt wel erg door de mand. Ik had dit seizoen gehoopt op een prima Ricciardo, maar een Yuki die beter is. Maar eigenlijk vallen ze allebei tegen. Voor Red Bull wel goed. Een Ricciardo die ok zou presteren zie ik wel voor nog meer problemen zorgen gezien de onderlinge problemen bij het bazenspul. | |
Nebelwerfer | zondag 10 maart 2024 @ 10:02 |
Komt natuurlijk ook wel door het circuit. Ik ben het ergens wel eens dat je terug moet geven en anders meteen een straf, maar je moet wel oppassen dat dat terug geven niet op een, voor de overtreder, gunstige plek op het circuit gebeurt. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:07 |
Spin is nooit op tv geweest, maar is wel gebeurd. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:07 |
| |
Questular | zondag 10 maart 2024 @ 10:10 |
https://www.formula1.com/(...)it-stop-summary.html Iedereen rond de 22 sec voor een pitstop Ricciardo net iets langer + een spin. | |
Tinos85 | zondag 10 maart 2024 @ 10:16 |
Ietsje langer maar ![]() Wat was daar gebeurd dan? Probeerden zo Sauber na te doen? | |
Kapitein_Schavuit | zondag 10 maart 2024 @ 10:18 |
Is wel te zien geweest in dr reply. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:19 |
Ik heb echt totaal m'n aandacht er niet bij kunnen houden ![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 10:19 |
Of een keer een 'Singapore' waar de RB op mysterieuze wijze niet aanslaat. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:26 |
Het is schrijnend voor de anderen dat Red Bull zoveel afstelvrijheid heeft en zij moeten schipperen met of topspeed of downforce. | |
Red_85 | zondag 10 maart 2024 @ 10:27 |
Niet eens. Kan ook wel een keer. | |
Red_85 | zondag 10 maart 2024 @ 10:27 |
Zie bovenstaande post. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:29 |
Leclerc in de race mijlenver van de Red Bulls af en achter Ferrari zijn ze nog langzamer. Dit wordt nog erger dan 2023 voor de concurrentie als Perez nu wel een beetje stabiel blijft. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:30 |
Het hoogtepunt van de race was Magnussen die Tsunoda inhaalt door de baan af te snijden om vervolgens iedereen op te houden zodat zijn teamgenoot een gratis stop krijgt en zelfs zijn straf onklaar wordt gemaakt. En dat was triest. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:34 |
Zegt genoeg dat de commentatoren vooral de hele race bezig waren met Bearman. Als een Ferrari die van P11 naar P7 rijdt, ook al is het met een reserverijder erin, de talk of the town is, dan weet je wel hoe de rest van de race was. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:34 |
Ik heb ook het idee dat deze auto zoveel sneller is dat ze zelfs Perez wat meer comfort kunnen geven in de afstelling, uiteraard is hij dan niet zo snel als Verstappen maar nog steeds sneller dan de rest. Nog moeilijk te bewijzen maar als Perez in Suzuka ook 2e is durf ik dat wel stelliger te beweren. | |
PzKpfw | zondag 10 maart 2024 @ 10:35 |
Perez lijkt dit jaar wel met meer vertrouwen achter het stuur te zitten. Al begon hij de afgelopen twee seizoenen ook heel sterk en zakte daarna wat terug in zijn prestaties. Maar als hij het overgrote deel van de races gewoon netjes als tweede finisht, en eventueel wint mocht Verstappen eens uitvallen, dan zal Red Bull meer dan tevreden zijn. | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 10:37 |
Max schakelede vanaf rondje 20 al naar cruise mode zo te zijn aan de stats en vanaf ronde 33 helemaal. volgens mij zelfs te koude bandjes op het einde, dit seizoen gaat gewoon niet spannend worden vooraan of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren. op naar nieuwe records ? singapore duurt nog wel een tijdje. | |
LTVDK | zondag 10 maart 2024 @ 10:37 |
Het helpt hem ook wel dat die nu redelijk gekwalificeerd heeft, vorig jaar zat die vaak genoeg ergens halverwege het veld, dan is die heel de race bezig met inhalen waar die niet heel sterk in is | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:39 |
Ik wil geen commentaar horen over Viaplay commentaar. Je weet wat het is, en kiest er nog steeds zelf voor ![]() Mijn commentatoren waren gewoon bezig met de race. | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 10:40 |
De auto lijkt ook gewoon nog dominanter te zijn tov FER, en mercedes heeft de snelheid gewoon nog niet. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:43 |
Ik heb ViaPlay ook voor voetbal en darts wat je erbij krijgt. Anders was ik al overgestapt. Maar los van het commentaar was ik gisteren niet onder de indruk van de race. Verstappen die Norris voorbij rijdt op een recht stuk met DRS is geen gevecht en Perez/Leclerc was ook nooit een gevecht. Strijd om P10 interesseert mij niet zoveel. Eigenlijk vond ik alleen Piastri/Hamilton wel amusant. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:44 |
Zelfs dat is sinds dit seizoen geen excuus meer door de F1TV handjeklap. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:45 |
Mercedes gaat die snelheid ook niet krijgen, is al het 3e jaar op rij dat ze met grote praatjes aan het seizoen beginnen en het niet waarmaken, daar zit iets fundamenteels fout in het in de praktijk brengen van de theorie. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:45 |
Enfin, laten we het maar hebben over de race en niet over de aanbieders hier ![]() | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 10:45 |
Mijn commentatoren, bij Viaplay, waren dat inderdaad ook ![]() | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 10:45 |
De RedBull is in jouw optiek dominanter geworden tov Ferrari? Nou… vorig seizoen de eerste races was het verschil tussen RedBull en Ferrari een stuk groter hoor. Ferrari finishte in de eerste race op 50 sec. van Verstappen en de tweede race op 35 sec. juist Ferrari is dichter bij gekomen dit jaar. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:46 |
De race: ![]() | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:46 |
Maakt allemaal geen zak uit met dit soort enorme gaten op het eind. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:47 |
Vorig jaar was veel beter dan dit jaar. Ik kan heerlijk genieten van het middenveld, maar zelfs dat is troep nu. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:47 |
Top vind ik ze ook niet maar kan me niet voorstellen als je F1TV in het Engels hebt staan er niets over Ollie gezegd werd, maar @Nattekat mist weleens meer wat. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:48 |
Helpt ook niet mee dat Alpine en Sauber echt waardeloos zijn. Sargeant is nog steeds Sargeant. Alleen Haas zit er beter bij in de races nu. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:48 |
Er werd natuurlijk wel genoeg gezegd, maar niet continu en overdreven, iets waar ik users hier over zag klagen. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 10:49 |
Ferrari heeft een veel betere racepace dan vorig seizoen en heeft op dat gebied een grotere stap gezet dan Redbull. Met andere woorden, ze komen echt wel dichterbij. | |
WheeledWarrior | zondag 10 maart 2024 @ 10:50 |
Red Bull is gewoon aan het cruisen de hele race joh. | |
Nebelwerfer | zondag 10 maart 2024 @ 10:50 |
Yeah, seizoen is jong, maar die heeft gewoon de beste papieren voor dat stoeltje. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:50 |
Haas wel grappig maar ook lullig voor de rest, je kan dus 1 coureur alle regels aan z'n laars laten lappen om de andere in de punten te laten eindigen. | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 10:53 |
7 goede jaren ( met vals spelen ) nu 7 slechte jaren. Tja, ze vallen dik door de mand | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 10:54 |
Max spaart z’n banden, Perez moet (en moest er de vorige race) nog hard aan trekken om P2 binnen te slepen. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:55 |
Vals vind ik wel een groot woord, vooraf bevoordeeld ga ik wel in mee, daarom ook des te vreemder dat Audi vanaf 26 een groter budget krijgt dan de rest omdat ze in Zwitserland zitten. | |
opgebaarde | zondag 10 maart 2024 @ 10:55 |
Huh nu jij 't zegt begrijp ik 't niet meer. Hij had dacht ik twee keer 10 seconden straf en bij zijn eindtijd is maar ้้n keer 10 seconden opgeteld. Zit ik hier te ijlen? | |
Whiskers2009 | zondag 10 maart 2024 @ 10:55 |
Spin is wel op tv geweest. Ik heb er nog op gereageerd in het topic. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:55 |
Ik ben nu ook heel voorzichtig aan het neigen naar de mogelijkheid dat het rijdersduo bij Mercedes ook niet echt maximaliseert. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 10:56 |
Vond ik allemaal wel meevallen. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 10:56 |
Tsunoda werd gelapt, hijzelf niet, dus die 20 seconden deden niets. | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 10:56 |
juist dit | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 10:59 |
Oke joh, Ferrari zat vorig seizoen in de eerste races consequent op 0,8-1,0 sec. achter RedBull in de eerste races en nu op 0,5 sec. of minder. Nu zou RedBull aan het cruisen zijn maar vorig seizoen niet. | |
Nebelwerfer | zondag 10 maart 2024 @ 11:01 |
Het punt is, denk ik, dat de concurrentie dit jaar positief is over hun auto’s. Natuurlijk klagen ze wat nu ze meer erachter liggen, maar Ferrari rookt minder banden op, Mercedes geeft aan de goeie weg te zijn ingeslagen en mclaren staat er ook beter voor. En ondanks dat komen ze er nog niet bij. Tel hierbij op dat Red Bull waarschijnlijk grotere stappen zet in de ontwikkeling en je moet bang zijn dat het beeld tot aan de zomer hetzelfde is. | |
WismutVeilchen83 | zondag 10 maart 2024 @ 11:02 |
Maar toen zat wel nog AM ertussen. Maar ik denk dat ze beide jaren niet alles laten zien. Toen niet en nu ook niet. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:03 |
Als je in Bahrein de snelste ronde van Verstappen zag dan weet je dat hij aan het cruisen was en gisteren was het door de SC een langere 2e stint dan verwacht en logisch dat ze dan niet meer doen dan absoluut noodzakelijk. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:07 |
En RedBull was de enige bij wie die laatste stint zo lang was? Ferrari zit er in de race toch duidelijk dichterbij dan vorig seizoen rond deze tijd? Het issue bandenslijtage hebben ze bij Ferrari nu toch veel beter op orde. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:09 |
Ik vond RedBull vorig seizoen toch echt dominanter dan dit seizoen tov Ferrari. Ik denk ook wel dat RedBull nu nog over heeft, maar dat hadden ze vorig seizoen ook. | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:13 |
Nou, als je het daar van moet hebben als F1-kijker. Dat lees ik wel de volgende dag. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:14 |
Dit is waar. Vorig jaar was het eerst Aston Martin en later McLaren die voor het podium konden gaan, nu is het Ferrari. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:16 |
McLaren valt me erg tegen, die maakte vorig seizoen het meeste progressie gedurende het seizoen en zouden met een goede winter echt het tweede team kunnen zijn. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 10 maart 2024 @ 11:16 |
Piastri deed het anders heel goed. En Norris eindigde voor Hamilton. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:17 |
Maar ze zijn wel teruggezakt t.o.v. hun positie eind vorig seizoen, toen ze consistent voorin reden. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:18 |
Ja maar wel ten koste van topsnelheid, daarom maakte Perez zich ook niet zo druk om die verloren positie. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:19 |
O.a. Fernando Alonso, Lando Norris en Lewis Hamilton hebben nu na 2 races minder punten dan Sainz, die maar 1 race heeft gereden ![]() | |
TheStigsDutchCousin | zondag 10 maart 2024 @ 11:19 |
Dat wel. Wellicht klimmen ze gedurende het seizoen. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 10 maart 2024 @ 11:20 |
![]() | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:21 |
Dat kan wel zo zijn maar als je racepace Ferrari 2023 vergelijkt met 2024 in de eerste 2 races, dan hebben ze meer progressie gemaakt dan RedBull. Dan kun je het “cruisen” van RedBull als reden opvoeren maar dat geldt dan toch ook voor vorig seizoen? | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:22 |
Red Bull heeft in de gaten dat het vorige week te hard ging, en dat die Fastest lap op het laatst niet erg handig was. Vandaar nu minder motorvermogen zodat de rest van de wereld het idee heeft dat de rest misschien er bij kan komen later in het seizoen. De hele race kon niemand normaal inhalen, alleen toen Perez aan Leclerc voorbij ging had ie nog ongeveer 200 meter over voordat ze bij de bocht waren. | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:23 |
Met deze dominantie ben ik eerlijkgezegd ook wel klaar. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:23 |
Dit is dan ook gewoon een kutcircuit dat toevalig 2 goede races heeft opgeleverd door de omstandigheden. Net als Baku. Elk circuit dat ้้n lange drs zone is, is gewoon troep. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:24 |
De coureurs ja, de bolide is een stuk minder dan tweede helft vorig seizoen. Kijk naar races als COTA en Silverstone 2023. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:24 |
Het is aan de rest om daar wat aan te doen. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:25 |
Valt nu nog mee dat het iemand is die je het gunt. Vettel en Hamilton/Mercedes deden er nog een schepje bovenop qua gifbeker. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:25 |
Ik vond de overtake van Verstappen op Norris nogal indrukwekkend. Het snelheidsverschil op het rechte stuk was abnormaal. Als dat met minder motorvermogen was…. ![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:27 |
Ja, dus snap ik omgekeerd ook wel dat die Engelsen er helemaal geen ruk meer aan vinden. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 11:28 |
En ik vind het een goed circuit. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:28 |
Tja, daar is maar ้้n reactie op mogelijk. ![]() | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:29 |
Allemaal software. Druk op de knop en ze hebben 30kW meer | |
WillemsJ | zondag 10 maart 2024 @ 11:29 |
Zoals Horner vorig jaar het mooi verwoord had: "Fix your fucking car!" ![]() | |
opgebaarde | zondag 10 maart 2024 @ 11:31 |
Albon schoof door de (een) straf van magnussen een plekje op | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:31 |
De commentatoren bij Sky kregen een vochtig slipje toen, Russell, Norris, Hamilton en Ollie (Bearman) zich bij elkaar in de buurt begaven in de race. Jammer voor ze dat het niet om podiumplekken ging ![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:32 |
Dat is aan de concurrentie, maar als kijker wil je eigenlijk wel een wedstrijd zien, ook voor de winst. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:32 |
Oh, ik lees nu deze reactie pas goed... die 'dus' is onzin. Vettel en Hamilton hadden niet de like-factor. Totaal niet. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:33 |
Nou, poehpoeh | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:34 |
Dat zou het mooiste zijn maar de praktijk van de laatste 20 jaar is dat dit niet vaak gebeurt. Pas als er regels veranderen gaan er dingen verschuiven. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 10 maart 2024 @ 11:34 |
Die Britten zijn ook oververtegenwoordigd in de F1 ![]() Meer Nederlanders! | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:35 |
Engels treintje. Achteraf ook maar much ado about nothing. BEA kwam niet inde buurt van RUS, NOR kwam niet in striking distance van BEA en HAM ging NOR natuurlijk niet meer inhalen. | |
Donderkonijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:35 |
Ze hebben 7 jaar alles met meer motor vermogen kunnen oplossen maar nu dat niet meer zo'n rol speelt vallen ze idd zwaar door de mand. | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 11:35 |
Hoe heeft Verstappen in vredesnaam wel een like-factor die Vettel en Hamilton niet hadden, behalve het vlaggetje? ![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:36 |
Die Engelsen trekken Verstappen niet, een dominante Leclerc zouden ze denk ik iets minder vervelend vinden. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 11:37 |
Denk het overgrote deel van de f1 fans ook wel. TeamMV natuurlijk niet. Maar ja het is nu eenmaal een feit. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:37 |
Ik denk dat in 2026 met de nieuwe motorreglementen je niet snel meer 10 coureurs binnen 1 seconde gaat krijgen tijdens de Q. Dus dan zorgen nieuwe regels waarschijnlijk juist weer voor grotere verschillen. | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:38 |
Dat motorvermogen zorgde ook nog eens voor een dodelijk saaie stijl van HAM. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:38 |
Vettel heeft die inmiddels wel, maar destijds werd ie terecht uitgekotst. Qua persoonlijkheid is Verstappen echt totaal onvergelijkbaar, dat zie je best wel. | |
Donderkonijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:38 |
Omdat het niet zo'n gespeeld media mannetje is, politieke correctheid doet hij niet aan, hij zegt wat hij denkt en dat is tussen de anderen best wel verfrissend. Neem bijvoorbeeld een Leclerc, die geeft alleen maar antwoorden die op de media getraind zijn. | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 11:39 |
Wie het ook is, dominantie is eigenlijk altijd kut. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:39 |
Dat heeft natuurlijk meer te maken met bias. | |
THEFXR | zondag 10 maart 2024 @ 11:40 |
| |
Donderkonijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:41 |
Natuurlijk niet. Max is veel te recht voor zijn raap. Dat trekken Engelsen sowieso niet, die zijn meer van het iets zeggen zonder het echt te zeggen, maar wel achter je rug om dan. | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 11:41 |
Maar Verstappen komt met de jaren ook gewoon steeds vaker wat vervelend en arrogant over, die likefactor van het prille begin zie ik al lang niet meer. Goddank is het gedoe met Hamilton wel wat voorbij, dat constante over en weer janken op de boordradio van beiden in elke race 2-3 jaar geleden was al helemaal hemeltergend kut. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:41 |
Ferrari heeft ook een stap gezet, misschien wat groter dan we vooralsnog zien bij de Red Bull maar dat is slechts voldoende om de beste van de rest de zijn, een bedreiging zijn ze niet. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:41 |
Vettel was in z’n prime echt een naar mannetje, pas na z’n Ferrari tijd kreeg hij een like-factor. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 11:42 |
Klopt. F1 zou competitief moeten zijn. Maar ja heel vaak is het dominant door 1 team. Is op zich ook niet gek natuurlijk. 1 iemand moet de beste resources hebben voor de auto. | |
Nober | zondag 10 maart 2024 @ 11:42 |
Maar niet als zijn teamgenoot Hamilton heet. ![]() Met z'n vingertje. | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:42 |
Nee niet pers้ dichter bij elkaar. Maar wel een kans dat de onderlinge krachtsverhoudingen wijzigen. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:43 |
Dat komt ook omdat hij van de goat een geitje maakt(e). | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 11:43 |
Ik bedoelde het ook vooral als 'Verstappen heeft die likefactor niet echt (meer)' en niet als 'Vettel had die likefactor wel', want inderdaad, Vettel is pas sinds hij van de top weg is prima geworden ![]() Net als Alonso, daar had ik in z'n Renaulttijd zo'n onmeunige pleurishekel aan, maar nu is 'ie al jaren helemaal dikke prima ![]() | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:44 |
Eens hoor, RedBull nog steeds met afstand op 1, dan Ferrari maar die zie ik ook wel weer wegvallen van die 2e positie als McLaren zich weer gaat ontwikkelen. RedBull is en blijf het meest constante en dominante team. | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:44 |
Ik verwacht Mercedes op 1. | |
Nieuwschierig | zondag 10 maart 2024 @ 11:45 |
Hij had een enorme like factor omdat hij de F1 opschudde als new kid on the block maar buiten Nederland blijft dat niet eeuwig zo | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:45 |
Verstappen in 2020: *wil gewoon racen en geen bullshit* Verstappen in 2024: *wil gewoon racen en geen bullshit* Veranderd? | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:45 |
Van McLaren had ik wel iets meer verwacht eigenlijk na die grote stap vorig seizoen. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:46 |
In 26? Ik niet. | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:46 |
Daarom vinden ze Russell ook zo'n leuke knaap. | |
tripel7 | zondag 10 maart 2024 @ 11:51 |
Mercedes heeft nu het probleem van 1 rijder ergens rond p4, die nog enige kans maakt op een podium, en de andere die met moeite rond p10-7 rondhangt | |
tja77 | zondag 10 maart 2024 @ 11:51 |
Ja ik wel dus, nieuw motorreglement, ze hebben al eens laten zien daar goed mee om te kunnen gaan. Ze wisten een dominante PU te ontwikkelen. Ik zie ze datzelfde trucje wel weer zien uithalen. | |
opgebaarde | zondag 10 maart 2024 @ 11:53 |
![]() | |
-XOR- | zondag 10 maart 2024 @ 11:54 |
Sowieso gaat RB niet eeuwig de WDC-kampioen leveren en de meest logische troonsopvolgers blijven Mercedes, Ferrari en eventueel McLaren. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:54 |
Maar of dat aan de rijders ligt betwijfel ik toch wel, gisteren zag je Hamilton tegen Piastri en eigenlijk zou je als je de kwaliteiten samenvoegt van beide auto's dichter bij Red Bull zitten, nu zijn het beide "compromis" auto's. | |
Nizno | zondag 10 maart 2024 @ 11:55 |
Ik heb anders genoeg opmerkingen gehoord over de eerste Brit die met een Ferrari zijn debuut reed en hoe goed de Brit was.. Het was idd niet de term Bearman die vaak voorbij kwam maar wel, de Brit | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 11:56 |
Dat is zo, maar het feit dat Mercedes nu al jarenlang achter de feiten aanloopt geeft wel aan dat er toch wat mis is bij de organisatie daar. Ze lijken fundamenteel de plank mis te slaan tijdens de ontwerpfase. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 11:56 |
Sky? | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:57 |
Kan, al hebben ze nu geen voorspong wat ze toen wel hadden, maar mijn indruk is dat ze sinds 22 op aero gebied nog steeds tekort komen, nu weet ik niet hoe het reglement eruit gaat zien qua aero maar als dat nog steeds met veel grondeffect is zullen ze het moeilijk krijgen. | |
Kickinalfa | zondag 10 maart 2024 @ 11:58 |
Alle wereldkampioenen zijn op hun top vervelende personen. Daarom wordt Leclerc ook geen kampioen. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 11:59 |
Of hij wordt vervelend. | |
Nizno | zondag 10 maart 2024 @ 12:00 |
F1, bovenste rare bolletje om het commentaar te selecteren. | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 12:00 |
Niks van gemerkt | |
Peterselieman | zondag 10 maart 2024 @ 12:00 |
Het is bizar om te zien hoeveel sneller ze zijn ten opzichte van vorig jaar | |
Nizno | zondag 10 maart 2024 @ 12:01 |
Ik heb het idee dat jij veel meer dingen van de race gemist hebt. En dat dat minder met de uitzending of het commentaar te maken heeft dan dat je zelf niet op zat te letten | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 12:01 |
Had misschien toch beter vandaag kunnen kijken. | |
Peterselieman | zondag 10 maart 2024 @ 12:02 |
F1 / [Nattekat] Zondagse Saudi Arabian Grand Prix Topic | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 12:04 |
![]() | |
opgebaarde | zondag 10 maart 2024 @ 12:07 |
Iemand die een mogelijke verklaring heeft hoe magnussen met 2 x 10 seconde straf maar 1 plek verliest? Ronde 50 vd 50 als 11 MAG 12 ALB +5 sec 13 OCO +8sec 14 TSU + 2sec 15 SAR + 2sec Is dat omdat vanaf Ocon iedereen al gelapt was? Nattekat begrijpt 't blijkbaar wel alleen heeft weer zij 'n typische Nattekat humeur | |
Peterselieman | zondag 10 maart 2024 @ 12:08 |
Dat is precies de reden | |
Nattekat | zondag 10 maart 2024 @ 12:10 |
Je reageert op mijn post waarin het antwoord al staat met een "ja, maar Albon!", en laat nu zien dat je echt niet gelezen hebt wat er staat. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 12:11 |
Nou hebben ze vorig jaar tijdens het seizoen ook weinig aan de auto veranderd. Dus alle upgrades tijdens de winter ipv in de loop van het jaar. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 12:17 |
Wie is ze? | |
opgebaarde | zondag 10 maart 2024 @ 12:19 |
Of ik begreep jouw boodschap niet. Misschien is dat het. Ik kende die regel niet. Maar doe vooral weer zo typisch geaggiteerd zoals we jou wel vaker zien | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 12:20 |
RBR | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 12:23 |
Vorig jaar hadden ze tot de zomer toch wel wat upgrades, alleen erna niet meer? | |
Luctor.et.Emergo | zondag 10 maart 2024 @ 12:24 |
Vanmorgen de race gekeken. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 12:35 |
Zelfde resultaat? | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 12:35 |
Ja, maar ook de upgrades tot de zomer waren vrij minimaal. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 12:39 |
Die sidepods toch wel aangepast en vloer ook meen ik, dit jaar doen ze ook 2 grotere upgrades voor de zomer en dan weer op naar volgend jaar als ik het goed gelezen/begrepen heb. | |
Tijn | zondag 10 maart 2024 @ 12:41 |
Je hoeft natuurlijk ook niet veel te doen als je al mijlenver voor ligt ![]() Maar ik denk wel dat dit het resultaat van McLaren van vorig jaar wat geflatteerd heeft. Die kwamen dichterbij, maar vooral omdat RBR stil zat en McLaren niet. Nu heeft RBR weer een sprong gemaakt en moet de rest alle zeilen bijzetten om een beetje in de buurt te komen. Vermoedelijk is het aan het eind van het seizoen ook wel weer wat closer dan nu, maar tegen die tijd is de beker toch al binnen. | |
Marcoss | zondag 10 maart 2024 @ 12:48 |
Dit komt me dan wel bekend voor uit de Mercedes-jaren ![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 10 maart 2024 @ 12:57 |
Compleet verkeerd getimede SC kan ook zomaar een keer gebeuren, met te weinig rondes om het nog goed te maken. | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 12:58 |
McLaren heeft ook wel stappen gezet net als Ferrari nu maar Red Bull ook, maar het blijft een evolutie sport als de regels min of meer bevroren zijn. Waar je eigenlijk op hoopt is dat een ander team met die RB20 was gekomen en Red Bull een kleine doorontwikkeling van RB19 had gemaakt maar helaas werkt het zo niet. | |
Peterselieman | zondag 10 maart 2024 @ 13:13 |
Toch wel het vergelijk waar ik op zat te wachten: | |
Luctor.et.Emergo | zondag 10 maart 2024 @ 13:13 |
Ik weet niet wat de uitslag gisteren was, want toen was ik te laat thuis om vanaf het begin te kijken, dus heb ik er bewust voor gekozen om al het nieuws te mijden. ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 13:24 |
Alleen Max pit eigenlijk nooit meer tot ze achter hem gepit zijn dus dat risico is niet heel groot meer | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 13:24 |
Het is dan ook exact hetzelfde mechanisme. Waar Mercedes, Ferrari, AMR en McLaren tot Abu Dhabi met de auto van 2023 bezig moesten zijn vanwege hun positie op de ranglijst was RBR al vanaf de zomer aan de auto voor 2024 aan het werken. Precies wat Mercedes al de jaren van hun dominantie kon doen. | |
Marcoss | zondag 10 maart 2024 @ 13:36 |
Gisteren toch nog? | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 13:38 |
Al denk ik ook wel dat er in dit geval wel een gebrek is aan know how, toen Mercedes dominant was ging Red Bull extreem in de aero om dat gebrek aan motorvermogen te compenseren met eindelijk in 21 de titel als beloning. Nu zit de voorsprong in de aero van Red Bull en zijn de anderen eigenlijk alleen maar aan het kopieren, dan loop je altijd achter de feiten aan. | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 13:38 |
Dar waren we met de shumacher dominantie en de mercedes dominatie ( vooral op welke manier deze verkregen is !! ) ook wel na een jaartje of 3. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 13:40 |
Klopt maar dat is bij een vroege safety car wel logisch. Al weet je nooit wat er kan gebeuren in de rest van de race, maar heel groot was het risico niet vanwege het pacevoordeel | |
rotaderp44 | zondag 10 maart 2024 @ 13:40 |
met een opmerking dat de voorsprong van merc op motorisch gebied niet eerlijk is verkregen, als concurrentie maak je 4/5 jaar voorsprong niet binnen 2/3 jaar goed, dat is ook wel gebleken......en deze regels zijn wel eerlijker aangepast en dan valt mercedes door de mand. | |
Starflyer | zondag 10 maart 2024 @ 15:04 |
Misschien moeten ze dan het seizoen maar opgeven en vol voor 2025 gaan. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 15:22 |
Er bestaat naar mijn mening niet zoiets als een jaar "opgeven" voor het volgende seizoen, want het is niet alsof er geen aansluiting is van je technische kennis van data van 2024 op 2025. | |
Starflyer | zondag 10 maart 2024 @ 15:31 |
In plaats van voort te borduren op je huidige concept kun je ook gaan kijken naar een ander concept. Als je de huidige auto blijft updaten heb je daar imho geen ruimte voor in de budget cap. | |
Questular | zondag 10 maart 2024 @ 15:37 |
Ging Mercedes niet vorig seizoen voor een ander concept? Kan niet zeggen dat dat erg goed heeft uitgepakt. | |
Starflyer | zondag 10 maart 2024 @ 15:59 |
Ze zeggen dat ze volgens metingen en simulaties genoeg downforce hebben, maar op het circuit komt het er niet uit. Ze verliezen de meeste tijd in de hogesnelheidsbochten. Dat lijkt mij een correlatieprobleem hebt tussen windtunnel/cfd en werkelijkheid. En dan kun je verzinnen wat je wilt, maar ga je geen goede auto bouwen. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 16:09 |
Als je een nieuw concept wil dan ga je er ook mee experimenteren tijdens het seizoen | |
Rianne84 | zondag 10 maart 2024 @ 16:39 |
![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 10 maart 2024 @ 17:21 |
Daarnaast... je hebt voor honderden miljoenen aan sponsoren op je auto staan en grootaandeelhouders op het circuit rondlopen. Je kan het niet maken om rond de 3e GP al te roepen: alle ballen op volgend jaar, we schrijven dit jaar af. Zeker niet in het derde jaar van een bestaande set reglementen. | |
THEFXR | zondag 10 maart 2024 @ 17:32 |
gaan ze die meer inzetten om het spannend te houden? | |
#ANONIEM | zondag 10 maart 2024 @ 18:25 |
Tja, AMR deed dat in 2022 en dat hielp ook maar voor een paar races, tenzij je RBR kan evenaren qua aero en dat kan volhouden zitten de andere teams toch echt wel met een probleem. En gezien het feit dat ze allemaal bezig lijken de RB 19 te kopieren (op Ferrari na) zie ik ze niet ineens RB bijhalen als ze wat langer aan de auto werken | |
heywoodu | zondag 10 maart 2024 @ 19:35 |
Ik zie nu pas dat Australi๋ om 5 uur 's ochtends is, eindelijk weer eens echt een vroege race ![]() ![]() 'Vroeger' was het nog altijd zo vet dat je Australi๋ en Japan echt midden in de nacht had, dit is wel een leuke kleine throwback naar die tijden ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 19:48 |
aha. Checo had gewoon nog geen groen licht en ging er toch al van door. Dus toch eigen schuld die penalty.![]() | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 19:50 |
Extreem NIET nice. Te vroeg. Maar goed ik kijk toch wel. | |
ChevyCaprice | zondag 10 maart 2024 @ 19:53 |
Wow! Ik ontdek tijdens het kijken naar Checo's onboard nog iets anders. Hij rolde al voordat de lampen uit waren! ![]() | |
Donderkonijn | zondag 10 maart 2024 @ 21:03 |
De potentie zat er wel, dat zie je nu aan de red bull. Newey heeft sommige dingen overgenomen en aangepast en bij RBR werken ze wel. Oke het is niet helemaal hetzelfde concept maar het lijkt er wel verdomd veel op. | |
THEFXR | zondag 10 maart 2024 @ 21:42 |
die gast moest stappen om zijn benen te redden. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 10 maart 2024 @ 21:56 |
Checo was hier te eager. Terechte straf maar hij liet wel zien dat hij die 5 seconden los kon rijden ![]() | |
Tarado | zondag 10 maart 2024 @ 23:35 |
Hij heeft heel weinig overgenomen hoor, dat lijkt een beetje zo achter de cockpit maar het is heel anders, ik heb er al in een eerder topic iets over gepost. |