Magnussen heeft wel de punt voor Haas gescoord, hoor. Of in elk geval de voorzet gedaan, zodat Hulkenberg 'm kon inkoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:50 schreef DjVero het volgende:
Ricciardo en Bottas beiden kleurloos, zeg, vooral laatstgenoemde. Magnussen weer eens te onbesuisd.... Zullen na dit jaar wel klaar zijn, vermoed ik. Stroll hopelijk ook.
eens. Niet teruggeven, bericht wedstrijdleiding, negeer je die -> drivethroughquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef pmponer het volgende:
Precies, en daarom zouden de straffen anders moeten
Hij is Schumacher nu voorbij. Aan het eind van dit seizoen is de ranglijst tussen die 3 waarschijnlijk:quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen is wel richting het winstpercentage van Schumacher en HAM aan het kruipen.
Motogp valt de beslissing in max 3 min en moet je een langere bocht van het cirquit nemen, DT is een zware straf in Motogpquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eens. Niet teruggeven, bericht wedstrijdleiding, negeer je die -> drivethrough
voor Ham geëindigd, die volgend jaar in die rode auto rijdt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:15 schreef WillemsJ het volgende:
Zo, net de race gezien. Kon het helaas niet live volgen wegens een familie noodgeval! Maar wat waren de RB20's toch weer goed zeg!! Leuk ook dat Bearman gewoon zowel Norris én Hamilton achter kon houden! Wat een klasbak!
Damnquote:
Ferrari is dit jaar wel overduidelijk de beste auto na Red Bull. Die Mercedes vecht het uit om P3 t/m P5 met McLaren en Aston Martin en lijkt dus niet de gewenste 'revolutionaire' verbeteringen te brengen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor Ham geëindigd, die volgend jaar in die rode auto rijdt.
Maar nog steeds is Max voor hem helaas te snel. Maar de Red Bull's gaan weer erg lekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Die Red Bull lijkt Perez dit jaar ook veel beter te liggen.
Vond het wel indrukwekkend om te zien hoe ver Perez bij de eerste inhaalpoging achter Leclerc reed en het gat nog met gemak dicht leek te rijden. Ik krijg langzamerhand het idee dat het gat tussen Red Bull en de andere teams alleen maar groter is geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Maar nog steeds is Max voor hem helaas te snel. Maar de Red Bull's gaan weer erg lekker.
Klopt, maar ik denk ook niet echt dat Max aan het pushen was, het gat bleef de laatste ronden tussen de 6 en 8 secondenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vond het wel indrukwekkend om te zien hoe ver Perez bij de eerste inhaalpoging achter Leclerc reed en het gat nog met gemak dicht leek te rijden. Ik krijg langzamerhand het idee dat het gat tussen Red Bull en de andere teams alleen maar groter is geworden.
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:01 schreef pmponer het volgende:
Ja die 7 seconden is gewoon cruisen, hij deed niet eens zijn best voor een FL
Dan weet je dat ze nog veel in de tas hebben.
Max reed als ik het goed had op de hards een tiende te langzaam voor de snelste ronde, die met een softs gereden zijn door Hamiltonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijden
Zeker, maar die actie op Albon was wel dom, hoor. Typisch hem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Magnussen heeft wel de punt voor Haas gescoord, hoor. Of in elk geval de voorzet gedaan, zodat Hulkenberg 'm kon inkoppen.
25 duizendste ofzo. Leclerc ging er uiteindelijk wel een tiende onderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:12 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Max reed als ik het goed had op de hards een tiende te langzaam voor de snelste ronde, die met een softs gereden zijn door Hamilton
Wel even de vraag of dat zo blijft op andere circuits straks. Vorig jaar was hij hier ook enorm sterk, maar leek het een race later nergens opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Die Red Bull lijkt Perez dit jaar ook veel beter te liggen.
Melbourne is ook een soort van stratencircuit, maar daarna is Japan aan de beurt. Dat is misschien het moment van de waarheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel even de vraag of dat zo blijft op andere circuits straks. Vorig jaar was hij hier ook enorm sterk, maar leek het een race later nergens op
Hij kwam inderdaad net tegen het einde van de race in die groep achterblijvers, waardoor hij ook geen lekker gat had om aan te zetten..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkbaar had-ie het wel willen doen, maar waren z'n banden te koud van het langzame rijden
Hoezo reed die langzaamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
De rest rijdt in de F1.5quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen is nu op het niveau dat die elke race eigenlijk zou moeten winnen
Dan is er dus ook geen ruimte voor een snelle ronde. Dan had die hem moeten doen voor de blue flagquote:
Perez is wel iets beter dan vorige week, grotendeels door zijn betere kwali. Maar ja zolang Max p1 staat vormt perez nooit een bedreigingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De rest rijdt in de F1.5
De statistieken zijn werkelijk bizar
hij had in de laatste ronde vrij baan, maar had in de ronden daarvoor vanwege verkeer wat langzamere tijden. Daardoor kon hij er net niet aan komen in de slotronde en hij wilde niet alle risico's nemenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is er dus ook geen ruimte voor een snelle ronde. Dan had die hem moeten doen voor de blue flag
Stroll is pas klaar als Pa Stroll het team verkoopt, tot die tijd is hij gegarandeerd van een F1 stoeltje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:50 schreef DjVero het volgende:
Ricciardo en Bottas beiden kleurloos, zeg, vooral laatstgenoemde. Magnussen weer eens te onbesuisd.... Zullen na dit jaar wel klaar zijn, vermoed ik. Stroll hopelijk ook.
Contact kan natuurlijk altijd.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het enige risico voor Max is een technical failure op dit moment
Perez is op dit circuit altijd ook wel sterk. In Baku zal hij ook in de buurt zitten.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez is wel iets beter dan vorige week, grotendeels door zijn betere kwali. Maar ja zolang Max p1 staat vormt perez nooit een bedreiging
Genoeg kans tijdens het lappenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je eerst voor bij hem in de buurt zijn
Kan, maar zie het voorin zo weinig gebeuren de laatste jaren.quote:
Perez is hier normaal gesproken ok, en nog wordt die weggereden. Zegt ook wel wat. In Baku is Leclerc ook nog altijd een factor vind ik. Dan hoop ik wel op wat strijd want die race was de laatste keer echt matigquote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Perez is op dit circuit altijd ook wel sterk. In Baku zal hij ook in de buurt zitten.
Huh? Baku 2023 was een enorm gevecht tussen Max en Checo waarbij ze beiden tot het uiterste gingen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez is hier normaal gesproken ok, en nog wordt die weggereden. Zegt ook wel wat. In Baku is Leclerc ook nog altijd een factor vind ik. Dan hoop ik wel op wat strijd want die race was de laatste keer echt matig
Baku 2023 was voor Max de race dat ie vooral aan het klooien was met de instellingen tot ie datgeen gevonden had dat tot een streak van 10 races heeft geleid.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Baku 2023 was een enorm gevecht tussen Max en Checo waarbij ze beiden tot het uiterste gingen.
Ze reden dicht bij elkaar maar tot een gevecht kwam het niet want er werd nooit echt een aanval geplaatstquote:Op zondag 10 maart 2024 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Baku 2023 was een enorm gevecht tussen Max en Checo waarbij ze beiden tot het uiterste gingen.
Je zou toch denken dat mensen inmiddels begrijpen dat het doel van Papa Stroll is om Lance Stroll wereldkampioen te laten worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stroll is pas klaar als Pa Stroll het team verkoopt, tot die tijd is hij gegarandeerd van een F1 stoeltje.
Ik acht de kans dat Lance ooit WDC word ongeveer net zo groot als dat ik de Amerikaanse Powerball lotto win maar inderdaad, dat is de droom.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat mensen inmiddels begrijpen dat het doel van Papa Stroll is om Lance Stroll wereldkampioen te laten worden.
De Strolls hebben hetzelfde project en hetzelfde doel als de Verstappens.
Alles kan maar het zou nogal pijnlijk zijn voor Elkann en die zal daar geen fan van zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 01:02 schreef Cilantro het volgende:
Kan Ferrari nog onder het contract met Lewis uit? Ik zou liever Bearman dat stoeltje geven.
Het bronmateriaal is alleen van iets andere kwaliteit.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De Strolls hebben hetzelfde project en hetzelfde doel als de Verstappens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |