Dit circuit ligt hem wel, maar als Perez zoveel sneller dan Leclerc is dan weet je ook wel hoe het met de autoverhoudingen zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef DKUp het volgende:
Perez was wel flink sneller dan Charlie vandaag. Viel wel op.
Commentaar mag wel wat beter, dat dan wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Suzie was ook erg in haar nopjes met hoe het gaat tot nu toe
Sainz naar Sauber, Bearman naar Haas, for starters. Antonelli in de Mercedes wellicht? En Albon verdient ook een betere auto.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
DannyRic kan echt niet meer, Bottas, Magnussen en Hulkenberg is wel mooi geweest, Zhou is compleet kleurloos en wordt door niemand gemist.
Ja viel nu nog meer inderdaad op met dit circuit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit circuit ligt hem wel, maar als Perez zoveel sneller dan Leclerc is dan weet je ook wel hoe het met de autoverhoudingen zit.
Rest eens. Die 2 laatste zijn gewoon wdc's die nog best een potje heel goed kunnen rijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er moeten gewoon een aantal rijders die hun kansen gehad hebben weg.
Ricciardo, Magnussen, Bottas, Stroll, Tsunoda, etc.
Alonso en Hamilton eigenlijk ook maar die kunnen nog wel goed meekomen aan de top.
Sainz naar Sauber zou wel zonde zijn voor zo'n prima coureur, Bearman naar Haas zie ik zeker wel gebeuren. Albon zit een beetje klem denk ik, voor een beter team is hij eigenlijk net niet goed genoeg met Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell en Sainz die er allen nog zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber, Bearman naar Haas, for starters. Antonelli in de Mercedes wellicht? En Albon verdient ook een betere auto.
Wat een kansloze vergelijkingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:54 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen heeft destijds meer indruk gemaakt bij zijn debuut voor Red Bull in ieder geval.
denk dat Max een private club gaat opzoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Max gaat zn weekend analyseren en kijken wat er nog beter had gekund
Ik snap die verheerlijking ook niet zo hoor. Prima debuut maar het is niet zo dat we hier het 8ste wereldwonder hebben zien rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bearman. Volgens Kalff was het wel ok, hij was toch elke ronde 0.4 langzamer dan Leclerc gemiddeld dus zo bijzonder was het allemaal niet.
Vooral in afwachting van Audi in 2026 dan. Zou Sainz in beeld zijn bij Mercedes? Ik vraag het met af. Red Bull kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber zou wel zonde zijn voor zo'n prima coureur, Bearman naar Haas zie ik zeker wel gebeuren. Albon zit een beetje klem denk ik, voor een beter team is hij eigenlijk net niet goed genoeg met Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell en Sainz die er allen nog zijn.
Zelfs De Vries werd in een Williams 9e bij zijn debuut. Vandoorne werd ook ooit 10e bij zijn debuut in een knaken McLaren-Honda.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik snap die verheerlijking ook niet zo hoor. Prima debuut maar het is niet zo dat we hier het 8ste wereldwonder hebben zien rijden
Mja, wat moet hij ook met zo'n vraag. Als hij zegt dat hij de titel kan pakken dan neemt niemand hem serieus, als hij zegt dat hij kansloos is tegen Max dan heeft hij geen winnaarsmentaliteit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Perez krijgt van Sky de vraag of hij Max kan uitdagen voor de titel
Zn antwoord, zolang we kunnen verbeteren elk weekend hebben we een kans, zou geweldig zijn.
Tja
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja, wat moet hij ook met zo'n vraag. Als hij zegt dat hij de titel kan pakken dan neemt niemand hem serieus, als hij zegt dat hij kansloos is tegen Max dan heeft hij geen winnaarsmentaliteit.
Dat denk ik eigenlijk wel, tenzij Antonelli heel goede testresultaten laat zien. Russell is natuurlijk ook nog niet echt een absolute topcoureur. Dan kun je beter twee subtoppers hebben dan een subtopper en een debutant als je podiumplekken moet sprokkelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Sainz in beeld zijn bij Mercedes?
Mja, wat zou hij anders moeten zeggen? Hij weet ook wel dat hij Max 1 op 1 niet kan hebben, dan is z’n enige kans om constant 2e te worden en hopen op wat uitvalbeurten bij Max.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Perez krijgt van Sky de vraag of hij Max kan uitdagen voor de titel
Zn antwoord, zolang we kunnen verbeteren elk weekend hebben we een kans, zou geweldig zijn.
Tja
"Nee, meer dan P2 zit er voor mij niet in".quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat zou hij anders moeten zeggen?
Antonelli al meteen in de Mercedes in z’n debuutjaar geloof ik dan ook weer nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel, tenzij Antonelli heel goede testresultaten laat zien. Russell is natuurlijk ook nog niet echt een absolute topcoureur dan kun je beter twee subtoppers hebben dan een subtopper en een debutant als je podiumplekken moet sprokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |