En eerst de barbiekamerquote:
Denk dat ze dit jaar alleen maar positieve berichtjes krijgen. Nog niks van confrontatie gezien door BB deze keerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Randy verwacht een minder leuke week
Ze hebben het weer over berichtjes die ze krijgen
Waarschuwingen zoals krijgen van pas op he voor die
Hij denk dat het een heftige week gaat worden.
Maar de fanweek komt eraan en ze schijnen ook berichtjes van FB en X te mogen lezen. En er komen fans in het huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat ze dit jaar alleen maar positieve berichtjes krijgen. Nog niks van confrontatie gezien door BB deze keer
We kunnen alleen hopen dat er ook dingen die verwijzen naar stook gedrag door mogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat ze dit jaar alleen maar positieve berichtjes krijgen. Nog niks van confrontatie gezien door BB deze keer
Maar dan wel eerlijk verdeeld want ze stoken daar allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen alleen hopen dat er ook dingen die verwijzen naar stook gedrag door mogen
Ja van allemaal dat zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan wel eerlijk verdeeld want ze stoken daar allemaal.
het is natuurlijk aan BB om daar de berichten tussenuit te halen die ze zelf door willen latenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:05 schreef kiki2024 het volgende:
ik las op de insta van BB, dat je een klacht, advies, tip of lief bericht mocht sturen.....klacht lijkt me niet al te positief dus wie weet
Om de vinger aan de pols te houden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:17 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zit Ashley nu bij haar andere 'vrienden,?
Oef als anderen nu maar niet gaan denken dat ze hun kant kiest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:17 schreef OmaJacky het volgende:
helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:25 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind die baard van Randy echt zo lelijk..Het is net of ie die er aan geplakt heeft..Brrr
Ik denk vanwege een opgelegd konkelverbod van BBquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:17 schreef OmaJacky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |