Ach, ik geloof niet dat hij heel veel harder had gereden met een normale opbouw. Dan eindig je met rondjes van bijna een seconde langzamer en verlies je weer wat je halverwege zou winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:13 schreef Toby56 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat er soms allemaal voor bagger in dat hoofd van Roest zit. Want daar zit - weliswaar niet meer zo heftig als vroeger - toch nog steeds het probleem.
Normaal had hij hier Ghiotto - met alle respect voor de Italiaan - moeten (kunnen) kloppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de 50e 5km van Roest is waarbij hij halverwege wat vertraagt, de commentatoren oeioeioei en dergelijken gaan roepen, en Roest daarna weer flink versnelt. Inmiddels weet je dat toch, kom op zeg, die opleving is nog minder verrassend dan Stolz' 500m-zege.
Maar het is hier vooral zo dat Ghiotto een fantastische race rijdt, veel meer dan dat Roest een matige race rijdt. Kom op, ze rijden beiden 6:06, dit zal bij elkaar opgeteld toch wel een van de betere ritten ooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Normaal had hij hier Ghiotto - met alle respect voor de Italiaan - moeten (kunnen) kloppen.
Maar je hebt wel een punt: verbazing over alle fratsen van Roest is eigenlijk wat naļef (en hardleers).
6:06 is prima, daar is geen twijfel aan, maar toch denk ik dat Roest zelf ook niet zo happy zal zijn. Ghiotto was in Calgary ook sneller dan Eitrem, dus die presteren beiden op (zeer hoog) niveau.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het is hier vooral zo dat Ghiotto een fantastische race rijdt, veel meer dan dat Roest een matige race rijdt. Kom op, ze rijden beiden 6:06, dit zal bij elkaar opgeteld toch wel een van de betere ritten ooit zijn geweest.
Het is veel efficiėnter om vlak te rijden (luchtweerstand neemt kwadratisch met de snelheid toe). Bovendien is het zonde om met hoge snelheid (kinetische energie) te finishen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik geloof niet dat hij heel veel harder had gereden met een normale opbouw. Dan eindig je met rondjes van bijna een seconde langzamer en verlies je weer wat je halverwege zou winnen.
SPOILER: Ladies AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men AllroundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |