Ja! Kap met dat Rijpma.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we gewoon eens een keuze maken?
Antoinette Rijpma of Antoinette De Jong.
Dat dubbele daar word ik een beetje gaar van.
Atje Keulen-Deelstra.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we gewoon eens een keuze maken?
Antoinette Rijpma of Antoinette De Jong.
Dat dubbele daar word ik een beetje gaar van.
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de andere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Atje Keulen-Deelstra.
Stien Baas-Kaiser.
Karin Kania-Busch-Enke en vast nog wel wat meer.
Andrea Ehrig-Schöne-Mitscherlich en wellicht nog een paar.
Johann Nikolaus Graf de la Fontaine und d'Harnoncourt-Unverzagt.
Johann Gambolputty de von Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digger-dingle-dangle-dongle-dungle-burstein-von-knacker-thrasher-apple-banger-horowitz-ticolensic-grander-knotty-spelltinkle-grandlich-grumblemeyer-spelterwasser-kurstlich-himbleeisen-bahnwagen-gutenabend-bitte-ein-nürnburger-bratwustle-gerspurten-mitzweimache-luber-hundsfut-gumberaber-schönendanker-kalbsfleisch-mittler-aucher von Hautkopft aus Ulm.
Eigenlijk bevindt ze zich in prima gezelschap.
Ik zal er de volgende keer maar weer een smiley achter plakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de adnere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.
Niet echt een ergernis maar meer vermoeiend. Net als Gunda Niemann-Stirnemann-Kleemannquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer maar weer een smiley achter plakken.
Verder denk ik dat mijn ergernisgrens gewoon wat lager ligt dan die dan jou.
Ze wil zelf als Rijpma-de Jong door het (schaats)leven gaan. Nou, af en toe kort men dat ff af en dan bakt men er Rijpma of De Jong van. Ik denk dat, gezien de context, de meeste volgers en kijkers wel snappen om wie het gaat. Als haar zusje meedoet, dan is het wel handig dat de naam Rijpma erbij betrokken wordt.
Maar verderz:
What's in a name.
We blijven haar maar gewoon Gunda noemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet echt een ergernis maar meer vermoeiend. Net als Gunda Niemann-Stirnemann-Kleemann
Ach, het is allemaal beter dan jarenlang horen "daar staat Kevin Crockett, de voormalige Kevin Overland"quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Karin Kania en Andrea Ehrig zijn nou net de voorbeelden van naamswijzigingen die gewoon de andere naam gingen gebruiken. Niks dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |