Voor een matige user maak jij best een scherpe analysequote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:41 schreef matigeuser het volgende:
Net zo erg als mocro's die praten als een mocro. Spreek gewoon normaal. Het is geen accent, het is een zelf aangeleerde manier van spreken om cool en ongeīnteresseerd over te komen. Sukkeltjes.
Oh prima hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:47 schreef benhorse het volgende:
[..]
Goedenavond Marco, hoe gaat het met u deze dag?
Ben horsequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh prima hoor.
Als ik het aan jou vraag, ben je horse neem ik aan?
Ben ook horse net zoals @benhorsequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh prima hoor.
Als ik het aan jou vraag, ben je horse neem ik aan?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Nederlanders die praten als een Marokkaan bedoel je. Dan moet je wel het goede voorbeeld geven TS 'mocro' is ook straattaal.
Aan jou vroeg ik het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ben ook horse net zoals @:benhorse
@benhorse is als een zoon voor mij, wat van mij is, is van hem en andersom. We zijn twee handen op een buik, wie ben jij om tussen ons te stoken?quote:
Was @benhorse die gast die toen ook bij die meet was?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
@:benhorse is als een zoon voor mij, wat van mij is, is van hem en andersom. We zijn twee handen op een buik, wie ben jij om tussen ons te stoken?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Was @:benhorse die gast die toen ook bij die meet was?
Dat was wel echt legendarisch wat ie daar toen deedquote:
Dank @Zoon_Johnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
@:benhorse is als een zoon voor mij, wat van mij is, is van hem en andersom. We zijn twee handen op een buik, wie ben jij om tussen ons te stoken?
Ze komen zich vanzelf wel tegen als ze de school achter zich laten en de arbeidsmarkt op gaan. Is het zo afgelopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef cabe0002 het volgende:
Doe gewoon normaal met je verlepte straattaal accent
Doet me aan dit denken: https://youtube.com/shorts/K6k_KKm3Jlg?feature=sharedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef cabe0002 het volgende:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef cabe0002 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |