Ja dat is de nieuwe mode momenteel alles laten maken met AI geen eigen inspanningen meer te hoeven verrichten maar kant en klaar aangeleverd wordenquote:
Wat is Al?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Cargamelk het volgende:
Gaat een hoop op ons afkomen en dat zal niet altijd het goede zijn wat betreft AI.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Volgend jaar een kunstmatige intelligente BB 2025 zonder fan(antieke) fanswat moet dat heerlijk zijn.
Rij voorzichtigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou was weer leuk.
En door naar huis
* Kodiak100 staat op een parkeerplaats aan A2
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt super saai op de streams zeg
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto'squote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij op mobiel zit er ruimte tussen, net of er 2 foto's ontbreken...
Ik kan helaas geen foto maken.. ik ga effe kijken..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Onder Sabeau en Sonja een open ruimtequote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Heb het achter gevraagdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:44 schreef Frummelie het volgende:
Onder Sabeau en Sonja een open ruimte
En onder Tom en Tyron zit ook een open ruimte voordat het startpraatje van de cos begint...
Joehoeee...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het achter gevraagd![]()
Als ik meer weet kom ik er op terug o
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frumquote:
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frum
zie mijn post, ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...
O denk dat ik wel snap hoe dat komtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:18 schreef rinardo het volgende:
Ligt niet aan haar instellingen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |