Lekker tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Puzzie , een aantal vrouwen hier hebben die al gezien.
Het Beaglehondje!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Eigenlijk zou er een andere foto in de OP moeten, eentje die past bij de TT![]()
Mijn pinterest bord is verwijderd ,kon niet zo snel iets nets vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Eigenlijk zou er een andere foto in de OP moeten, eentje die past bij de TT![]()
Komt vast goedquote:
Nee, die bedoelde ik nietquote:
Stigs of Sally dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt vast goediemand komt wel weer met iets anders als hij lapo heeft
Ik bedoelde vooral dat de beagle en race auto weg moestenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn pinterest bord is verwijderd ,kon niet zo snel iets nets vinden.
De rest is meer KPD Rommelhoek spul
Nee?quote:
Nee, van het Beaglehondje!quote:
Alles weg idd. Dit is geen race topic toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat de beagle en race auto weg moesten
Moet een beetje lachen dat je niet zo snel iets nets kon vinden
Is je pinterest bord verwijderd omdat er te weinig nets op stond?
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt vast goediemand komt wel weer met iets anders als hij lapo heeft
Oh dan wel raar dat het weg is. Ik gebruik pinterest niet, dus geen idee hoe dat werkt, of je een minimum aantal views moet hebben ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles weg idd. Dit is geen race topic toch?![]()
![]()
Nee stonden voornamelijk kunst platen met onderverdeling waar ook wat andere kunst stond .Geen piemels of poezen
Ik heb het vanaf het begin, scheelt opslag op de pc, maar dan moeten de borden natuurlijk niet verwijderd wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan wel raar dat het weg is. Ik gebruik pinterest niet, dus geen idee hoe dat werkt, of je een minimum aantal views moet hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |