Gig?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:10 schreef kree het volgende:
mods wel zeggen bizar verhaal ook weer van mn oude vriendinnetje. oik trek het me aan he want ze moest huilen om alle ellende enzo die ze had enzo, ntaaaa tis eruit gig?
Ja beter..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier een beetje hetzelfde. Heel moe, vroeg gegeten en toen naar bed. Nu midden in de nacht wakker en kon niet meer slapen.
Ga ook straks weer naar bed hopelijk.
Ja gaat lekker anders dat ik midden in de nacht wakker ben.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jazeker. Wel trek in een late night snack eigenlijk en jij?
Ga wat eten of doe een fapje en probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gaat lekker anders dat ik midden in de nacht wakker ben.
Nee precies. Lekker gezellie hier hangen toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja beter..
Maar even uurtje op is ook geen ramp
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee precies. Lekker gezellie hier hangen toch.
![]()
Ben er net uit. Maak me op voor een party nacht met jou, @mario390 en @HappyCharly .quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga wat eten of doe een fapje en probeer het later nog eens.
iig...... \\\quote:
Op zaterdag 9 maart 2024 02:10 schreef HappyCharly het volgende:owh, ik haar doen, zou zo kummen.......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja beter..
Maar even uurtje op is ook geen ramp
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er net uit. Maak me op voor een party nacht met jou, @:Mario390 en @:HappyCharly .
Ik volg je echt even niet meer kree..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:14 schreef kree het volgende:
[..]
iig...... \\\
[..]
owh, ik haar doen, zou zo kummen.......
maar was de moeite nooit voor, ik vind dr dus leuk als persoon in eerste instantie.
Jij feestbeest!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er net uit. Maak me op voor een party nacht met jou, @:Mario390 en @:HappyCharly .
ja kortsluiting hahaha update morgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik volg je echt even niet meer kree..
Morgen nieuwe poging
HAHA GENIAALquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/gAsrBGy5q_s?si=4nq9XG9ZnC4j-FE0
Wat en vooral hoeveel heb je gedronken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:22 schreef kree het volgende:
jullie weten he?????? ben de pik van oude ;liedjes en levemksverjaal in moderne.
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat en vooral hoeveel heb je gedronken?
Herken me er wel een beetje in.quote:
Zou ook een base pijp kunnen zijn. Hoe dan ook,quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Herken me er wel een beetje in.
Heb in mijn studententijd een keer een taxi genomen en ben met mijn dronken hasses zonder te betalen naar binnen gerend.Toen belde hij ook de politie. Huisgenoten ook wakker. Maar ik was zo dronken dat ik niet meer wist dat ik daar woonde en viel zo met mijn hoofd in de tieten van de agente.
Dat is gelukkig wel lang geleden. Maar denk dat ik ook nog even een peukje zou pakken als ik nog rookte. Waarschijnlijk dan heel lang niet meer. Haha.
Zekerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou ook een base pijp kunnen zijn. Hoe dan ook,![]()
Dan ga je lekker wegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:26 schreef kree het volgende:
tis beetje soms vind ik jullie niet leuk ofzo?? hahaha
Ik jou ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:26 schreef kree het volgende:
tis beetje soms vind ik jullie niet leuk ofzo?? hahaha
Kom eens met een leuk verhaal dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:28 schreef kree het volgende:
wil niet de zeikerd zijn hoor, maar echt dit hele topic tot begin. echt boeit me geen reet. hahaha
\geen leuke verhalen helemaal niks ofzo?
En toch stug blijven posten..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:28 schreef kree het volgende:
wil niet de zeikerd zijn hoor, maar echt dit hele topic tot begin. echt boeit me geen reet. hahaha
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-03-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik heb een dikke drol gedraaidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:28 schreef kree het volgende:
Als er iemand meer in raadselen spreek dan @mario390 is het wel @kree .quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toch stug blijven posten..
Ga dan wat anders doen gekkerd
hahaha hoeveel keer ik niet de opzet gaf. hahaha. je weet het kan er vanavond al 5 opnoemen nl. die van mij kwamen. doe is ff beetje beter je best joh alle.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom eens met een leuk verhaal dan.
Doe er eens eentje dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha hoeveel keer ik niet de opzet gaf. hahaha. je weet het kan er vanavond al 5 opnoemen nl. die van mij kwamen. doe is ff beetje beter je best joh alle.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb een dikke drol gedraaid
Ja was eigenlijk nog moequote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begin je weer moe te worden Char?
Als ik bij een architectenbureau zou werken was ik waarschijnlijk ontslagen omdat ik wolkenkrabbers in deze vorm ontwerpquote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als een wolkenkrabber drollen kon draaien zou dit er een van kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |