abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212748831
Ik merk aan mezelf dat er geen diepgang zit in mijn gevoelens voor vrouwen (of mensen wat dat betreft). Ik word het liefst alleen gelaten maar ik heb wel een bepaalde drang naar seks. De laatste tijd is er een moedervan een kind van school die me wel heel vaak kort streelt over mijn schouder, ze is een alleenstaande moeder. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, ze vindt alles wat ik zeg zogenaamd leuk. Maar ik wil sowieso nooit meer een soort van band met een vrouw, voor mij voegt een relatie niks toe behalve de seks dan..

Is dit een subtiele hint dat ze me wel leuk vindt? Ze weet dat ik een relatie heb.. ze heeft haar zelfs in haar app dus dat maakt me ook wat wantrouwig. En zou ze dan gaan roddelen als ik erop in ga?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:44:40 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212748914
Maar hoe zit het dan met je gevoelens naar je vrouw of vriendin??
The End Times are wild
pi_212748923
Als je het eerst met je vrouw bespreekt, kun je verder geen last krijgen van het geroddel als je op avances ingaat.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:04:53 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212749114
Ze streelt je af en toe kort op je schouder en daardoor denk je dat ze seks wilt of verliefd is? Gast… Ze is gewoon aardig aan het doen tegen je, dat gok ik tenminste.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212749318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze streelt je af en toe kort op je schouder en daardoor denk je dat ze seks wilt of verliefd is? Gast… Ze is gewoon aardig aan het doen tegen je, dat gok ik tenminste.
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
pi_212749381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
Wat had je zelf al bedacht?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212749416
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat had je zelf al bedacht?
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 23:56:05 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212749605
Ze raakt je af en toe kort aan en ze zit bij je vriendin in een appgroep... wat nu te doen?

Alle respect hoor maar hoe de fuck moeten wij dat nou weten?

Wat wil je doen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212749644
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
Als je relatie echt zo vreselijk is… scheiden is ook een optie he?

Naast teveel gaan zuipen en je vriendin en je kinderen verwaarlozen :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212750469
quote:

[..]
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.
Je vriendin verdient echt beter.
Life is a highway...let's ride it!
pi_212750525
quote:

[..]
Wat je ook doet, maak er een toppa van hier op de foks, zin in
pi_212750548
Je loopt rond met een behoorlijke seksuele frustratie als je hieruit opmaakt dat ze wel into you is.

Beter fix je het met je vriendin voordat je tegen dit soort nietsvermoedende vrouwen aan gaat lopen rijden en straks met een aanklacht aan je broek zit.
pi_212750575
Gewoon keihard (zoals een meisje) beginnen gillen op straat en aangifte doen voor aanranding. Zal ze leren!
Cindy De Vuyst
pi_212750684
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 05:56 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.
Je vriendin verdient echt beter.
Misschien kunnen we een fundraising voor z'n vriendin opzetten zodat ze bij hem weg kan.

Masberum in R&P / Vriendin heeft aangegeven dat ik direct moet stoppen
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212750737
Je stap van een aanraking naar seks is een "beetje" groot, ik zou wat meer tijd aan mijn relatie en kinderen besteden.
pi_212750769
Doe wat aan je relatie ipv je te fixeren op andere vrouwen

Overigens is dit ook weer ongeveer hetzelfde topic zoals je er al meer geopend hebt, wat denk je nu aan andere reacties te krijgen?
  zaterdag 9 maart 2024 @ 08:27:32 #17
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_212750773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 08:20 schreef Managarm het volgende:
Je stap van een aanraking naar seks is een "beetje" groot, ik zou wat meer tijd aan mijn relatie en kinderen besteden.
Ben ik met je eens maar in geval van TS vrees ik dat dat een verloren zaak is... :{
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Spellchecker zaterdag 9 maart 2024 @ 08:37:44 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212750834
quote:

[..]
quote:
ze raakt soms mijn schouder aan
Head & Shoulders een optie?
  Moderator zaterdag 9 maart 2024 @ 09:32:19 #19
441859 crew  Lenny77
pi_212751249
Los van alles kom je gewoon doodongelukkig over.. De vraag is wat het eerste was.. drink je omdat je ongelukkig bent of ben je ongelukkig door de drank? Er zit veel onrust in je en je lijkt het nergens kwijt te raken.

Dit is op korte tijd het derde topic over een ander meisje/ vrouw waar je wel interesse in hebt (seksueel toch). Je zegt dat je vriendin je niet kan bieden wat je nodig hebt. Gaat dat dan over te weinig seks? Niet de soort seks waar je op hoopt?
Hoe dan ook denk ik dat jullie beiden gewoon miserabel bij elkaar zijn en dan kan je je beter afvragen of jullie met de relatie moeten blijven doorgaan? Misschien is het tijd om eens deftig (en vooral nuchter) bij elkaar aan tafel te gaan zitten en eens een goed gesprek te houden, ook over een eventuele breuk. Je zegt vaker dat zij afhankelijk van je is? Geef haar dan de tijd om werk te zoeken, een leven naast je op te starten. Maw: bekijk wat nodig is voor jullie beiden om apart verder te gaan maar in een goede verstandhouding. Ouders van jullie kinderen zullen jullie toch altijd zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:38:56 #20
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212753113
Jammer dat je die diepgang mist en dus alleen voor de sex, en wss de kids, bij je vrouw blijft. Dit voelt je vrouw wss aan en sex zonder diepgang of intimiteit is minder leuk dus logisch dat het voor haar minder leuk is.
To BG or not to BG!
pi_212753273
Ik zou niet zomaar een random moeder van het schoolplein betrekken in je puinhoop, daar komt gezeik van.
-nee-
pi_212753311
Ik kan me al een scenario bedenken waarin TS op het schoolplein aan het praten is met de vrouw over zijn depressie, alcoholprobleem en moeite met zijn relatie en zij zijn schouder aanraakt van "hey het komt wel goed" en ts gelijk denkt dat hij nu op 3th base zit met haar.
Twiddel
pi_212753321
Maar ja, een affaire starten met een random vrouw op het schoolplein zal je leven inderdaad makkelijker maken :Y :')
Twiddel
pi_212753345
Maar normaal advies, ga naar je huisarts, laat je doorverwijzen naar een verslavingsdeskundige, ga in behandeling, eventueel relatietherapie in een later stadium en neem een hobby tussendoor zoals aan je fitness werken of iets anders.

Je zult echt zien dat je leven en kijk op leven zoveel beter gaat worden.

Je hebt een vrouw die van je houd, kinderen die van je houden, de enige die niet van jou houd in je leven ben jijzelf.
Jij staat centraal in al je zelf sabotage acties. Dit doe je jezelf aan. En jij bent de enige die jezelf van dit patroon kan redden.
Twiddel
pi_212753698
quote:

[..]
hier wil ik even op inspringen...
praat met je vriendin en ga aub samen in therapie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')