Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze streelt je af en toe kort op je schouder en daardoor denk je dat ze seks wilt of verliefd is? Gast… Ze is gewoon aardig aan het doen tegen je, dat gok ik tenminste.
Wat had je zelf al bedacht?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaarquote:
Als je relatie echt zo vreselijk is… scheiden is ook een optie he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
Wat je ook doet, maak er een toppa van hier op de foks, zin inquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fundraising voor z'n vriendin opzetten zodat ze bij hem weg kan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.
Je vriendin verdient echt beter.
Ben ik met je eens maar in geval van TS vrees ik dat dat een verloren zaak is...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:20 schreef Managarm het volgende:
Je stap van een aanraking naar seks is een "beetje" groot, ik zou wat meer tijd aan mijn relatie en kinderen besteden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
Head & Shoulders een optie?quote:ze raakt soms mijn schouder aan
hier wil ik even op inspringen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |