Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze streelt je af en toe kort op je schouder en daardoor denk je dat ze seks wilt of verliefd is? Gast… Ze is gewoon aardig aan het doen tegen je, dat gok ik tenminste.
Wat had je zelf al bedacht?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaarquote:
Als je relatie echt zo vreselijk is… scheiden is ook een optie he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dank je, nu weet ik zeker dat ze meer wil, nu de vraag hoe ik daarmee om moet gaan
Wat je ook doet, maak er een toppa van hier op de foks, zin inquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fundraising voor z'n vriendin opzetten zodat ze bij hem weg kan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zucht.....is het niet een of andere oude ex op facebook, neuktok of tinder is het dit.
Je vriendin verdient echt beter.
Ben ik met je eens maar in geval van TS vrees ik dat dat een verloren zaak is...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:20 schreef Managarm het volgende:
Je stap van een aanraking naar seks is een "beetje" groot, ik zou wat meer tijd aan mijn relatie en kinderen besteden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja maar weer negeren en niks mee doen. Is het enige wat ik mag doen. Zit vast in een relatie met kinderen dus ja, maar niks doen met alles en iedereen die me meer aandacht geeft dan mijn eigen vriendin niet waar. Gewoon maar zo doormaken tot mijn dood en klaar
Head & Shoulders een optie?quote:ze raakt soms mijn schouder aan
hier wil ik even op inspringen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
is dit code voor Blowjob & Schouderkarbonade (14maart steak & BJ day) ...quote:
Er is geen ruimte voor therapie, therapie werkt alleen als je nuchter bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
hier wil ik even op inspringen...
praat met je vriendin en ga aub samen in therapie!
misschien is zij ook wel alcoholistquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor therapie, therapie werkt alleen als je nuchter bent.
ik snap wat je bedoelt als outsider zoiets lezen krijg je al snel die indrukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:03 schreef Puzzie het volgende:
Iedere keer weer die fixatie op andere vrouwen waar je oppervlakkig vluchtig contact mee hebt en waar je meer van maakt dan het is. Het komt allemaal zo triest over.
Hij drinkt vooral veel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt als outsider zoiets lezen krijg je al snel die indruk
hij komt thuis enorm veel tekort, dus deze kleine positieve prikkels
die jij/wij krijgen en geen aandacht schenken, zijn voor hem veel MEER!
maar ik vermoed niet toen hij op het schoolplein die andere moeder daar tegenkwam, toch?quote:
Wat maakt het verder uit? Nu is het het schoolplein , andere keer via WA of iets andersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef g60forced het volgende:
[..]
maar ik vermoed niet toen hij op het schoolplein die andere moeder daar tegenkwam, toch?
dat ie moet stoppen met zuipen mag verder wel duidelijk wezen!
Werk, school, feesboek... in de belevenis van TS heeft elke vrouw die hem aanraakt, toevoegt of op enige andere wijze een vorm van aandacht aan hem geeft, daar diepere bedoelingen bij. Sneu gedoe, TS is niet mans genoeg om zijn bestaande problemen en onvrede aan te pakken en dus zoekt hij wanhopig naar strohalmen buiten de deur.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het verder uit? Nu is het het schoolplein , andere keer via WA of iets anders
Dat idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Werk, school, feesboek... in de belevenis van TS heeft elke vrouw die hem aanraakt, toevoegt of op enige andere wijze een vorm van aandacht aan hem geeft, daar diepere bedoelingen bij. Sneu gedoe, TS is niet mans genoeg om zijn bestaande problemen en onvrede aan te pakken en dus zoekt hij wanhopig naar strohalmen buiten de deur.
hij is ook niet altijd even makkelijk, wie weet hoe zijn jeugd was...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Werk, school, feesboek... in de belevenis van TS heeft elke vrouw die hem aanraakt, toevoegt of op enige andere wijze een vorm van aandacht aan hem geeft, daar diepere bedoelingen bij. Sneu gedoe, TS is niet mans genoeg om zijn bestaande problemen en onvrede aan te pakken en dus zoekt hij wanhopig naar strohalmen buiten de deur.
nouja bezopen of whatapp zitten is ander kaliber dan schoolpleinquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat maakt het verder uit? Nu is het het schoolplein , andere keer via WA of iets anders
Lees zijn andere R&P topics anders nog eens door.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nouja bezopen of whatapp zitten is ander kaliber dan schoolplein
hoe doe ik dat... ken namelijk alleen deze, sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lees zijn andere R&P topics anders nog eens door.
Pohiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
hoe doe ik dat... ken namelijk alleen deze, sorry
Je bent al 10 jaar lid van Fok! en weet dat nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
Klik op zijn naamquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
langer zelf, want mijn eerste account YEAR1 ben ik kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je bent al 10 jaar lid van Fok! en weet dat niet
Baasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
langer zelf, want mijn eerste account YEAR1 ben ik kwijtgeraakt
Het leven van een alcoholist speelt zich soms compleet af in zijn eigen hoofd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Gezien het ouvre van deze TS kun je jezelf wel afvragen of deze hele klucht überhaupt wel op waarheid berust.
shit zo had ik het nog niet eens bekeken...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:59 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Pffff....
Dit is dus waarom veel vrouwen een 'bitchshield' hebben.
Doe je een keer normaal aardig tegen iemand, ook nog eens de man van een kennis van je bovendien, krijg je dit soort gedoe op je nek.
Een of andere seksueel gefrustreerde alcoholist die in je nek loopt te hijgen en ervan overtuigd is dat je meer wilde.
Ja mannen zijn echt walgelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:59 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Pffff....
Dit is dus waarom veel vrouwen een 'bitchshield' hebben.
Doe je een keer normaal aardig tegen iemand, ook nog eens de man van een kennis van je bovendien, krijg je dit soort gedoe op je nek.
Een of andere seksueel gefrustreerde alcoholist die in je nek loopt te hijgen en ervan overtuigd is dat je meer wilde.
Hahaquote:
Dat zou hier zomaar het geval kunnen zijn. In ieder geval reden genoeg om alles met een goeie korrel zout te nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het leven van een alcoholist speelt zich soms compleet af in zijn eigen hoofd.
Ik heb ook in mijn mindere periode verliefdheid verward, met ja.. wat eigenlijk?
Dopamine, stukje licht in het donker, dagdromen, reddingsboei, aandacht, gebrek aan zelfliefde?
Geen idee, maar stoppen deed ik pas toen ik geen andere uitweg had.
Hier vind je altijd wel aandacht, soms leuke gezonde, soms domme ongezonde aandacht.
Jij moest eerst nog over je niet-bestaande ex op Facebook heenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:37 schreef Masberum het volgende:
Ik merk aan mezelf dat er geen diepgang zit in mijn gevoelens voor vrouwen (of mensen wat dat betreft). Ik word het liefst alleen gelaten maar ik heb wel een bepaalde drang naar seks. De laatste tijd is er een moedervan een kind van school die me wel heel vaak kort streelt over mijn schouder, ze is een alleenstaande moeder. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, ze vindt alles wat ik zeg zogenaamd leuk. Maar ik wil sowieso nooit meer een soort van band met een vrouw, voor mij voegt een relatie niks toe behalve de seks dan..
Is dit een subtiele hint dat ze me wel leuk vindt? Ze weet dat ik een relatie heb.. ze heeft haar zelfs in haar app dus dat maakt me ook wat wantrouwig. En zou ze dan gaan roddelen als ik erop in ga?
Dat is wat ik lees als ik zijn naam zie. Geschreven door iemand met dyslexie ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:01 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien kan TS beter zijn naam beter veranderen in Masturberum
geweldige vraag!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
Los van alles kom je gewoon doodongelukkig over.. De vraag is wat het eerste was.. drink je omdat je ongelukkig bent of ben je ongelukkig door de drank? E
Dan wordt het tijd om daar verandering in te brengen... ga rond de tafel zitten. Grote kans dat jouw vriendin ook ongelukkig is maar dat niemand de eerste stap durft te zetten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
Nou ik was vroeger wel blij, nooit echt gelukkig denk ik maar dat boeide me niet. Net als dat ik denk ik nooit echt verliefd ben geweest, die emoties zijn er gewoon niet heb ik het idee gekregen. Het leven is gewoon saai, in het begin heb je nog hoop maar dan word je ouder en dan is het gewoon alleen maar hetzelfde maar met steeds meer dingen die je verplicht moet doen. Dus ja ik denk dat ik vooral drink omdat ik ongelukkig ben, drank is iets wat nog een beetje leukigheid toevoegt
Een verslaving maakt je wijs dat (in jouw geval) drank iets toevoegt. Dat doet het niet: het is destructief. Als je zo doorgaat, ben je straks alleen met je biertjes en is er niemand meer die naar je omkijkt behalve de sociale dienst.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
Nou ik was vroeger wel blij, nooit echt gelukkig denk ik maar dat boeide me niet. Net als dat ik denk ik nooit echt verliefd ben geweest, die emoties zijn er gewoon niet heb ik het idee gekregen. Het leven is gewoon saai, in het begin heb je nog hoop maar dan word je ouder en dan is het gewoon alleen maar hetzelfde maar met steeds meer dingen die je verplicht moet doen. Dus ja ik denk dat ik vooral drink omdat ik ongelukkig ben, drank is iets wat nog een beetje leukigheid toevoegt
Waarom heb je, als ik vragen mag, de drang om steeds te overdrijven? In je post hiervoor ging het over een 'niet-bestaande ex'. Nu betrek je een 'sociale dienst' erbij om je statement kracht bij te zetten. Is het fijn voor jouzelf om anderen extra negatief weg te zetten of weet je gewoon niet wat je zegt?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een verslaving maakt je wijs dat (in jouw geval) drank iets toevoegt. Dat doet het niet: het is destructief. Als je zo doorgaat, ben je straks alleen met je biertjes en is er niemand meer die naar je omkijkt behalve de sociale dienst.
Ja dat vind ik wel een goede.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fundraising voor z'n vriendin opzetten zodat ze bij hem weg kan.
Masberum in R&P / Vriendin heeft aangegeven dat ik direct moet stoppen
Dat gaat maar even goed, tot het moment dat de drank het ongelukkige gevoel gaat versterken. Wat kan leiden tot een depressie. Kijk daar ajb mee uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
Ik geef je juist positieve woorden die je toch altijd weer tot iets negatiefs verheft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom heb je, als ik vragen mag, de drang om steeds te overdrijven? In je post hiervoor ging het over een 'niet-bestaande ex'. Nu betrek je een 'sociale dienst' erbij om je statement kracht bij te zetten. Is het fijn voor jouzelf om anderen extra negatief weg te zetten of weet je gewoon niet wat je zegt?
Mwah....ook dat kunnen we dicht timmeren hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat geld komt toch bij mij terecht dan
Mischien wil ze je er gewoon attent op maken dat je met je bezopen kop je fiets op haar tenen hebt gezet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:37 schreef Masberum het volgende:
Ik merk aan mezelf dat er geen diepgang zit in mijn gevoelens voor vrouwen (of mensen wat dat betreft). Ik word het liefst alleen gelaten maar ik heb wel een bepaalde drang naar seks. De laatste tijd is er een moedervan een kind van school die me wel heel vaak kort streelt over mijn schouder, ze is een alleenstaande moeder. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, ze vindt alles wat ik zeg zogenaamd leuk. Maar ik wil sowieso nooit meer een soort van band met een vrouw, voor mij voegt een relatie niks toe behalve de seks dan..
Is dit een subtiele hint dat ze me wel leuk vindt? Ze weet dat ik een relatie heb.. ze heeft haar zelfs in haar app dus dat maakt me ook wat wantrouwig. En zou ze dan gaan roddelen als ik erop in ga?
Nou, ze heeft geen reden om ongelukkig te zijn. En dat gepraat ben ik helemaal klaar mee, is toch alleen maar blablabla van mijn vriendin.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om daar verandering in te brengen... ga rond de tafel zitten. Grote kans dat jouw vriendin ook ongelukkig is maar dat niemand de eerste stap durft te zetten.
En waarom zou ze geen reden hebben? Omdat ze een huis heeft en centjes van jou? Denk je dat het zo simpel is?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ze heeft geen reden om ongelukkig te zijn. En dat gepraat ben ik helemaal klaar mee, is toch alleen maar blablabla van mijn vriendin.
Een serieuze vraag. Maar wat betekent het 'redden van een relatie' als de ander toch gewoon bij je blijft? Je doet hiermee net alsof de enige mogelijkheid is dat we uit elkaar gaan vanwege hoe ik ben, terwijl ze al jaren juist trouw is ongeacht hoe ik ben.. dat ik drink etc. Klinkt een beetje onredelijk pessimistisch vanuit mijn perspectief..quote:Op zondag 10 maart 2024 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En waarom zou ze geen reden hebben? Omdat ze een huis heeft en centjes van jou? Denk je dat het zo simpel is?
Geloof me.. ze is even ongelukkig.
En ik heb het niet over praten om de relatie te redden (dat station is al lang gepasseerd volgens mij).. ik heb het over de relatie te beëindigen en kijken wat daar voor nodig is.
Nee nee, dat bedoel ik niet (heb het nu ook niet over de drank).quote:Op zondag 10 maart 2024 20:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een serieuze vraag. Maar wat betekent het 'redden van een relatie' als de ander toch gewoon bij je blijft? Je doet hiermee net alsof de enige mogelijkheid is dat we uit elkaar gaan vanwege hoe ik ben, terwijl ze al jaren juist trouw is ongeacht hoe ik ben.. dat ik drink etc. Klinkt een beetje onredelijk pessimistisch vanuit mijn perspectief..
Het is echt helemaal niet goed als je de zorgen van je vrouw op internet wegzet als blablabla.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ze heeft geen reden om ongelukkig te zijn. En dat gepraat ben ik helemaal klaar mee, is toch alleen maar blablabla van mijn vriendin.
Nou ja dat over euthanasie was 1 vraag of er een topic over mocht toch? Misschien heb ik het er vaker over gehad maar dat staat me niet zo bij.. behalve misschien iets als 'dat het me niet uitmaakt als ik morgen dood ben' of iets in die strekking.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedoel ik niet (heb het nu ook niet over de drank).
JIJ bent ongelukkig en vind je leven niet goed nu. Je hebt het zelfs ergens over euthanasie gehad.
Dan moeten er dingen veranderen. En de relatie maakt je duidelijk ook niet gelukkig.
Dus: wat heb JIJ nodig om je wel gelukkig of toch op zijn minst ok te voelen?
Daar ben je als man wel uniek in inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2024 22:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat ik nodig heb is dat ik gepijpt word.
gek idee... maar zoek een hobby...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Masberum het volgende:
misschien heb je dat nodig om iemand te hebben die een OVERTREFFENDE trap laat zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom heb je, als ik vragen mag, de drang om steeds te overdrijven? In je post hiervoor ging het over een 'niet-bestaande ex'. Nu betrek je een 'sociale dienst' erbij om je statement kracht bij te zetten. Is het fijn voor jouzelf om anderen extra negatief weg te zetten of weet je gewoon niet wat je zegt?
tenzij zijn luizen overspringen op haar haar... just kidding kon het niet laten!quote:Op zondag 10 maart 2024 15:25 schreef DerekB het volgende:
Als ze tijdens het praten met d’r haar speelt, wil ze je @:Masberum
dat gaf ie al aan een ander kutje...quote:Op zondag 10 maart 2024 20:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, dat bedoel ik niet (heb het nu ook niet over de drank).
JIJ bent ongelukkig en vind je leven niet goed nu. Je hebt het zelfs ergens over euthanasie gehad.
Dan moeten er dingen veranderen. En de relatie maakt je duidelijk ook niet gelukkig.
Dus: wat heb JIJ nodig om je wel gelukkig of toch op zijn minst ok te voelen?
Als jij dat voor haar kunt invullen dan kunnen wij daar helemaal niks meer aan toevoegen.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |