Houden zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
LotL?
Ja, ik heb boven koptelefoon op en beneden niet, dan zit er een portiek tussen de woningen, boven sluit direct aan met de buren
Ik genoeg om te weten dat het m'n ding niet is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Ik luister nu het bovenste lied, dat is mooi. Niet de stijl die ik snel zou uitzoeken, maar hij bevalt me wel. Geliked op YouTube (luister altijd muziek via YouTube Music. Dus automatisch daar ook bij mijn lijstje)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het songfestivalliedje zal wellicht íets meer een "oh ja" zijn voor een hoop:
Al vind ik dat juist weer een van de mindere van ze.
Ze hebben ook echt een hele mooie set online staan met een orkest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik luister nu het bovenste lied, dat is mooi. Niet de stijl die ik snel zou uitzoeken, maar hij bevalt me wel. Geliked op YouTube (luister altijd muziek via YouTube Music. Dus automatisch daar ook bij mijn lijstje)
Ik heb ze opgezocht. Mijn smaak is verbreed nu. En mijn buren horen even wat anders. Ze zullen je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt een hele mooie set online staan met een orkest.
Jij zegt niks en mij zegt het niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Och. Ik ga over minder dan een maand naar Scooter, ik zeg niks.
Stiekem ben ik jaloers.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Och. Ik ga over minder dan een maand naar Scooter, ik zeg niks.
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.
Dat vind ik stiekempjes erg leuk voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.
Pics van je outfitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen even goed kijken welke outfits ik klaarleg. Al is m'n "hardcore" outfitje bij het gothic feestje en andersom ook wel grappig.
Oh god... ik had helemaal niet aan klederdracht gedachtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen even goed kijken welke outfits ik klaarleg. Al is m'n "hardcore" outfitje bij het gothic feestje en andersom ook wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |