Hoezo slechte zet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:59 schreef PinkLow het volgende:
En ik heb zojuist voor 100 euro een weddenschap afgesloten dat Joost binnenkomt op nr.1 in de top40..
Was dus een slechte zet als ik het hier zo lees...
Ah wat sneu voor haar. Ja dan is extra aandacht voor je dochter belangrijker dan Joost.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeps, ik ben van de odds vandaag![]()
Moest even met Sjorsjina emoshoppen. Ze heeft haar verkering uitgemaakt en is helemaal over de toeren.
#emotionalrollercoaster
Deze week is echt een emotionele achtbaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ah wat sneu voor haar. Ja dan is extra aandacht voor je dochter belangrijker dan Joost.
Bloempottenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
Als ik Joost was, zou ik als de wiedeweerga t-shirts en andere merchandise met zijn hoofd of naam laten bedrukken en verkopen
Die is er allang. Bij de Bristolquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
Als ik Joost was, zou ik als de wiedeweerga t-shirts en andere merchandise met zijn hoofd of naam laten bedrukken en verkopen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die is er allang. Bij de Bristol
https://bristol.nl/nl-nl/(...)slippers-joost-klein
Ja, zag ik. Maar alleen hoodies, truien en zo’n singlet. Of zoiets.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die is er allang. Bij de Bristol
https://bristol.nl/nl-nl/(...)slippers-joost-klein
Het zou ook een beetje raar zijn om de nummer 1 uit de top 40 ook als alarmschijf te betitelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:49 schreef NailQueen het volgende:
Geen alarmschijf voor Joost. Die gaat naar David Guetta, niet zo zeer vriendje van de radio maar wel erg radiovriendelijk.
Zei hij ook hoe laat het officieel bekend wordt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:56 schreef NailQueen het volgende:
Domien zegt net dat er een nieuwe nummer 1 is. Joost staat dus op nummer 1 in de top 40!
Ik Was heel zeker van mijn zaak.. nu iets minderquote:
Als commentator van het Songfestival maakt het echt weinig uit welke lippenstift je op hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Met naturel wenkbrauwen en geen rode lippenstift graag![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als commentator van het Songfestival maakt het echt weinig uit welke lippenstift je op hebt.
(Het is Internationale Vrouwendag, ga haar nou niet bekritiseren op haar uiterlijk.)
Dat is altijd om 18.00 uurquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zei hij ook hoe laat het officieel bekend wordt?
Rond kwart/10 voor 6 denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zei hij ook hoe laat het officieel bekend wordt?
Als het zo is lijkt het me best een leuke combi met Cornald. Liever zo dan een Joling of Sander die onderbroekenlol door de aankondigingen gaan zitten brullen. 😅quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ehh oké, nouja we gaan het zien.Wel wat serieuzer dan Sander lijkt me.
Ik kreeg al advertenties op Instagram van derden die shirts, hoodies en mokken verkocht met Europapa erop.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:30 schreef GeorgeM het volgende:
Slimquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kreeg al advertenties op Instagram van derden die shirts, hoodies en mokken verkocht met Europapa erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |