Op de Toekomst zal wel iets tijdelijks neergezet worden, neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht)
quote:![]()
Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht)
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Zet Kokkie in de technische staf want hij heeft elke keer gewoon gelijk. Laatst ook nog met brobbey dat hij een blessure zou krijgen. Volgende wedstrijd en ja hoor.
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de stafquote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.
Zelfs Adriaanse maakte het nooit zo bont toen die zwaar in het nauw zat.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de staf
Vandaar dat men nu ook met 1 aanvaller speelt
Die ene wordt elke week roder. MAD.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Weer keihard gelachen
je zal maar zulke supporters hebben
grootste draaikonten van nederland
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/quote:Op maandag 11 maart 2024 14:36 schreef Solispolar het volgende:
Voor iedereen die de Kaplan-trein heeft gemist: jammer dan, hij is alweer vertrokken.
wat een onzin staat er allemaal in dit artikelquote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/
Wel grappig dat Lenderink opeens een compliment krijgt, niet dat ik persoonlijk dacht dat zij veel aan die slechte aankopen kon doen maar ze werd door de T wel vaak genoemd.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Lang en Lenderink zijn de bronnen van de T?
Deze speler heeft totaal geen ambities blijkbaar maar kiest voor het geldquote:
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.
Bedankt Hans maar daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Verstandige jongen die ver gaat komen, hopelijk hebben ze hem toezeggingen gedaan over versterkingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:03 schreef Bofjijff het volgende:
Hato officieel nu. Medio 2028. Erg mooi
Linkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig ziet de rest van Nederland nu ook dat Halalsema een totale debiel is. Iets wat wij en onze uitsupporters al een tijdje wisten
Waarschijnlijk komt dit nieuws wat later aan in Brabant. Morgen ben ik voor je beschikbaar vriend.quote:
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Kan me niet herinneren dat ik óóit medelijden heb gehad met een Ajax-speler.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |