Inclusief en zoquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Alexander komt over als een sympathiek mens.
Huh jij leek me zo'n volksbuurt typequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eén van mijn namen is Alexander en ik golf ook. Komt wel erg dichtbij.
Wow, krijg opeens een heel ander beeld van jequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Eén van mijn namen is Alexander en ik golf ook. Komt wel erg dichtbij.
Ik kan het ook gewoon goed vinden met people of color en mijn lippen zijn dikker.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ben al jaren per ongeluk woke ontdek ik nu. Zo leer je jezelf nog eens kennen.
Haha dankjequote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh jij leek me zo'n volksbuurt type
Nee, maar misschien voor een meer ervaren partner wel.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als iets negatiefs
Garnaalexanderquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin stuurt dat de oude man in het oranje hetzelfde postuur heeft als een garnaal.
Ik ben akkoord.
wat een koud bad bij julliequote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin stuurt dat de oude man in het oranje hetzelfde postuur heeft als een garnaal.
Ik ben akkoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |