quote:Op maandag 11 maart 2024 08:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze man was te gierig om een blauw vinkje aan te schaffen?
Die zanger blijft altijd een nummer 2.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als je nou zegt, ze zijn zo jaren 80.... maar een skyradio bandje?
Als dit waar is, is het gewoonweg lachwekkend.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef benhorse het volgende:
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)en-na-dreigement/amp
Wat een zielig team eigelijk.
Stel Horner moet weg, wie kan hem dan goed vervangen? het is nl geen knuppel, maar een succesvolle teambaas.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:57 schreef benhorse het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)d-bull-teambaas.html
Naar verluidt hebben deze uitspraken de woede gewekt bij de vrouw die de aantijgingen over Horner deed. Het Duitse Motorsport-Total.com meldt nu dat de vrouw - inmiddels door Red Bull Racing op non-actief gezet - daarom haar kant van het verhaal wil gaan vertellen. Blijkbaar bereidt de vrouw een publieke verklaring voor, die in de loop van de week met de media wordt gedeeld.
Hierin wil ze haar versie van het verhaal vertellen en ingaan op de - in haar ogen - misleidende uitspraken die Horner heeft gedaan. Eerder kwam al naar buiten dat de vrouw overweegt om aangifte bij de politie te doen tegen de teambaas, van wie inmiddels wordt gefluisterd dat hij nog vóór de aanstaande Grand Prix in Australië vertrekt bij Red Bull.
We zullen zien.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het gewoonweg lachwekkend.
Denken dat Verstappen bluft mbt principes en mensen die dichtbij hem staan.
die man weet iets van drank af, niks van F1.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het gewoonweg lachwekkend.
Denken dat Verstappen bluft mbt principes en mensen die dichtbij hem staan.
Moeten ze vooral denken. Met Perez ga je geen wereldtitels binnen halen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
We zullen zien.
Maar je kunt natuurlijk nooit hebben dat een rijder de dienst gaat uitmaken binnen een team, ook al is hij de enige die steeds kon leveren als het er op aan kwam.
Hoe vaker Perez 2e wordt dit seizoen, hoe meer ze tot de overtuiging komen dat ze desnoods zonder Verstappen verder kunnen.
Vooral niet omdat Verstappen niet verdwijnt, maar bij de concurrent rijdtquote:Op maandag 11 maart 2024 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten ze vooral denken. Met Perez ga je geen wereldtitels binnen halen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
We zullen zien.
Maar je kunt natuurlijk nooit hebben dat een rijder de dienst gaat uitmaken binnen een team, ook al is hij de enige die steeds kon leveren als het er op aan kwam.
Hoe vaker Perez 2e wordt dit seizoen, hoe meer ze tot de overtuiging komen dat ze desnoods zonder Verstappen verder kunnen.
Ik denk dat iedereen het met hem eens is dat niemand groter is dan het team. De Verstappens voorop.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef benhorse het volgende:
Dit is toch ook alweer achterhaald want Marko blijft dus de invloed van Verstappen is er wel degelijk en terecht ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het met hem eens is dat niemand groter is dan het team. De Verstappens voorop.
De Verstappens zijn extreem loyaal en dit soort uitspraken van onze Thaise vriend kan hard tegen hem gaan werken. Als hij hardop in het gezicht van Verstappen en zijn team het een bluf noemt en hen dus daarmee beledigd dan zie ik Verstappens team er wel voor aan om met liefde te vertrekken, ook al staat er geen kampioenschapwaardige auto voor hem klaar. Die lui leven van principes.
Dat is in mijn ogen niet hetzelfde als 'groter dan het team' of dat daaruit blijkt dat Verstappen zich groter dan het team voelt.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is toch ook alweer achterhaald want Marko blijft dus de invloed van Verstappen is er wel degelijk en terecht ook.
Dat lijkt me ook niet en dat zie je toch ook in de raceweekenden maar ik bedoel meer dat verhaal van die Thai,als die dat al gezegd heeft want ik geloof niet dat hij zo vaak op de voorgrond treedt, laat staan interviews geeft.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen niet hetzelfde als 'groter dan het team' of dat daaruit blijkt dat Verstappen zich groter dan het team voelt.
Is understood to have told, zo ken ik er nog wel een paar.quote:Exclusive: Chalerm Yoodivhya is understood to have told the Dutchman’s manager that ‘no one was bigger than the team’
Jos Verstappen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Stel Horner moet weg, wie kan hem dan goed vervangen? het is nl geen knuppel, maar een succesvolle teambaas.
Jonathan Wheatley en Oliver Oakes (teambaas van Hitech in de F2) werden genoemd.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Stel Horner moet weg, wie kan hem dan goed vervangen? het is nl geen knuppel, maar een succesvolle teambaas.
Omdat ze zeggen dat niemand groter is dan het team? Nee dat lijkt mij gewoon logischquote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef benhorse het volgende:
Dat is gewoon iemand wegjagen. Jos is het sowieso helemaal zat.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze zeggen dat niemand groter is dan het team? Nee dat lijkt mij gewoon logisch
Het meeste komt af van Duitse roddelsites zoals F1 Insider en Bild, waar niet geheel toevallig dezelfde journalist de F1 verslaat. En dat wordt weer overgenomen door clickbait sites als GPBlog, GP33, F1Maximaal, etc.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:08 schreef beantherio het volgende:
99% van de berichtgeving over deze "rel" interpreteer ik als flauwekul. De F1-pers verveeld zich door de dominantie van Max en kluift nu alles rondom de sport (en specifiek RBR) af om nog maar wat te kunnen schrijven.
Welke 1% is dan waar volgens jou?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:08 schreef beantherio het volgende:
99% van de berichtgeving over deze "rel" interpreteer ik als flauwekul. De F1-pers verveeld zich door de dominantie van Max en kluift nu alles rondom de sport (en specifiek RBR) af om nog maar wat te kunnen schrijven.
Geld, geld,geldquote:Op maandag 11 maart 2024 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het met hem eens is dat niemand groter is dan het team. De Verstappens voorop.
De Verstappens zijn extreem loyaal en dit soort uitspraken van onze Thaise vriend kan hard tegen hem gaan werken. Als hij hardop in het gezicht van Verstappen en zijn team het een bluf noemt en hen dus daarmee beledigd dan zie ik Verstappens team er wel voor aan om met liefde te vertrekken, ook al staat er geen kampioenschapwaardige auto voor hem klaar. Die lui leven van principes.
Max vliegt altijd met zijn prive jetquote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef benhorse het volgende:
Max is klaar met Horny en de Spicegirl
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)ner-hoefde-te-reizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |