Als die allemaal afhaken dit jaar, geloof ik best dat ie volgend jaar nog wel wat races kan winnen. Dus gelijk heeft ie.quote:
Als Ford wordt gebruikt om een punt te maken dan weet je dat het een slecht punt is. Ford wordt een sponsor die een beetje meehelpt met de elektrische systemen, that's it.quote:
Ze hebben meer ervaring met batterijtechniek dan Red Bull, dus het is wat meer dan een beetje en niet te vergeten het geld wat ze erin stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als Ford wordt gebruikt om een punt te maken dan weet je dat het een slecht punt is. Ford wordt een sponsor die een beetje meehelpt met de elektrische systemen, that's it.
Even he, in de hypothese dat hij dit heeft gezegd.quote:
Het gaat niet alleen om die uitspraken maar vooral om het feit dat hij alles denkt te kunnen bepalen terwijl dat voorheen niet zonder goedkeuring Marko/Mateschitz kon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:05 schreef Evenstar het volgende:
Mwah, ik vind het lastig om alles maar voor waarheid aan te nemen.
Tot nu toe zijn er maar een paar feiten en dat is dat Horner intern is aangeklaagd, er een inter onderzoek is geweest en hij is vrijgesproken na een onafhankelijk onderzoek.
Geen idee of Horner echt zo de weg kwijt is dat hij denkt dat hij voor alle succes heeft gezorgd. Dat zijn allemaal van die uitspraken die net zo goed verzonnen kunnen zijn. Bronnen binnen het team ... Altijd makkelijk.
Als die daadwerkelijk dit soort uitspraken aan het doen is dan is die wel echt de weg kwijt, maar ik neem het nog even met een flink korreltje zout.
Maar dat zijn ook allemaal maar geruchten toch? Voor hetzelfde geldt is het Marko die Horner probeert weg te krijgen, omdat hij meer macht wil. Wie weet .... Wij hebben geen feiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om die uitspraken maar vooral om het feit dat hij alles denkt te kunnen bepalen terwijl dat voorheen niet zonder goedkeuring Marko/Mateschitz kon.
Nou het is geen geheim dat Mateschitz vetorecht had ondanks de 49% en dat ligt nu bij de Thai met 51% en die staat aan de kant van Horner.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook allemaal maar geruchten toch? Voor hetzelfde geldt is het Marko die Horner probeert weg te krijgen, omdat hij meer macht wil. Wie weet .... Wij hebben geen feiten.
Precies, en dan kan het toch zijn dat Helmut dat niet zo leuk vindt en op zo'n manier Horner er uit probeert te werken en linksom of rechtsom meer macht naar zich probeert te trekken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou het is geen geheim dat Mateschitz vetorecht had ondanks de 49% en dat ligt nu bij de Thai met 51% en die staat aan de kant van Horner.
het blijft vooralsnog speculatie, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies, en dan kan het toch zijn dat Helmut dat niet zo leuk vindt en op zo'n manier Horner er uit probeert te werken en linksom of rechtsom meer macht naar zich probeert te trekken?
Ik zeg niet dat het zo is he .... ik vind het alleen heel apart hoe sommigen (en dan heb ik het echt niet over jou) alle geruchten zonder enige vorm van kritiek of kanttekening overnemen. Wij weten het gewoon niet. Zo simpel is het.
Het rommelt, maar wie het heeft aangesticht, wie wie aan het naaien is weten wij gewoon niet. Die gast die nu aan de macht is bij bedrijf RB is ook geen lieverd bijvoorbeeld.
Ben blij dat jij nu over De Vries begint, want daar wilde ik idd ook al iets over zeggen. Nee, ik denk echt niet dat er een toekomstig WDC in Nyck schuilt, maar ik heb het steeds al heel vreemd gevonden hoe weinig tijd hij kreeg. Inmiddels krijg je door deze hele saga toch wel het gevoel dat dit ook een deel is geweest van het machtspel. Marko haalde Nyck binnen, Horner wilde RIC, Horner heeft z'n zin doorgedrukt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:
Ricciardo in die AT bijvoorbeeld, dat is er toch wel door hem heen gedrukt al gaf De Vries daarvoor ook wel weer de gelegenheid.
Volgende race het A-team en de transformers als begeleiding?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:24 schreef Jane het volgende:
Ze nemen inmiddels allemaal hun figuurlijke grote broers mee naar het gevecht.
Bronquote:Terwijl het Formule 1-team figuurlijk in brand staat, probeert Oliver Mintzlaff, het hoofd sport van Red Bull, in de aanloop naar de Grand Prix van Saoedi-Arabie enigszins de rust terug te brengen. De Duitser voerde in Jeddah volgens eigen zeggen ‘goede’ individuele gesprekken met onder andere teambaas Christian Horner, motorsportadviseur Helmut Marko en met Max Verstappen. Een schorsing van Marko is van de baan, zoveel werd wel duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |