Klopt nadat ze heeft gezegd dat ze nu kiest voor hunquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kiest één van ons heeft ze ook gezegd
Klopt. Baas boven baas.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:01 schreef -river- het volgende:
Alice mag niet stoken, enkel Ashley mag dat.
Ze doen het allemaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:01 schreef -river- het volgende:
Alice mag niet stoken, enkel Ashley mag dat.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben jij een moderator? Ze heeft het over de streams en daar is volgens mij cos voor.
Ik denk dat Ashley er nog wel een paar weken in blijftquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:05 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ben die Ashley zo zat hopenlijk volgende week eruit.
Het was de enige kans. Slappe zakken zijn het.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Danny en Glenn nu al spijt hebben
Top. Geraldine zaterdag: "vanavond gaat er niet 1 genomineerde het BB huis verlaten...niet 2...nee ze gaan alle drie! Ze weten dit natuurlijk nog niet maar dat gaan we aan het eind van de show aan ze mededelen. Blijf kijken!quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:02 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik wil ze er alle drie uit.. sla deze over
yep heel zwakquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het was de enige kans. Slappe zakken zijn het.
Precies. Men blijft hangen in dat Zwitserland gedoe, voortschrijdend inzicht is ook een ding. Om in de vermoeiende herhaalde termen van Ashley te spreken: haar ogen zijn geopend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja toch zolang het niet smerig wordt zoals andere doen ben ik blij dat bij Alice haar ogen heeft geopend. Hoop wel dat ze niet door gaat slaan zoals ashley doet
Ik heb daar van het zogenaamde groepje Ash nooit horen zeggen dat het zonder Ash toen ze samen met Alice pizza bakken was gezelliger was omdat Ash er niet was. Dit zal alleen van groepje Ty gezegd zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ik moet zo lachen saaie Alice was Zwitserland en nu begeeft ze zich op het niveau van uitspreken van ashley en tegen ashley en is het weer niet goed.
Zij hebben elkaar wel voor de bus gegooid tijdens de gesprekken met het andere kamp toen ze hun nominatiekeuze gingen verantwoorden. Ik dacht dat die twee maatjes waren…quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Danny en Glenn nu al spijt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |