Die zegt wat afwachtender te gaan koersen en vooral voor de rit te gaan vandaag en dat Jorgenson de verantwoordelijkheid moet nemen om het klassement te pakken.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me een zekerheidje ja met McNulty in het geel die bergop niet bij de allerbesten hoort en Evenepoel die wil winnen, maar eigenlijk al te ver staat om daar lang mee te wachten
Nou inderdaad. Ik vind het overigens ook net zo fascinerend dat hij nergens in de Belgische media eens flink wordt aangepakt om z’n gemekker.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:58 schreef Steven184 het volgende:
Fijn om te horen dat het enkel de liefde voor Specialized zorgt dat ie nergens anders op wil rijden.
Ik blijf gefascineerd door de interesse van Belgische journalisten voor de vader van, moeder van, zus van, buurman van, zus van mijn tante die weer een oom van mijn neef die dan weer een nicht van een oudoom van mijn achtergrootneef is. Ik bedoel waarom? En waarom zou je als familielid hierin meegaan?
Dan krijg je waarschijnlijk de komende 5 jaar geen interview meerquote:Op zondag 10 maart 2024 12:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het overigens ook net zo fascinerend dat hij nergens in de Belgische media eens flink wordt aangepakt om z’n gemekker.
En Roglic zonder niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matteo met de foodcoachapp is een wereldtopper.
Straks in de Tour rijden Jantje Tratnik en Matty J op kop voor Vingegaard met nog maar 5 man in hun wiel.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matteo met de foodcoachapp is een wereldtopper.
Nog wat opgaves en hij kan er nog rakenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Iemand Cras gezien? De top 15 kwam in zicht.
Die wordt sowieso niet spannend natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is erg beangstigend voor de Tour.
Dat wordt een nieuwe sweep voor Visma.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die wordt sowieso niet spannend natuurlijk.
Ja, die gaf aan dat de waarden vergelijkbaar zijn met voorgaande jaren in deze periodequote:Op zondag 10 maart 2024 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was Lambrecht zijn trainer bij Jumbo en nu zijn trainer bij Bora?
Moet Wout zich zorgen maken?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:02 schreef Marcoss het volgende:
En Jorgenson was ook gewoon de 1e op de Muur 2 weken geleden en gaat straks los in de andere kasseikoersen
Ik heb geen aandelen in de foodcoachappquote:Op zondag 10 maart 2024 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Roglic zonder niet.
Dit is fantastisch materiaal om @:slobeend op de kast te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |