Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn idee ook.En wie kaatst kan de bal verwachten.
Ik mag toch hopenquote:
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en Tom zegt het ook plagerig nav haar eigen dromen
Kan daar verder niet over zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Heerlijk in bed wegdromenquote:
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggenquote:
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog een beetje vroeg om al in bed te gaan liggen
Ik gok tot 2 uur,mss tot 3 uur.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluitenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb net 2.5 uur liggen slapen. hopelijk slaap ik vannacht
Dat dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
Hmmmm.quote:
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me trouwens wel tegen dat er TR`s gegooid worden.Ieder zijn of haar eigen mening lijkt me.Ik zag niks TR waardig.
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen dan kan ik het 's nachts vergeten. Dan lig ik wakker tot de vogels gaan fluiten
IK hoop het niet maar zit er wel inquote:
Mag van mij wel vaker zo .Lekker tempo ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen? Het was heftig maar volgens mij nergens onrespectvol onderling? Of het is mij niet opgevallen
Heb je de uitslag al?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Longfunctie is echt heel pittigquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het zelden, maar ik heb vandaag een longfunctie onderzoek gehad en dat vergt best veel als ej longen niet goed functioneren dus was er echt moe van
Dacht ga even liggen, normaal zet ik dan de wekker voor een half uurtje maar ik was dat vergeten
Ja was niet veranderd ten opzichte van de vorige keer COPD golden 3quote:
En de teller staat op?quote:
Doet geen pjin of zo maar vind het naar die knijper op de neus dat ding in de mond en dan op een rare manier adem moeten halenquote:
Niet schrikken hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |