St. Willibrord, het afvalputje van de regio.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:24 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)populierenstraat-35/ van 2,3 miljoen uit 2022 in Brabant.
Oh ja, gekocht door Gio die dagelijks videootjes upload op youtube.
Lig altijd in een deuk daar om de voortuinen. Hoe meer wanstaltige beelden erin hoe beter lijkt welquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:29 schreef Managarm het volgende:
[..]
St. Willibrord, het afvalputje van de regio.
Marjan Strijboschquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Wie is die vrouw, die ook nog eens div. portretten van zichzelf in huis heeft hangen?
Godver, dit is zo grenzeloos over-the-top dat het bijna mooi wordt. Als het om de hoek zou zijn, zou ik in ieder geval een bezichtiging boeken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Marjan Strijbosch
https://www.quotenet.nl/v(...)penthouse-eindhoven/
wat een narcistquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
Best trots op haar drankprobleem:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2024 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
we moeten het even hebben over de olifant in de kamer....
quote:
Dat mensen in zo'n groot huis willen wonen.. en al die rommel en tierelantijntjes. Je moet het ook allemaal schoonhouden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Marjan Strijbosch
https://www.quotenet.nl/v(...)penthouse-eindhoven/
Doet ze niet zelf joh, plus dit is haar pied a terre in Eindhovenquote:Op zondag 21 april 2024 12:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mensen in zo'n groot huis willen wonen.. en al die rommel en tierelantijntjes. Je moet het ook allemaal schoonhouden.
Totale mismatch met de rest van de inrichting van het huis, maar mooi man, die dierenquote:Op zondag 21 april 2024 12:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze woonboerderij kent nog vele originele details en vooral veel potentie in het creëren van extra woonoppervlakte.
Dat snap ik ook wel, maar toch. Totaal niet huiselijk zo'n pand, eerder het idee van een hotel-lobby.quote:Op zondag 21 april 2024 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet ze niet zelf joh, plus dit is haar pied a terre in Eindhoven
De 28ste woonlaag. Ik denk dan altijd : wat doe je als daar de lift uitvalt ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Tja, Waarom ook niet deze foto gebruiken als eerste foto die je op funda ziet bij je huis.
[ afbeelding ]
Het appartement is trouwens vaker voorbij gekomen door de uitmuntende smaak. De update in foto's maakt het niet beter
.
Niet gewoon een parachute klaar hebben liggen voor als de lift uitvaltquote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De 28ste woonlaag. Ik denk dan altijd : wat doe je als daar de lift uitvalt ?
Wat als de stroom helemaal uitvalt ? Dan hopelijk een noodvoorziening voor de stroom, naar beneden lopen is 1 ding maar weer omhoog.....quote:Op zondag 21 april 2024 14:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet gewoon een parachute klaar hebben liggen voor als de lift uitvalt![]()
Maar in zo'n toren zijn meerdere liften hoor. Als het al uitvalt, of even niet werkt voor bijv onderhoud dan is er altijd nog wel eentje die het doet
Onderhoud wordt sowieso op tijd aangekondigd. En die zal daar prima zijn. Dus ook zelden een defecte lift.
En hoe vaak gebeurt dat nou? Volgens mij een keer of 2 in mijn volwassen leven meegemaakt en altijd 's nachts volgens mij.quote:Op zondag 21 april 2024 14:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat als de stroom helemaal uitvalt ? Dan hopelijk een noodvoorziening voor de stroom, naar beneden lopen is 1 ding maar weer omhoog.....
Ja in dit geval zal t wel goed gaan. In de jaren '70 woonde mijn zus in Edmonton/Canada ook iets van 26 hoog en in dat gebouw waren ook meer liften. Maar in die tijd hadden ze daar ook last van stroomuitval met name in de winter. het kan daar hard vriezen. Ik was er in toen in t voorjaar op bezoek. Zou zelf nooit zo hoog willen wonen hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 15:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En hoe vaak gebeurt dat nou? Volgens mij een keer of 2 in mijn volwassen leven meegemaakt en altijd 's nachts volgens mij.
Is ook echt wel het laatste waar ik me zorgen over zou maken als ik zo rijk zou zijn en me zo'n penthouse zou kunnen permitteren.
Er zijn wel hogere torenflats in de wereld. Volgens mij is dat nog nooit echt wereldnieuws geweest ook dat de lift het even niet doet door totale stroomuitval.
Mocht het overdag zijn dan bel je je baas gewoon op dat je wat later op het werk komt.
Oh wacht, als je je zo iets luxes kunt veroorloven dan ben je juist de baas
Op zich mooi huis alleen jammer dat naastliggende stallen en perceel er niet bij inbegrepen zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 12:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze woonboerderij kent nog vele originele details en vooral veel potentie in het creëren van extra woonoppervlakte.
Brrrr, je bedoelt al die opgezette lijken/kadavers in huis?quote:Op zondag 21 april 2024 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Totale mismatch met de rest van de inrichting van het huis, maar mooi man, die dieren
Taxidermie, prachtigquote:Op zondag 21 april 2024 17:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, je bedoelt al die opgezette lijken/kadavers in huis?
quote:Op zondag 21 april 2024 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Taxidermie, prachtig![]()
@:-Spring is daar hier op Fok meesterlijk in![]()
![]()
De door haar opgezette baby emoe staat prachtig te pronken in mijn werkkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |