Piepiepquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:
Een in Monaco wonende belastingontwijkende Belg is geen Nederlander.
Dit was vooral het mikpunt van veel grapjes onder de simpelste van de figuren die F1 keken, want hij reed hem meestal niet in de grindbak. Degenen die ook in die tijd al vooral voor de sport keken (en niet als autoliefhebber) hadden dat ook wel door, het waren vooral die simpele schreeuwers die dat dan constant riepen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jos Verstappen was vooral het mikpunt van veel grapjes want die reed hem altijd in de grindbak.
Nog steeds, zeker sinds de schreeuwerige koppen afgelopen weekend duiken ze weer veelvuldig op, ach ja, zalig zijn de armen van geest, niet gehinderd door feiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was vooral het mikpunt van veel grapjes onder de simpelste van de figuren die F1 keken, want hij reed hem meestal niet in de grindbak. Degenen die ook in die tijd al vooral voor de sport keken (en niet als autoliefhebber) hadden dat ook wel door, het waren vooral die simpele schreeuwers die dat dan constant riepen.
Terechte klacht. Hoe kan je nou een Figo-supporter zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 04:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dit jaar lopen ze met Red Bull merchandise en haten ze Mercedes. Volgend jaar loopt de hele bubs over naar Mercedes als Verstappen de overstap zou maken en hebben ze net zo graag Mercedes logo’s op de borst staanBeetje als toen Figo de overstap maakte van Barcelona naar Madrid. Ene seizoen ben je voor Barça, andere moment doe je een Madrid shirt aan
Same here.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:27 schreef Lichtloper het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig als mensen zuur doen over iets dat populair is geworden. Muziekliefhebbers hebben daar ook een handje van. Oh, ik was al fan van ze toen ze nog in het kleine zaaltje van De Melkweg speelden. Ok, wil je een medaille ofzo? Wees blij dat meer mensen het ontdekt hebben.
Ook op andere plekken is het eerder een voetbalwedstrijd dan een ouderwets autosportevenement geworden of aan het worden. met dank aan de koers van Liberty. Heeft niets met Nederland te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:09 schreef Kreator het volgende:
Formule 1 was ooit een feestje voor raceliefhebbers. Toen ik jong was gingen we naar zandvoort racedagen om fotos te maken, als volwassene heel europa (en daarbuiten) afgereisd om naar f1 wedstrijden te gaan, was echt prachtig. Mooie fans, leuke sfeer, bratwurst, pitpoezen, tentfeest. In italie tussen tienduizenden ferrari fans zitten met je Arrows shirt. In hongarije voor drie tientjes op de hoofdtribune, in Engeland samen mopperen op Schumi. Het was een gezamenlijk feest.
En toen kwam Max. Grote hossende bendes in oostenrijk, lastigvallen van vrouwen, camping is een festival, iedereen over 1 kam, je bent voor of tegen, als Max uitvalt is de wedstrijd kut. Zandvoort is een dj show met in de pauze nog een kleine auto parade. Verschrikkelijk.
Dat vind ik ervan. Niks mis met Max, wel met de hossende successupporters en max tribunes.
Tegenwoordig reis ik naar Canada, Bahrein of Texas om zoveel mogelijk nederlanders te ontwijken.
Respectloos gelul.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jos Verstappen was vooral het mikpunt van veel grapjes want die reed hem altijd in de grindbak.
"Nederlands"quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Breaking news: Nederlanders juichen Nederlandse sportheld toe.
Dat dit kan in Nederland
Ik zeg er nooit wat van, want fuck it. Maar in dit topic wordt er specifiek naar gevrgaad. Geen wonder dat je dan meningen krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:27 schreef Lichtloper het volgende:
Ik vind het altijd een beetje treurig als mensen zuur doen over iets dat populair is geworden. Muziekliefhebbers hebben daar ook een handje van. Oh, ik was al fan van ze toen ze nog in het kleine zaaltje van De Melkweg speelden. Ok, wil je een medaille ofzo? Wees blij dat meer mensen het ontdekt hebben.
Ik ben ook voor Max, daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Breaking news: Nederlanders juichen Nederlandse sportheld toe.
Dat dit kan in Nederland
Ja dat festivalpubliek wat nu naar de F1 trekt maakt meer kapot dan je lief is, alleen de TS/OP keert zich tegen de mensen die nu gewoon F1 kijken omdat een Nederlander aan het winnen is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Max, daar heeft het niks mee te maken.
De gemiddelde Nederlandse Tokkie met een redbull shirtje van de Action maakt alleen wel veel kapot op bepaalde circuits. Je kon de afgelopen jaren bijvoorbeeld nauwelijks nog slapen op de camping in Oostenrijk. Ik ben daar na 1x wel afgehaakt overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |