Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou jij ook zo'n rozen teddybeer meenemen naar een eerste date?
Ik twijfelquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu een herhaling tot mei zeker en dan oktober?
Zou je echt iets meenemen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.
Leuk als je iets meeneemt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee. Wat wel, moet ik nog over nadenken.
Weet ik niet eigenlijk. Maar vind een klein dingetje wat iets over iemand zegt vaak wel grappig. Weet niet hoe mijn date dat zou vinden.quote:
Is het iets raars wat je zou willen geven dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Maar vind een klein dingetje wat iets over iemand zegt vaak wel grappig. Weet niet hoe mijn date dat zou vinden.
Ik heb nog niet echt in gedachten dus waarschijnlijk zou ik niks meenemen. Als het me zoveel moeite kost om iets te bedenken dan kan ik er beter niet aan beginnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is het iets raars wat je zou willen geven dan?
Ik ben helemaal in een nare bui nu ik weet dat het kan dat dit herhaling tot de herfst is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |