quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teuntje is nonbinair en stapte over naar Teun
Goede kans, we wensen haar succes vanuit het warme bad hier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo te zien zal hij/ze/het wel non-binair zijn
die truitjequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Als je paddo’s op hebt kan je lekker trippen op die truitje
Inshallahquote:
Het is een meisjequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Valt op vrouwen maar slecht met scharen
een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn strekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in m'n wilde jaren heb ik een tijd gehad dat ik voor bezette meisjes ging
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in m'n wilde jaren heb ik een tijd gehad dat ik voor bezette meisjes ging
Ludiek als je zo denkt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.
Natuurlijk heb je er zelf ook invloed op hoe en wat natuurlijk, niet alleen de vreemdgangerquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als je zelf geen partner hebt, is dat niet vreemdgaan. Ik vind het toch de verantwoordelijkheid van de vreemdganger zelf.
Heb je je psycholoog hierover al geïnformeerd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben wel eens in mijn kont geknepen (zonder consent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |