Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.quote:Op zondag 29 september 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat is dat standbeeld dat jou onthoofd heeft!
quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleemquote:Op zondag 29 september 2024 16:04 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je na een half miljoen posts geen indruk hebt achter gelaten.
Doe de groetjes in de Slow Chats......Denk de SC's eens weg, wat is er dan nog over van FOK!quote:Op zondag 29 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleem
quote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk jou wel weg, en dan blijft er een heleboel meer lol over.
Pis ze!
Leuk. Rond 5 december graag, en alle 500.000+ leden verkleed als zwarte piet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:46 schreef Näsenbar het volgende:
Ik las dat er vanuit de KLB SC een initiatief komt om een flashmob te doen op Amsterdam Centraal.
en ik danquote:Op zondag 29 september 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn TOP-10 Favoriete FOK!ers.....
1 @:Kikkerlikker
2 @:Caland
3 @:Ulx
4 @:ToT
5 @:Heywoodu
6 @:Arcee
7 @:Socios
8 @:SCH
9 @:Doc
10 @:bomenverzameling
Koester het, je bent in goed gezelschap. Ik ben ooit Johan Cruijff vergeten in het beste Ajax ooit.quote:
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:03 schreef michiel_merk het volgende:
Donderdag 10 april 2003 geregistreerd als jong volwassen kereltje van 21, inmiddels wat kloontjes en reacties verder inmiddels 42 jaartoch wel even slikken
![]()
Anyway mooie mijlpaal Fok!
Nee.quote:
Ik dacht er vanmiddag nog aan. IK heb de moed al opgegeven. Niemand van het kader/crew schijnt het ook maar ene ruk te geven. Het zij zo.quote:
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?
Hier was je ook een tijdje weg.........quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups. Jaartje of tien denk ik. Was op zoek naar wat smilies
Pff. Komt wel een bak oud stof los hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier was je ook een tijdje weg.........
ONZ / Ik wil alle fans van vandaag bedanken.
Ik klikte op je naam en kwam deze tegen. Nostalgie idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Pff. Komt wel een bak oud stof los hier
Zolang je "ik wordt" schrijft gooien we het niet in de groep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:52 schreef Roönaän het volgende:
Hoe snel wordt ik gebanned als ik een bot bouw om 15k berichten te plaatsen. Sta ik mooi in de top 500 weer..
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang je "ik wordt" schrijft gooien we het niet in de groep.
I knoooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
I knoooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Het eerste. Oldbie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is het Roonaan of Roönaän ?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:01 schreef Socios het volgende:
Gezellig hier in De Verdraagzaamheid te Zaltbommel.![]()
Je hebt werkelijk geen idee hoe kut dat contante gezeik voelt vanuit mijn perspectief he? Je doet alsof je begrip hebt, maar eigenlijk blijkt dat verder nergens ook maar een greintje uit je gedragquote:Op donderdag 12 december 2024 01:10 schreef tong80 het volgende:
Het interesseert ze geen ene fuck
FB / Dit dus........
Nee, dit stoort mij al een tijdje. Het jezelf indekken door te zeggen dat je begrip hebt om vervolgens een jaar lang alleen maar te zeiken.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee hoe kut dat contante gezeik voelt vanuit mijn perspectief he? Je doet alsof je begrip hebt, maar eigenlijk blijkt dat verder nergens ook maar een greintje uit je gedrag
Mwoa, ik geloof wel in de goede bedoelingen, daar gaat het niet zozeer om, maar hij stelt te snappen dat ik er zelf geen zin in heb, om dan vervolgens wel continue met allerlei saracstische en cynische posts te blaten dat het me allemaal niet interesseert. Dat vind ik dan zo jammer. Geen idee of hij zelf doorheeft hoe dat overkomt en of dat opzettelijk is (en wat hij ermee hoopt te bereiken)...quote:Op donderdag 12 december 2024 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit stoort mij al een tijdje. Het jezelf indekken door te zeggen dat je begrip hebt om vervolgens een jaar lang alleen maar te zeiken.
Vreselijk
Ik heb het niet over feestjes. Er is gewoon niks, nul komma nul gedaan. Ik haat gezelligheid en feestjes. Ik bedoel Danny dan ook niet. Eerder een FA zoals GGMM, die lekker met winden mee waait. Waarom is er geen mod die een soort kwis maakt over 25 jaar FOK! Ik steek vaak m'n nek uit en krijg dan de bal terug geserveerd. Ik weet gewoon dat als ik een topic open, dat de eerste reacties negatief zijn. Daarom dekte ik me ook in in de OP. Ik weet heus wel dat de hoogtijdagen pasé zijn. Nu ik er over nadenk is FOK! momenteel de perfecte weergeving van de huidige maatschappij. Polariseren en negativisme. Laat mij dan maar opa zijn die lult over het verleden. Ik probeer iig nog iets.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
Is er überhaupt animo voor een feestje?
No offense maar laatste keer dat we meneer80 op een meet hebben gezien stond Cruijf nog in de spits ergens volgens mij
Iedereen is idd wat ouder, avondje zuup'n in de stairways is gewoon niet zo interessant meer
Excuses als dat zo overkomt. Ik heb een briljante column geschreven over ironie, en ander soortige "humor" of teksten. Dat dat ironie een serieuze zaak is. Je moet uitkijken voor je iets post. Nu ik dit type ben ik alweer bang voor de reacties.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, ik geloof wel in de goede bedoelingen, daar gaat het niet zozeer om, maar hij stelt te snappen dat ik er zelf geen zin in heb, om dan vervolgens wel continue met allerlei saracstische en cynische posts te blaten dat het me allemaal niet interesseert. Dat vind ik dan zo jammer. Geen idee of hij zelf doorheeft hoe dat overkomt en of dat opzettelijk is (en wat hij ermee hoopt te bereiken)...
Ok fair enoughquote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over feestjes. Er is gewoon niks, nul komma nul gedaan. Ik haat gezelligheid en feestjes. Ik bedoel Danny dan ook niet. Eerder een FA zoals GGMM, die lekker met winden mee waait. Waarom is er geen mod die een soort kwis maakt over 25 jaar FOK! Ik steek vaak m'n nek uit en krijg dan de bal terug geserveerd. Ik weet gewoon dat als ik een topic open, dat de eerste reacties negatief zijn. Daarom dekte ik me ook in in de OP. Ik weet heus wel dat de hoogtijdagen pasé zijn. Nu ik er over nadenk is FOK! momenteel de perfecte weergeving van de huidige maatschappij. Polariseren en negativisme. Laat mij dan maar opa zijn die lult over het verleden. Ik probeer iig nog iets.
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok fair enough
Imo is fok! niet zo heel veel veranderd, het is wel eens wat drukker geweest en atm is het wat minder maar echt heel veel is er im niet veranderd met de tijd
Het is ook niet dat je je nek uit steekt hier, de vraag is een redelijke maar als het antwoord dan nee is moet je er ook niet over door blijven drammen, topic na topic na topic weer en allemaal van dezelfde strekking en dan gaat het mensen irriteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |