Nou en ofquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:33 schreef heywoodu het volgende:
25 jaar is wel echt serieus tof, zeker in de huidige tijd van komen en gaan van allerlei zaken al een kwart eeuw online een mooie verzamelplek van van alles zijn
10-jaar FOK! feest en camping ging toch niet door ? Verder, o.a. samen mij jou, leuke mini-meets gehad. Bij Ajax b.v. of met Doc, Mark, Kamagurka....bij concertjes in Paradiso, Tivoli of Willem 2.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:35 schreef golfer het volgende:
Tijd voor een feestelijke 25-jaarsmeet (na de 5 en 10-jaars-meets) in de Berenkuil in Utrecht?
Oh ja, iets met een faillissement van die camping, geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
10-jaar FOK! feest en camping ging toch niet door ?
Abject ende infaam .quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, iets met een faillissement van die camping, geloof ik.
De 5-jaars-meet was daar was wel legendarisch met nogal wat escapades rondom het zwembad en wat nachtelijke bezoeken van enkele heren bij sommige dames.
Wanneer ontmoette ik jou buiten de Arena? 2003 ? Volgens mij speelde toen Bergkamp nog bij Arsenal. Of was het toen Liverpool speelde en de VBL mod Doc de eerste wedstrijd in z'n Liverpool shirt in het Engels aan het schelden was en de tweede wedstrijd in het Amsterdams toen ie een Ajax shirt had aangetrokken. Volgens mij keepte van der Sar nog.quote:
Deze legendarische meet halen we elk nostalgisch topic weer aan, het is inmiddels zelf nostalgisch geworden om te bespreken .quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ontmoette ik jou buiten de Arena? 2003 ? Volgens mij speelde toen Bergkamp nog bij Arsenal. Of was het toen Liverpool speelde en de VBL mod Doc de eerste wedstrijd in z'n Liverpool shirt in het Engels aan het schelden was en de tweede wedstrijd in het Amsterdams toen ie een Ajax shirt had aangetrokken. Volgens mij keepte van der Sar nog.
Ik had toen trouwens een Bergkamp shirtje aan. on-line gekocht van een FOK!er.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze legendarische meet halen we elk nostalgisch topic weer aan, het is inmiddels zelf nostalgisch geworden om te bespreken .
Ik verbaas me ook in elk "vroegah" topic weer om hoeveel mensen zich nog kunnen herinneren, ik was meestal in state of advanced refreshment .quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had toen trouwens een Bergkamp shirtje aan. on-line gekocht van een FOK!er.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:09 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig hebben we de duizenden foto's en na-meet-topics nog .
Redelijk accuraat anno 2024 gok ik zo, we zijn ook geen 18 meer .quote:
quote:
Kan m'n foto met Viola niet meer terugvinden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Redelijk accuraat anno 2024 gok ik zo, we zijn ook geen 18 meer .
Die hebben we ook nog nooit ergens voorbij zien komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
Kan m'n foto met Viola niet meer terugvinden.
Flikker op ouwe zeiksnor. Ooit, zo rond 2003 was je nog aandoenlijk. Tegenwoordig ben je alleen maar zielig. Ik houd mezelf nog in qua tong80. Anders wordt me weer verweten er een tong80-topic van te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we ook nog nooit ergens voorbij zien komen.
Ik heb een wijziging uitgevoerd. Ik hoop op tijd. Anders pakt Golfert me op een type fout.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op ouwe zeiksnor. Ooit, zo rond 2003 was je nog aandoenlijk. Tegenwoordig ben je alleen maar zielig. Ik houd mezelf nog in qua tong80. Anders wordt me weer verweten er een tong80-topic van te maken.
Je mag kiezen welke paint, uit de honderden, jij gehad zou willen hebben.
Topicreeks: [PAINT] tong80 #2
Dat zou ook wel weer typisch Golfert zijn Tongie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een wijziging uitgevoerd. Ik hoop op tijd. Anders pakt Golfert me op een type fout.
En ik dan ? 700.000 posts, 60.000 topics en een record aantal bans.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice. Mooie mijlpaal.
Gefeliciteerd @:danny je mag hier trots op zijn.
Je bent niet leuk Tong. Laat staan grappig. Ga je tijd nuttig besteden alcoholistische klaploper.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik dan ? 700.000 posts, 60.000 topics en een record aantal bans.
Alsof je Cruijff verwijt ooit als eerste Nederlandse international uit het veld te zijn gestuurd, en Wim van Hanegem kwalijk neemt dat-ie de allereerste gele kaart kreeg in de Eredivisie. Gelukkig kreeg Gerard Schuurmans van FC Den Bosch ooit de eerste rode kaart.
[ afbeelding ]
P.S. Zijn er nog andere FOK!ers met een eigen smiley ? Of eventueel andere FOK!ers die op FOK! een eigen sub-forum hebben gehad. Ik vraag dit namens mezelf. Niet dat je denkt dat ik het hoog in de bol heb.
25 jaar de digitale opper papoea.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice. Mooie mijlpaal.
Gefeliciteerd @:danny je mag hier trots op zijn.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we ook nog nooit ergens voorbij zien komen.
Jaaaaa..... Dat moet toch haast wel...?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Maar tofjens!
Gaat hier nog iets leuks mee gedaan worden?
Nee. Eerst werd alles in SPT gezet, waar ik ook met Leatherface moderator was en op mijn verzoek werd er een tijdelijk VBL-forum geopend op 1-1-2003.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik meen in 2001 ofzo, werd een experiment gestart met het Voetbalforum. Danny zou aankijken of het levensvatbaar was. Inmiddels zijn we 70.000 topics en 12.000.000 berichten verder.
De naam is golfer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:17 schreef tong80 het volgende:
Dat zou ook wel weer typisch Golfert zijn Tongie.
De FOK!10-jaarsmeet was in Wierden in de tuin van @Oksel .quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
10-jaar FOK! feest en camping ging toch niet door ? Verder, o.a. samen mij jou, leuke mini-meets gehad. Bij Ajax b.v. of met Doc, Mark, Kamagurka....bij concertjes in Paradiso, Tivoli of Willem 2.
Machiel was de eerste mod in SPT toen dacht ik. Die post af en toe nog als @Machielski. Leatherface was een toffe gast.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Eerst werd alles in SPT gezet, waar ik ook met Leatherface moderator was en op mijn verzoek werd er een tijdelijk VBL-forum geopend op 1-1-2003.
Doc en ik werden daar de eerste moderators van.
Klopt. Toen Machiel ermee stopte namen Leatherface en ik het op 5-8-2002 over. Ik bleef SPT, naast het nieuwe 'tijdelijke' VBL-forum modereren tot 16-8-2004. Daarna alleen VBL tot eind november 2005.quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:56 schreef tong80 het volgende:
Machiel was de eerste mod in SPT toen dacht ik. Die post af en toe nog als @:Machielski. Leatherface was een toffe gast.
Net nog een vraag gesteld in een VBL-Feedback, en gepost in één of ander ONZ-topic waar ze hun best doen met dode mensen waarom ik niet niet meer in ONZ post.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef luciano het volgende:
Alleen Fokkers die geen ban hebben op het moment van de 25-jaars-Mmet mogen komen. Dus ik zou maar goed oppassen tong Tong tong80 Tong80 tongie Tongie.
Ik zelf ook waarschijnlijk, want sinds SwJ mijn topics m.b.t. mijn diepgewortelde adoratie jegens uwer persoonlijkheid tegenwoordig sluit vanwege , zoals hij het noemt, mijn " tong80-obsessie ", ga ik stijf van de zenuwen slapen, en sta ik 's-morgens bibberend op vanaf een drijfnat bezwete matras, om te kijken of er eer streepje door mijn naam staat ergens.
Dat men er zich maar bewust van is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:32 schreef Document1 het volgende:
Op nog 25 jaar!
Best wel gek, toen ik ooit begon met posten reutelde er een gare pc, nu zit ik met een iPhone in m’n handen te posten die 1000x geavanceerder is. Nog even en je zit gewoon direct vanuit je bewustzijn aangesloten op FOK.
Mooi, al die zevensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het eerst geregistreerd in 2003.
Toen op een gegeven moment een tijd niet meer geweest, en op een gegeven moment was ik mijn username en wachtwoord vergeten.
En sinds 2007 actief met deze username.
7 maart 2007 zie ik net, dus gisteren precies 17 jaar
*trekt halve liter Schultenbrau open in de voortuin
Pfffftttttt, ik moet er niet aan denken zeg. Aangesloten via mijn bewustzijn...... en dan zeker de hele dag jeuk hebben aan in je oor, en er dan achter komen dat het die tong is van ......... jeweetwel, die de hele dag via je buis van prostatius probeert om je trommelvlies te stimuleren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:32 schreef Document1 het volgende:
Op nog 25 jaar!
Best wel gek, toen ik ooit begon met posten reutelde er een gare pc, nu zit ik met een iPhone in m’n handen te posten die 1000x geavanceerder is. Nog even en je zit gewoon direct vanuit je bewustzijn aangesloten op FOK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |