abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212716414
Vorige week heb ik iets meegemaakt wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Er werd een pakket bezorgd aan de voordeur en er werd gelijktijdig (zonder overleg) een foto van mij gemaakt.
Ik vond dit dusdanig intimiderend, dat ik contact heb opgenomen met het bedrijf.
Ze hebben mij toen gezegd dat ze dit doen als bewijsmateriaal dat het pakket bezorgd is.
Ik was echt heel erg boos kan ik je vertellen, de brutaliteit.
Nu blijkt dat je als consument kansloos bent. Je kan wel juridische maatregelen treffen met kans op een schadevergoeding, maar in NL is meer dan 1000 euro schadevergoeding hoogst uitzonderlijk als het gaat om AVG schendingen. Ik ga toch geen duizenden euro's betalen om mijn recht te smeken?
Ingecalculeerde risico's. Ze komen ermee weg. Hebben schijt aan de regels. De politiek doet er geen #$@$ aan. En wij laten het allemaal gebeuren.
Ik zou de autoriteit persoonsgegevens kunnen inschakelen, maar ik heb echt totaal geen vertrouwen dat ze iets voor je kunnen betekenen. Bezos is de rijkste schoft van de wereld.
Het blijkt dat A*azon dit vaker doet.

Iemand tips? Bijvoorbeeld een inzamelingsactie? Dat zou best een goed idee zijn, rechtspraak-crowdfunding.nl

Bij voorbaat dank

[ Bericht 1% gewijzigd door Viesdik op 06-03-2024 15:38:14 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 14:52:50 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212716460
een tip? Qua wat? Nik meer daar bestellen? Worden er ook geen foto's gemaakt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212716484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
een tip? Qua wat? Nik meer daar bestellen? Worden er ook geen foto's gemaakt.
Tips hoe je eventueel juridische maatregelen kan treffen zonder dat het jou meer kost dan dat je er baat bij hebt
pi_212716504
Toch al wel een aantal keer daar wat besteld en dit nog nooit meegemaakt. Als je dit erg vindt is misschien een tip om het volgende keer af te laten leveren op een pakketpunt?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 15:00:06 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_212716576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:54 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Tips hoe je eventueel juridische maatregelen kan treffen zonder dat het jou meer kost dan dat je er baat bij hebt
Principes kosten soms geld. Als het dat geld niet waard is, waar maak je je dan druk om?
pi_212716790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:49 schreef Viesdik het volgende:
Er werd een pakket bezorgd aan de voordeur en er werd gelijktijdig (zonder overleg) een foto van mij gemaakt.
Amazon bezorgt zelf toch niet? Dus is het dan Amazon die privacy schendt, of de betreffende pakketdienst?
pi_212716962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:54 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Als je juridisch gelijk krijgt zal de wederpartij meestal ook jouw proceskosten moeten betalen. Dus succes ^O^
pi_212716979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]
Amazon bezorgt zelf toch niet? Dus is het dan Amazon die privacy schendt, of de betreffende pakketdienst?
Jawel, maar vermoedelijk met 'zzp'ers'.
pi_212717053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Principes kosten soms geld. Als het dat geld niet waard is, waar maak je je dan druk om?
Bedankt man
pi_212717061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:18 schreef Piles het volgende:

[..]
amazon werkt samen met dpd, postnl, dhl en heeft een eigen bezorgservice
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 15:40:57 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_212717072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Bedankt man
No problem.
pi_212717107
Privacy is zo 2023, je hebt toch niks te verbergen met je cameradeurbel!
  woensdag 6 maart 2024 @ 15:47:23 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212717157
Ik geloof er niks van.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212717175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:49 schreef Viesdik het volgende:
Vorige week heb ik iets meegemaakt wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Er werd een pakket bezorgd aan de voordeur en er werd gelijktijdig (zonder overleg) een foto van mij gemaakt.
Ik vond dit dusdanig intimiderend, dat ik contact heb opgenomen met het bedrijf.
Ze hebben mij toen gezegd dat ze dit doen als bewijsmateriaal dat het pakket bezorgd is.
Ik was echt heel erg boos kan ik je vertellen, de brutaliteit.
Nu blijkt dat je als consument kansloos bent. Je kan wel juridische maatregelen treffen met kans op een schadevergoeding, maar in NL is meer dan 1000 euro schadevergoeding hoogst uitzonderlijk als het gaat om AVG schendingen. Ik ga toch geen duizenden euro's betalen om mijn recht te smeken?
Ingecalculeerde risico's. Ze komen ermee weg. Hebben schijt aan de regels. De politiek doet er geen #$@$ aan. En wij laten het allemaal gebeuren.
Ik zou de autoriteit persoonsgegevens kunnen inschakelen, maar ik heb echt totaal geen vertrouwen dat ze iets voor je kunnen betekenen. Bezos is de rijkste schoft van de wereld.
Het blijkt dat A*azon dit vaker doet.

Iemand tips? Bijvoorbeeld een inzamelingsactie? Dat zou best een goed idee zijn, rechtspraak-crowdfunding.nl

Bij voorbaat dank
SDBN is al een tijd bezig om Nederlandse klanten/slachtoffers van Amazon te werven. Daar staat een massa rechtszaak in de pijpleiding met no cure/no pay voor alle aangemelde mensen.
https://amazon.jestaattekoop.nl/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 maart 2024 @ 15:58:56 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212717312
Dit is TS 1x overkomen en opent een topic "op grote schaal" en begint gelijk over crowdfunding voor een rechtsaak
Dat is allemaal wel wat overdreven.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_212717857
Als ik bestel bij Amazon maak ik de volgende keer open met blote stijve lul die uit joggingbroek steekt. Maak maar foto.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 maart 2024 @ 16:38:46 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212717884
A*azon?

Het is geen scheldwoord.
pi_212718106
Volgende keer niet in je blote snikkel de deur open doen.

Verder wat Lienekien zegt
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_212718583
Ik kan trouwens alleen maar berichten vinden van bezorgbedrijven die foto's maken als je niet thuis bent, volgens mij heeft TS het verhaal verzonnen. Zeker icm dat telefoontje.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_212718878
Welke bezorgdienst was dit precies?
En wat voor een product / prijs van het product. Kan ook nog uitmaken voor de case.
pi_212719199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:37 schreef benhorse het volgende:
Als ik bestel bij Amazon maak ik de volgende keer open met blote stijve lul die uit joggingbroek steekt. Maak maar foto.
Ben jij dat Rolf?

woensdag 6 maart 2024 @ 18:50:23 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212719221
Dus zelfs een melding doen bij de AP vind je te moeilijk of teveel werk, maar je opent er wel een topic over?
Wat wil je dan horen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212719832
Niet bij Amerikaanse bedrijven bestellen die denken dat ze Amerikaanse praktijken hier kunnen doordrukken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_212726681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
SDBN is al een tijd bezig om Nederlandse klanten/slachtoffers van Amazon te werven. Daar staat een massa rechtszaak in de pijpleiding met no cure/no pay voor alle aangemelde mensen.
https://amazon.jestaattekoop.nl/
interessant, bedankt
pi_212726688
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof er niks van.
Omdat je er niet bij was zeker ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')