Beau Travail is een geweldige film, prachtige beelden van militaire trainingen en een geniaal einde. En de VPRO is juist toch de omroep voor dit soort teevee?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat is niet een film waar ik de tv voor aan zou zetten. Doet me denken aan eten uit een reformhuis wat “zo gezond” is maar wat je niet eet omdat het smaakt. Arty Farty.
Films in de categorie “Malinees herderinnetje die zichzelf ontdekt als ze voor de eerste keer ongesteld wordt, met een twintig minuten durend shot van de druppels bloed die in het zand vallen en stollen. “
VPRO blijft blijkbaar van mening dat kijkcijfers omgekeerd evenredig zijn aan kwaliteit en de conclusie is dan dat als er vrijwel niemand kijkt het zeer hoogwaardig moet zijn.
Wens de liefhebbers veel plezier bij het kijken, want voor een potje voetbal zijn jullie te weinig.
Dus het doet je ergens aan denken, je hangt er een categorietje aan en projecteert daar een uit de lucht gegrepen associatie op, en dat is dan de herbevestiging van je oordeel dat de VPRO een pretentieuze zender is die uitsluitend (en amper) bekeken wordt door mensen die in jouw ogen het kijken van een voetbalwedstrijd niet waardig zijn. Fascinerend zeg. Dat lijkt me wel een bezoek aan Zomergasten waard.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat is niet een film waar ik de tv voor aan zou zetten. Doet me denken aan eten uit een reformhuis wat “zo gezond” is maar wat je niet eet omdat het smaakt. Arty Farty.
Films in de categorie “Malinees herderinnetje die zichzelf ontdekt als ze voor de eerste keer ongesteld wordt, met een twintig minuten durend shot van de druppels bloed die in het zand vallen en stollen. “
VPRO blijft blijkbaar van mening dat kijkcijfers omgekeerd evenredig zijn aan kwaliteit en de conclusie is dan dat als er vrijwel niemand kijkt het zeer hoogwaardig moet zijn.
Wens de liefhebbers veel plezier bij het kijken, want voor een potje voetbal zijn jullie te weinig.
Een uur, daarna overgeschakeld naar andere programma's.quote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, weinig reacties bij de uitzending van gisteren. Heeft iemand gekeken?
In Trouwquote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
‘Kijkcijferdrama’ voor Zomergasten: een schamele 150 duizend kijkers, laagste ooit.
[ afbeelding ]
Trouw:
Een prachtige Zomergasten over een ongewenst afscheid.
Mooi woordquote:Salonmoralisme
Het heeft opgestaan met ondertiteling aan terwijl ik wat anders aan het doen was en de simone biles docu hoorde die mijn vriendin aan het kijken was. Sorryquote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn OS en dan nog. Er gingen hele topics doorheen destijds.:{ FOK! is niet D........quote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
Die van Burg ga ik zeker terugkijken. Door "ziekte" laatste jaren toch nog veel in te halen.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:55 schreef Farenji het volgende:
Ik ben er gisteren wel aan begonnen maar was moe en kon er de aandacht niet voor opbrengen en ben wat anders gaan doen.
Die van vorige week kon ik overigens ook al niet uitkijken, politici blijven toch saai.
Ik vraag me af of het aan Fok! ligt. Ik heb zelf ook niet gekeken en heb er dit jaar voor het eerst geen zin in. Geen aansprekende gasten, de wisseling van presentatoren…quote:Op maandag 29 juli 2024 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn OS en dan nog. Er gingen hele topics doorheen destijds.:{ FOK! is niet D........
Ik las de kop van een premium artikel. Dat Zomergasten een Henk Jan Smits en Linda de Mol mist. Kijkcijfers warenzondag 125.000. Lager kan bijna niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het aan Fok! ligt. Ik heb zelf ook niet gekeken en heb er dit jaar voor het eerst geen zin in. Geen aansprekende gasten, de wisseling van presentatoren…
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Blues het volgende:
Beetje een ongemakkelijk begin van het gesprek, lijkt of ze allebei wat gespannen zijn.
Het wordt er niet beter opquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Blues het volgende:
Beetje een ongemakkelijk begin van het gesprek, lijkt of ze allebei wat gespannen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |