Puhquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moeder mag je ook niet meer zeggen.
Nee, je hebt een kind verwekkende ouder en een kind dragende ouder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Puh
Ik heb een moeder! En een vader!
Zo!
FUCK DAT.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, je hebt een kind verwekkende ouder en een kind dragende ouder.
Wel fucken met wederzijdse goedkeuring eh?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FUCK DAT.
* TheStigsDutchCousin boos onder de helm
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel fucken met wederzijdse goedkeuring eh?
Ik zeg altijd: ik kom uit het ei dat door Celebi is achtergelaten in het verleden.
Daarmee leg je iedere discussie lam.quote:
Ja, en ga je je afvragen waarom Ash nooit met die chicks aan de haal ging!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarmee leg je iedere discussie lam.
Erectie problemen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ga je je afvragen waarom Ash nooit met die chicks aan de haal ging!
En zoveel ballenquote:
Ja joh, misschien heeft Ash wel een micropener.quote:
Ash: "Micronis, ik kies jou!"quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, misschien heeft Ash wel een micropener.
Arme Misty, die wilde er vast wel even op rijden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ash: "Micronis, ik kies jou!"
Misty: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!"
Uiteraard maar dat werd nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme Misty, die wilde er vast wel even op rijden.
Zouden Jessie en James weleens aan elkaar hebben gezeten?
Tsss... stomme serie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat werd nooit uitgezonden.
Kusje voor de kerstboom.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik pakte een stukje witte chocolade, daardoor viel er een kerstboom op de grond.
Raar maar waar.
Je moet erotische verhalen gaan schrijvenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik pakte een stukje witte chocolade, daardoor viel er een kerstboom op de grond.
Raar maar waar.
Kusje terug van de kerstboom.quote:
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet erotische verhalen gaan schrijven
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:
"Er blaft een hond in de verte. Het doet me denken aan likken en hijgen."
Een bestseller zal wel niet, maar voor alles is een markt toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wie weet wordt het wel een bestseller.
Een soort OnlyFans maar dan met tekstquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een bestseller zal wel niet, maar voor alles is een markt toch?
Regel 34 enzo
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:
"Er blaft een hond in de verte. Het doet me denken aan likken en hijgen."
OnlyText?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een soort OnlyFans maar dan met tekst
Ik heb in een grijs verleden ooit heel even bij zo'n sms service gewerkt. Waar dan mannen duurbetaalde berichtjes naar stuurden en dachten dat ze uiteindelijk echt met de vrouwen zouden afspreken. Dan moest je ze aan de praat houden en zorgen dat ze berichtjes bleven sturen. Heb het zo'n 20 berichtjes volgehouden, vond het toch te sneu voor de heren. Geloof dat het tegenwoordig ook niet meer mag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een soort OnlyFans maar dan met tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |