Moet volgens de wet toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef golfer het volgende:
Viel me nog mee dat ze ook de eerste ritten uitzenden en niet gewoon bleven doorkletsen.
Als je de 500 meter in 12 seconden zou rijden hoef je de rest niet meer te rijden anders.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig zijn tijden bij een WK-sprint niet zo relevant
Ze hebben het vaak genoeg niet gedaan en pas na een paar ritten ons livebeelden getoond.quote:
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef pietkanarie het volgende:
Wordt een leuk toernooi denk ik. Vind de toernooien in maart altijd wel een beetje laat, het is dan vaak al bijna lente.
Samsonen?quote:
Tegenwoordig begint het wielrennen al in januariquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.
Ja, de voorjaarsklassiekers! Ook leuk om te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het wielrennen begonnen is, dan is het schaatsen afgelopen. Althans, in mijn hoofd.
Nee, het wielrennen begint met de Omloop.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig begint het wielrennen al in januari
Er mistte een s.quote:
Je zou toch zeggen dat Friesinger-Postma jr. goede schaatsgenen zou moeten hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we ooit nog een Duitse schaatser iets zien winnen op mondiaal niveau?
Is het niet zo dat die alleen op het WK geldt, of moeten ze bij wereldbekers er ook aan houden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |