abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:00:28 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_212709334
Nouja, anderen misschien wel, maar ik niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:06:23 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212709431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Als een kind (of volwassene for that matter, specifieker de volwassene die naast mij lag :')) veel woelt, is een klamboe een behoorlijke miskoop. Als je je omdraait, neem je het overtrek met je mee en dan gaat ook de klamboe mee omhoog. Als je je terugdraait, lig je dan op de rand, en kans dat je de klamboe van het plafond trekt. Of over het gezicht van degene die naast je ligt. Rotdingen _O-.

Wij hebben nu horren voor de ramen en dat werkt eigenlijk het beste. Nu nog maar 1-2x per jaar een mug op de kamer.
True that! Hier in dit huis zaten goeie horren toen we het kochten en ik heb met terugwerkende kracht echt spijt dat ik daar geen werk van gemaakt heb in het vorige huis. :Y Absoluut de investering waard! :Y
(Inmiddels de oude vieze witte vervangen door mooie antraciet grijze. :Y )
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:13:22 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_212709551
O ja, horren! Mijn vriend heeft dus geen horren en ik mis ze echt wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 22:20:49 #4
5428 crew  miss_sly
pi_212709678
Mijn man wilde heel graag horen, dus dat hebben we tien gedaan, en ik ben er echt ontzettend blij mee!
Niet alleen tegen muggen, trouwens, maar ook tegen spinnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:36:30 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212709899
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:06 schreef BE het volgende:

[..]
True that! Hier in dit huis zaten goeie horren toen we het kochten en ik heb met terugwerkende kracht echt spijt dat ik daar geen werk van gemaakt heb in het vorige huis. :Y Absoluut de investering waard! :Y
(Inmiddels de oude vieze witte vervangen door mooie antraciet grijze. :Y )
Laat me raden: je houdt niet van wit? :P

Horren hebben we uiteraard. Ondanks dat vliegt er natuurlijk weleens wat naar binnen en hij krijgt zulke grote bulten ervan :X

Mmm, en we hebben een 'woeler'....
pi_212710017
Toen we de nieuwe kozijnen lieten plaatsen hebben we inzethorren genomen. Echt super. Er zitten veel minder muggen in huis, al komen ze nog wel via de achterdeur want daarna hebben we geen hoor.
Ben ook zo blij met de 2 verschillende kantstanden. De ramen staan nu allemaal op de winter stand.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:58:26 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212710176
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Horren hebben we uiteraard. Ondanks dat vliegt er natuurlijk weleens wat naar binnen en hij krijgt zulke grote bulten ervan :X

:D
Al het houtwerk van de ramen is hier donkergrijs, dan steken witte rolhorren wel echt heel erg af. -O-
pi_212710348
Ik kan prima zonder Facebook! Heb geen account...

En horren zou ik wel willen. Maar ik wil ook wel verhuizen, en anders zijn er genoeg andere dingen die nodiger zijn dan horren...
pi_212711386
Hier horren en muggen, niet tientallen maar genoeg om B soms lek te prikken. Een muggenstekker lijkt hier het beste te werken.

En geen Facebook (meer), heerlijk rustig.
pi_212711434
Ik heb plakhorren van action van een euro per stuk *) Werkt prima alleen bij de ramen van man laten ze steeds los :')
Tuindeur heeft een schuifhordeur, de voordeur heeft niks dus af en toe een mug binnen.
Zoon zwelt ook zo op van muggensteken, ziet er niet uit dan.
Moeten nog steeds échte horren komen maar er moet nog zovéél. Komt wel. Ooit :')

En ik heb ook geen feestboek, Twix of insta. Nog rustiger :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_212711512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:00 schreef Troel het volgende:
Nouja, anderen misschien wel, maar ik niet.
Ik had ook geprobeerd mn wachtwoord te veranderen, maar ik kreeg geen codes en na de storing kon ik er gewoon weer in zoals anders. Ik hoop dat het voor jou straks ook weer werkt!

Wij hebben bij de slaapkamers allemaal rolhorren. Ideaal.
Fake it till you make it...
pi_212711594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 07:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb plakhorren van action van een euro per stuk *) Werkt prima alleen bij de ramen van man laten ze steeds los :')

Ik zet altijd punaises in de hoeken, werkt als een trein!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:15:30 #13
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212711618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:12 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat ik nog in een ander topic zat waar het nu gaat over dekbedden die niet goed in de overtrekken blijven zitten. Maar dit leek me wel een erg rigoureuze oplossing _O-
pi_212711712
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:15 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat ik nog in een ander topic zat waar het nu gaat over dekbedden die niet goed in de overtrekken blijven zitten. Maar dit leek me wel een erg rigoureuze oplossing _O-
Auw!
pi_212711814
Horrenopsom O+

Hier geen horren. Ze prikken in principe alleen man dus zolang hij naast me ligt heb ik er geen last van ;)

Nee, het zijn er over het algemeen maar enkele, hoor hem niet klagen over het algemeen, alleen wanneer hij net gestoken is moppert ie af en toe even.

Bij de kinderen valt het eigenlijk ook wel mee qua muggenbulten, af en toe eentje.

In ieder geval niet de moeite om horren op te hangen. Wat ook nog lastig is bij raam van dochter, die gaat naar buiten open met zo’n stang met gaatje die je dan moet vastzetten.

Scherven brengen nog steeds geluk? Ben net ruimte aan het maken in mijn koelkast voor de hello fresh die net is binnen gekomen, haal ik er een open 6-pack bier uit, stond het voorste flesje er te los in. Die ligt nu in duizend stukjes op de vloer :{
Gisteren net alles gepoetst..
pi_212711852
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mijn beste tip is een ventilator en die dan heel zachtjes laten blazen. Mijn zoon heeft steeds een enorme reactie op muggenbulten en we hebben al inzethorren maar zodra we een kleine ventilator aanzetten als het weer echt muggentijd is wordt hij in bed eigenlijk niet meer geprikt. Die ventilator is niet direct op hem gericht maar heeft tot doel de lucht in beweging houden.
Degene die we hebben verbruikt maar een paar watt dus wat dat betreft valt het ook wel mee in de groene/duurzame gedachte.
pi_212712013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:12 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Kunststof kozijnen, dan heb ik straks geen kozijn meer over :D

Boh @hilliebillie Een splinterige plakzooi dus :{ Succes met poetsen!
Ketchup is ook zo fijn als dat uit de koelkast knalt :') Of de grote pot gel die op de koelkast staat en dan nét een stukje op de deur... :+
If they say
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:51:52 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212712016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef hilliebillie het volgende:
Horrenopsom O+

Hier geen horren. Ze prikken in principe alleen man dus zolang hij naast me ligt heb ik er geen last van ;)

Nee, het zijn er over het algemeen maar enkele, hoor hem niet klagen over het algemeen, alleen wanneer hij net gestoken is moppert ie af en toe even.

Bij de kinderen valt het eigenlijk ook wel mee qua muggenbulten, af en toe eentje.

In ieder geval niet de moeite om horren op te hangen. Wat ook nog lastig is bij raam van dochter, die gaat naar buiten open met zo’n stang met gaatje die je dan moet vastzetten.

Scherven brengen nog steeds geluk? Ben net ruimte aan het maken in mijn koelkast voor de hello fresh die net is binnen gekomen, haal ik er een open 6-pack bier uit, stond het voorste flesje er te los in. Die ligt nu in duizend stukjes op de vloer :{
Gisteren net alles gepoetst..
Oh kak... en dat spat zo ontzettend ver weg ook altijd en plakplakplak!
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:53:23 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212712028
Ik belde ook al lichtelijk in paniek mijn lieftallige gisteren, als de dood dat ik gehackt was.
Een concullega (bij gebrek aan beter woord :X ) heeft dat eens gehad en is maaaaanden bezig geweest om haar zakelijke account weer in handen te krijgen.
pi_212712042
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Kunststof kozijnen, dan heb ik straks geen kozijn meer over :D

Boh @:hilliebillie Een splinterige plakzooi dus :{ Succes met poetsen!
Ketchup is ook zo fijn als dat uit de koelkast knalt :') Of de grote pot gel die op de koelkast staat en dan nét een stukje op de deur... :+
Oh ja, ik ben arm, dus niet bij stilgestaan dat niet iedereen rotte woningbouwkozijnen heeft :D
pi_212712068
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:55 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Oh ja, ik ben arm, dus niet bij stilgestaan dat niet iedereen rotte woningbouwkozijnen heeft :D
Maar als ze zo rot zijn, moet de wbv ze toch vervangen? Deden ze hier in de flat toen wel, tijdens de renovatie. En wij net verhuisd waren :+
If they say
pi_212712117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Maar als ze zo rot zijn, moet de wbv ze toch vervangen? Deden ze hier in de flat toen wel, tijdens de renovatie. En wij net verhuisd waren :+
Hahahahahahaha
Nee ;)
pi_212712167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:01 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hahahahahahaha
Nee ;)
Das behoorlijk kut dan :{
Overigens stammen mijn kunststof kozijnen uit 1995 en blijken ze lek door verkeerde plaatsing :') Heel de wijk heeft daar last van dus zijn ze bezig met een oplossing voor alle woningen. Geen idee alleen wanneer, hoe en wat :')
If they say
pi_212712206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:05 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das behoorlijk kut dan :{
Overigens stammen mijn kunststof kozijnen uit 1995 en blijken ze lek door verkeerde plaatsing :') Heel de wijk heeft daar last van dus zijn ze bezig met een oplossing voor alle woningen. Geen idee alleen wanneer, hoe en wat :')
Buitenkant zal oké zijn, maar van binnen is het een bende. Mijn nieuwe buurvrouw is bezig met klussen en ook zij gaf aan dat de WB niks wil doen, zelfs de schimmel op de slaapkamers mag ze zelf fixen :X
pi_212712253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:07 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Buitenkant zal oké zijn, maar van binnen is het een bende. Mijn nieuwe buurvrouw is bezig met klussen en ook zij gaf aan dat de WB niks wil doen, zelfs de schimmel op de slaapkamers mag ze zelf fixen :X
Wow ;( De woonbond?
Schimmel is met bleek weg te krijgen maar de oorzaak moet worden opgelost.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')