Morgn moet hij PON spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dat zegt helemaal niks... ik had me kruisbanden afgescheurd en wandelde ook zo weg, tot de volgende dagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dan mag hij hopen dat het geen fysiek spel is. Maar het lijkt me een beetje overdreven om er een dokter voor te halen. Die zal ook niet veel anders zeggen dan dat hij rustig aan moet doen en als het pijn doet een paracetamol slikken.quote:
Ja dat hoor je wel te doen ja vind ik. Stel dat er wel iets ernstigs is, dan heb jij als BB zijnde er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zou slim moeten zijn en gewoon Glenn even moeten laten nakijken, ook handig ivm mogelijke toekomstige problemen.
Maar ik weet niet of het gemiddelde IQ van de FEBO productie zo hoog is.![]()
Mee eens. Karen zei ook tegen Ashey net " jij hebt bijna het halve feestje lopen praten en je hebt helemaal niet gedanstquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen snapt niet waarom uitpraten tijdens een feestje.
Vond ik ook wel jammer daardoor kregen we amper beelden van het feestjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen snapt niet waarom uitpraten tijdens een feestje.
Ze verdraait helemaal niks hoor. Ze zit er neutraal in.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Karen nu praten over Glenn tegen jimmy. Karen verdraait het dus ook
Wel van vanmorgen ze Zei dat Glenn ook schreeuwdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze verdraait helemaal niks hoor. Ze zit er neutraal in.
Het is iets tussen Ashley en Glenn en daar wil ze niet tussen zitten.
naar de finale gaan daar heeft hij het over met Karenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarmee want ik zit bij Alice en ronahi te kijken
Oh nu zeker weer met haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
naar de finale gaan daar heeft hij het over met Karen
eerst knijpsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
glenn heeft tape, krukken paracetamol![]()
eerstknijpsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft al krukken, paracetamol. tape
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |