SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
We zijn nu de basis aan het leggen met DuoLingo en basic dingen als telefoon op spaans zetten. Zodra we hier zitten willen we Spaanse les gaan volgen, dat gaat toch beter hier dan in Nederland.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef Bramito het volgende:
Hele mooie regio. Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan doen.
Pro tip: heel snel goed Spaans leren.
Komt goed man. Echt prioriteit van maken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn nu de basis aan het leggen met DuoLingo en basic dingen als telefoon op spaans zetten. Zodra we hier zitten willen we Spaanse les gaan volgen, dat gaat toch beter hier dan in Nederland.
Nos vamos? Ik dacht dat ik 'm goed hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:25 schreef Bramito het volgende:
[..]
Komt goed man. Echt prioriteit van maken.
Kan je daarna de TT aanpassen![]()
“Nos vamos” inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nos vamos? Ik dacht dat ik 'm goed had
Amateur!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nos vamos? Ik dacht dat ik 'm goed had
Je kan heel goed Spaans leren via een video-verbinding. Heb ik ook met Portugees gedaan (Preply is een van de websites daarvoor). Je kan wachten tot je daadwerkelijk verhuisd, maar het wordt gewaardeerd als je al moeite hebt genomen om Spaans te leren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We zijn nu de basis aan het leggen met DuoLingo en basic dingen als telefoon op spaans zetten. Zodra we hier zitten willen we Spaanse les gaan volgen, dat gaat toch beter hier dan in Nederland.
We wonen hier eerst per 1 mei tijdelijk, waarschijnlijk in de hórreo waar we nu ook zitten, specifiek om op regios, woningen, micro-klimaten te bekijken (de ene berghelling is nu al bijna zomers met alle bomen groen en magnolia in de bloei, waar de andere helling nog kouder en natter dan Nederland is).quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:40 schreef Managarm het volgende:
Leuk, succes. Idealista heb ik ook ons terrein op gevonden (Portugal).
[..]
Je kan heel goed Spaans leren via een video-verbinding. Heb ik ook met Portugees gedaan (Preply is een van de websites daarvoor). Je kan wachten tot je daadwerkelijk verhuisd, maar het wordt gewaardeerd als je al moeite hebt genomen om Spaans te leren.
Succes, let wel op dat je wel binnen 30 minuten rijden van een behoorlijke plaats zit, afgelegen klinkt leuk, maar vooral in het begin als je nog bezig bent aan je huis hakken die kilometers er hard in als je weer iets vergeten bent.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We wonen hier eerst per 1 mei tijdelijk, waarschijnlijk in de hórreo waar we nu ook zitten, specifiek om op regios, woningen, micro-klimaten te bekijken (de ene berghelling is nu al bijna zomers met alle bomen groen en magnolia in de bloei, waar de andere helling nog kouder en natter dan Nederland is).
Anders dan een beetje rond rijden op de motor om naar panden en plekken te kijken hebben we dan niet veel omhanden, dus dit is wat ons betreft dan ook de ideale periode om hier taalles te nemen
Ja, ik vergeet met mijn adhd consequent de helft van de boodschappen en ga nu drie keer per dag naar de supermarkt. Ik ben mij hier dus behoorlijk bewust vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Succes, let wel op dat je wel binnen 30 minuten rijden van een behoorlijke plaats zit, afgelegen klinkt leuk, maar vooral in het begin als je nog bezig bent aan je huis hakken die kilometers er hard in als je weer iets vergeten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |