44..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar wel tegen willen komen als ze uitgaat met vriendinnen.
@Sapstengel doet Rosa, Sap doet Lize, het houdt niet op. Elke avond dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar wel tegen willen komen als ze uitgaat met vriendinnen.
Stukje curling?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Met de vriendinnen op stap
Lekker dansen
Leuk meid
Terug naar student en curly
Rosa is die in het jurkje aan het begin? Ziet er wel leuk uit maar zou "het hierbij laten".quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel doet Rosa, Sap doet Lize, het houdt niet op. Elke avond dit.
Dat tintje die met die donkere jongen zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rosa is die in het jurkje aan het begin? Ziet er wel leuk uit maar zou "het hierbij laten".
even 2 mensen terugbrengen tot hun huidskleur. Wij zijn tegen racisme @Cocoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat tintje die met die donkere jongen zit.
Ik ben ook tegen racisme.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even 2 mensen terugbrengen tot hun huidskleur. Wij zijn tegen racisme @:coco
tja niet iedereen staat er zoals jij erinquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zolang vrijgezel dat hij zijn eisen maar naar beneden bijstelt?
Zal wel een neetje wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
Ik val op latino's, maar omdat ik heel lang geen relatie heb gehad neem ik genoegen met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |