Een kat die zwemt?quote:
* greysbones mompelt iets met waterpoloquote:
jij krijgt het wel vaker voor elkaar om races te missen, doe eens beter je bestquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan zaterdag niet kijken. Zie je zondag @:Peterselieman
Sowquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones mompelt iets met waterpolo
Die bestaan hoorquote:
Hij heet notabene Nattekat.quote:
Je bent zellufquote:
incomingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
incomingRoom zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ben al weg!quote:
We zijn begonnenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ben je zo bang voor me?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor me?
Wel terecht natuurlijk
Pffffrrrrttt...quote:
En ook een stukje ander circuit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
stukje warmer dan de temp van vorige week
F1 tv denkt dat je het niet aan kanquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
Blijf het probleem houden dat ik iedere keer taal moet instellen bij F1TV op de pc ook al heb ik het in de app op engels staan
Ik heb het net ook ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:35 schreef Tarado het volgende:
Blijf het probleem houden dat ik iedere keer taal moet instellen bij F1TV op de pc ook al heb ik het in de app op engels staan
'VERY close to the wall'quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef greysbones het volgende:
hebben we weer een close to the wall?
Max had een klein momentje in S3.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:37 schreef Tarado het volgende:
Matig rondje, de Mexicaanse ballen zijn groter.
Lijkt wel of ze wat veranderd hebben in de app?quote:
al een poosje mien jongquote:
IT'S THE LAW, SON!quote:
hij is ook nog eens een leuk persoonquote:
Aston ipv Astoff.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
zouden ze bij aston de boel nu al open hebben gedraaid?
Ik weet dat jij heel blij bent dat jij voorloopt met je app op de tv, maar het is nogal irritant als je dan steeds tegen anderen zegt dat ze achterlopen. Wat probeer je nou te bereiken? Dat mensen niet meer meeposten? Dat ze allemaal een nieuwe tv kopen?quote:
stroll is astoffquote:
Stel je aan zeg. De rest loopt niet achterquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet dat jij heel blij bent dat jij voorloopt met je app op de tv, maar het is nogal irritant als je dan steeds tegen anderen zegt dat ze achterlopen. Wat probeer je nou te bereiken? Dat mensen niet meer meeposten? Dat ze allemaal een nieuwe tv kopen?
Wie weet typ ik wel gewoon langzaam. Who cares? Voor mij is het geen wedstrijd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. De rest loopt niet achter
Wij kijken ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:49 schreef greysbones het volgende:
Ham
last van rear bouncing
you gotto fix the bouncing mate
Voor hen wel!quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie weet typ ik wel gewoon langzaam. Who cares? Voor mij is het geen wedstrijd.
Perez doet het prima.quote:
Voor mij ook niet. Ik post gewoon wat ik zie. Jij vliegt uit je panty, niet ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie weet typ ik wel gewoon langzaam. Who cares? Voor mij is het geen wedstrijd.
Op zich zijn ze nog aan het trainen, maar ze rijden nu al sneller dan ik typ, idd.quote:
Oehquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik post gewoon wat ik zie. Jij vliegt uit je panty, niet ik
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Op zich zijn ze nog aan het trainen, maar ze rijden nu al sneller dan ik typ, idd.
Dit vindt Horner geil.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik post gewoon wat ik zie. Jij vliegt uit je panty, niet ik
Dat ontbrak nog bij Alpine. Iets met een gifbeker.quote:
Verstappen schijnt ook last te hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat ontbrak nog bij Alpine. Iets met een gifbeker.
Ander topicquote:
quote:
valt toch een beetje tegenquote:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
Norris op soft
gaat hard!
verliest veel in de midden sector
quote:
GMTAquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen.
ULTRA CLOSE.quote:
proleten horlogequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een Rolex?
~@:monkyyy
Eerst ff een coureur beroven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Zipportal het volgende:
quote:
Bling bling is voor proleten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:02 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |