Als jij hem plaatst dan stop ik hem wel in de OPquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net even wat geld in de computer gegooid. Ik kan het straks wel lezen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als jij hem plaatst dan stop ik hem wel in de OP
NWS / [NWS feedback] Navalny meer.quote:Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Aldus het introquote:Opname met Peter R. de Vries onthult: Khalid Kasem had contact met Ridouan Taghi
In een opgenomen gesprek met Peter R. de Vries vertelt Khalid Kasem dat hij rechtstreeks contact had met Ridouan Taghi, vermoedelijk op een moment dat die nog voortvluchtig was. Presentator en oud-advocaat Kasem ontkende eerder dat hij contacten onderhield met Taghi en zijn organisatie. Ook vertelt hij dat hij optrad als advocaat van Raffaele Imperiale, een maffiabaas en een crimineel zakenpartner van Taghi.
Eerst nog gelul met Heleen van Royen over schaamhaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jeroen gaat het er zo over hebben
Groenteman en Sophie zijn te druk met![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus Kasem, de advocaat die werkzaam was voor Peter en Royce de Vries heeft de moordenaar van zijn eigen werkgever en diens zoon op allerlei wijze geholpen. En dan verdedigd die walgelijke Royce de moordenaar van zijn bloedeigen vader ook nog eens.
Je mag niet een premium bericht kopiëren en plakken. je mag wel in je eigen woorden melden wat er oa staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
NWS / [NWS feedback] Navalny meer.
Mag niet. Blijven doneren.
Kort door de bocht, maar het lijkt er wel op idd...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus Kasem, de advocaat die werkzaam was voor Peter en Royce de Vries heeft de moordenaar van zijn eigen werkgever en diens zoon op allerlei wijze geholpen. En dan verdedigd die walgelijke Royce de moordenaar van zijn bloedeigen vader ook nog eens.
ze hebben een sterk gevoel voor urgentiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:06 schreef monkyyy het volgende:
Ondertussen is bij Khalid Jeroen & Sophie Heleen van Royen aan het oreren over de geschiedenis van het schaamhaar.
In 2019 gesprekken met Soldaat Kasem en wetende dat hij een link met Taghi heeft. In juni 2020 de vertrouwenspersoon van Nabil B geworden. Liet er geen gras over groeien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:22 schreef Caland het volgende:
Goh, blijkt de toch niet zo brandschone Peterrr gewoon zijn eigen moord geregeld te hebben.
Goenavund @:zipportal
Royce probeerde vooral het artikel tegen te houden, omdat er in het artikel niets staat van bewijs, maar wel genoeg om een reputatie van iemand te kunnen vernietigen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
Zijn Royce en Khalid zo goed bevriend dat Royce vanwege de vriendschap de publicatie probeerde te oorkomen? Het artikel is niet heel schadelijk voor het kantoor, op het in het geheim opnemen van gesprekken na en dat Khalid daar partner was.
Waarom werd er dan steeds met de veiligheid geschermd?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Royce probeerde vooral het artikel tegen te houden, omdat er in het artikel niets staat van bewijs, maar wel genoeg om een reputatie van iemand te kunnen vernietigen.
Hoezo framing? Wat de artikelen in het AD in ieder geval duidelijk maken is dat Kasem nogal leugenachtig is. Geen betrouwbare kerel. Vreemde match eigenlijk, met de familie De Vries. Wat zien of zagen zij in deze gladjanus?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:42 schreef theunderdog het volgende:
In het hele artikel staat weinig bijzonders. Als Khalid onschuldig is, is het artikel van AD pure framing.
Waarmee je er alleen maar voor zorgt dat het verhaal nog groter wordt omdat je het wil verbiedenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Royce probeerde vooral het artikel tegen te houden, omdat er in het artikel niets staat van bewijs, maar wel genoeg om een reputatie van iemand te kunnen vernietigen.
Je hebt het over een van de 'leiders' van een immense drugsorganisatie. Maar dat maakt Khalid nog niet schuldig aan iets.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom werd er dan steeds met de veiligheid geschermd?
Hij heeft fouten gemaakt. Dat is duidelijk. Maar meer dan dat, hebben we niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo framing? Wat de artikelen in het AD in ieder geval duidelijk maken is dat Kasem nogal leugenachtig is. Geen betrouwbare kerel. Vreemde match eigenlijk, met de familie De Vries. Wat zien of zagen zij in deze gladjanus?
Je zegt zelf dat het gaat om iemands reputatie beschermen. Dat onderschrijf ik wel, want wie loopt nu na publicatie gevaar door Taghi dan? Die veiligheidszorgen zie ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt het over een van de 'leiders' van een immense drugsorganisatie. Maar dat maakt Khalid nog niet schuldig aan iets.
Iedereen loopt toch gevaar? dat is nu juist het hele eieren eten. We hebben te maken met een organisatie die onironisch overal ogen heeft. Die Tahhi is ook helemaal niet DE leider. Hoogstens een ervan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het gaat om iemands reputatie beschermen. Dat onderschrijf ik wel, want wie loopt nu na publicatie gevaar door Taghi dan? Die veiligheidszorgen zie ik niet
Nee, ik vond hem geen gladjanus. Een sterke persoonlijkheid die niet bang was en als misdaadjournalist best veel heeft bereikt. Ik vond hem verder ook een vervelende moraalridder maar glad is niet waar ik hem mee associeer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft fouten gemaakt. Dat is duidelijk. Maar meer dan dat, hebben we niet.
En als je je dan toch dingen wil gaan afvragen: jij vond Peter r de Vries geen gladjanus?
Tja. dat kan. Ik vind Khalid ook sympathiek overkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem geen gladjanus. Een sterke persoonlijkheid die niet bang was en als misdaadjournalist best veel heeft bereikt. Ik vond hem verder ook een vervelende moraalridder maar glad is niet waar ik hem mee associeer.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen loopt toch gevaar? dat is nu juist het hele eieren eten. We hebben te maken met een organisatie die onironisch overal ogen heeft. Die Tahhi is ook helemaal niet DE leider. Hoogstens een ervan.
Jij had het ineens over veiligheid. Daar had ik het helemaal niet over.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]Iedereen loopt gevaar, ook als er niks gepubliceerd wordt wat de leiders van die organisatie tegen de haren strijkt?
Vaag verhaal
ben niet over veiligheid begonnen, daar werd in en om de rechtszaak steeds mee geschermd. Jij stelt terecht dat het motief van de Vries reputatieschade voorkomen lijkt te zijn, dus vraag ik me af waar die veiligheid vandaan komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij had het ineens over veiligheid. Daar had ik het helemaal niet over.
Ik beoordeel hem op basis van de artikelen en zie dat hij voortdurend liegt. En ik heb een aversie tegen die links progressieve klote talkshow van hem. Die kerel is alleen maar boven komen drijven omdat hij Marokkaan is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja. dat kan. Ik vind Khalid ook sympathiek overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |