Als jij hem plaatst dan stop ik hem wel in de OPquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net even wat geld in de computer gegooid. Ik kan het straks wel lezen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als jij hem plaatst dan stop ik hem wel in de OP
NWS / [NWS feedback] Navalny meer.quote:Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Aldus het introquote:Opname met Peter R. de Vries onthult: Khalid Kasem had contact met Ridouan Taghi
In een opgenomen gesprek met Peter R. de Vries vertelt Khalid Kasem dat hij rechtstreeks contact had met Ridouan Taghi, vermoedelijk op een moment dat die nog voortvluchtig was. Presentator en oud-advocaat Kasem ontkende eerder dat hij contacten onderhield met Taghi en zijn organisatie. Ook vertelt hij dat hij optrad als advocaat van Raffaele Imperiale, een maffiabaas en een crimineel zakenpartner van Taghi.
Eerst nog gelul met Heleen van Royen over schaamhaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jeroen gaat het er zo over hebben
Groenteman en Sophie zijn te druk met![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus Kasem, de advocaat die werkzaam was voor Peter en Royce de Vries heeft de moordenaar van zijn eigen werkgever en diens zoon op allerlei wijze geholpen. En dan verdedigd die walgelijke Royce de moordenaar van zijn bloedeigen vader ook nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |