bron: https://tweakers.net/nieu(...)ok-en-instagram.htmlquote:Meta kampt met wereldwijde storing Facebook en Instagram
Meerdere platformen van Meta, waaronder Facebook, Instagram en Messenger, lijken wereldwijd getroffen te zijn door een storing. Gebruikers lijken automatisch op deze platformen te zijn uitgelogd en kunnen niet meer inloggen. Er is nog geen oorzaak van het probleem bekend.
Tienduizenden gebruikers van over de hele wereld melden via AlleStoringen dat Facebook, Instagram en Messenger niet bereikbaar zijn. WhatsApp lijkt niet door de storing te zijn getroffen. Vooralsnog hebben officiële kanalen van de betreffende bedrijven niets over de storingen gemeld op bijvoorbeeld X, het voormalige Twitter.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
Thoughts and prayers aan de slachtoffers 🙏🏼
Mja toch aardig wat ondernemers wereldwijd die zo hun inkomsten aan hun voorbij zien vliegen.quote:
Ik dacht even dat ook WhatsApp, wat ook van Meta is, het niet meer deed maar dat valt gelukkig mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! nog, kunnen we toch nog rustig ademhalen.
Gelukkig zijn we BLIJVEN DONERENquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! nog, kunnen we toch nog rustig ademhalen.
https://www.masswerk.at/googleBBS/quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef Zoddie het volgende:
Hoe moet ik ook alweer inbellen op een BBS?!
Tja. De concurrent.quote:Vooralsnog hebben officiële kanalen van de betreffende bedrijven niets over de storingen gemeld op bijvoorbeeld X, het voormalige Twitter.
Zolang je niet op glasvezel zit lukt dat prima op je ouderwetse telefoonlijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef Zoddie het volgende:
Hoe moet ik ook alweer inbellen op een BBS?!
Dat is subiet ook overbelastquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ook WhatsApp, wat ook van Meta is, het niet meer deed maar dat valt gelukkig mee.
Voor Teletekst is 2001 de verre toekomst.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
2001 al, jeetje. Nog voor het opgericht werd!
FOK! is nog niet overgenomen dus hier kan het:quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:07 schreef Toine51 het volgende:
Hyves doet het ook niet...
Hoe post ik nu mijn dansende banaan?
Had ik ook. Ben een digibeet dus duurde vanochtend ff voor ik weer op FB kon.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ah oef. Ik dacht dat ik gehackt was ofzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
2001 al, jeetje. Nog voor het opgericht werd!
Oh ooooow...quote:
Pretty please with sugar on top.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:11 schreef havanagila het volgende:
Hopelijk maanden offline. Kan de maatschappij weer beetje opkrabbelen.
Ha ha. Melk.....idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |