Ja enquote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef HSG het volgende:
Nutella is gewoon troep. 80% suiker, 10% verdikkingsmiddel en 10% kleurstof.
Derhalve klaagwaardig viesdikquote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
TS is nog te verstandelijk beperkt om fatsoenlijk een broodje te smeren.
In de meeste gevallen laat ik dat voor mij doen, maar af en toe neem ik deze taak zelf ter hand om niet in compleetdebiele totaallethargie te vervallen zoals jijquote:
Doe je moeder de groeten.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In de meeste gevallen laat ik dat voor mij doen, maar af en toe neem ik deze taak zelf ter hand om niet in compleetdebiele totaallethargie te vervallen zoals jij
Ha! Jij hebt niet eens een moeder. Jij bent gemaakt van delen van dooie users.quote:
Dat is inderdaad vervelend als dat gebeurd. Had ik ook weleens in de kindertijd. Dan wil je extra Nutella op je broodje smeren en dan ging het stuk.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dag uitgestotenen, teleurgestelden en onbevredigde verworpenen der aarde,
Ik wil jullie vandaag wat vertellen over Nutella. Jazeker, over Nutella. Die chocoladepasta in een potje. Te koop bij de lokale supermarkt, meestal te verkrijgen in hetzelfde rek als de aardbeienjam en de chocovlokken.
Welnu, die chocoladepasta dus. Normaal heb ik altijd chocoladepasta van een ander merk. Echter een paar dagen geleden was mijn favoriete merk uitverkocht en ik dacht, wel verhip, laat ik eens een merk van de conculega aanschaffen. Dus die gedachte gevolg gevende een pot van Nutella aangeschaft en daarmee in opperste gemoed naar huis getogen.
Kom ik thuis, ik merk dat ik honger heb, dus ik bedenk mij bij mijzelf, hee beste jongen, je hebt zojuist een pot Nutella chocoladepasta aangeschaft, dus waarom daar niet meteen eens gebruik van maken. Dus zo gezegd zo gedaan, ik haal brood uit mijn daarvoor gereedstaande trouwe broodtrommel, neem een mes uit de culinaire gereedschapskist, en ik start met de geplande procedure.
In opperste verwachting steek ik mijn mes in de Nutella pot. Dat gaat nog wonderwel soepel. Vervolgens is het de bedoeling dat men de zojuist op het mes gedane Nutella richting de snee brood transporteert en deze er vervolgens met een vloeiende streek op aanbrengt.
TREKT DIE NUTELLA GODVERDOMME MIJN HELE SNEE BROOD KAPOT!
En dat fenomeen herhaalde zich een aantal keren bij verschillende soorten brood. Derhalve concluderende kan ik niet anders dan de conclusie trekken DAT NUTELLA GEWOON EEN KUTACHTIGE VISCOSITEIT BEZIT EN DERHALVE NIET SMEERBAAR IS EN NIET ANDERS BEDOELD IS DAN ER IEMAND DE KOP MEE INGOOIEN.
Voortaan dus gewoon weer huismerk aanschaffen.
Dat was mijn klachtHet interesseert me geen klote of jullie ervan genoten hebben.
Dag dienaren.
Extragratis überklacht: niet weten wie ik nu met die pot Nutella de kop moet inslaan
Klopt wel ja, blijft ongelofelijk hoeveel mensen er in de rij staan voor die achterlijke Nutella winkels.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef HSG het volgende:
Nutella is gewoon troep. 80% suiker, 10% verdikkingsmiddel en 10% kleurstof.
HUH MAAR HET IS TOCH CHOCOLA 🍫quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt wel ja, blijft ongelofelijk hoeveel mensen er in de rij staan voor die achterlijke Nutella winkels.
Daarboven zit nog Orinokoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:29 schreef junkiesietze het volgende:
Duo penotti is beter dan Nutella.
Klaar.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:05 schreef knoopie het volgende:
Nutella is geen chocoladepasta, maar hazelnootpasta. Er zit zo weinig chocolade in, dat het in de meeste landen geen chocoadepasta mag heten. Hazelnoot zit er trouwens ook niet veel in, maar daar zijn geen regels voor wanneer je iets hazelnootpasta mag noemen.
Kan ik het dan beter onder mijn boterham smeren?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je niet doen, chocopasta is meestal pure suiker en vet dat je op je boterham smeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |