Jim:
Hind:
Jamai:
Dewi:
En David is gisteravond vertrokken
quote:en volgende week is het nu nog met z'n drietjes
Op zondag 16 februari 2003 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Goeie titel Riann.
en dan is jim weg
quote:Hij is keer op keer wel erg slecht
Op zondag 16 februari 2003 09:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve vorige week was hij erg goed vond ik Dus ik dacht er komt verbetering in maar nee dus
en jessie had hij erg goed gezongen vond ik.
En Jamai was me erg tegengevallen maar ja volgende week zal hij het wel weer perfect doet zoals die weken daarvoor.
Maarja.. Dit kan ook alleen mijn theorietje blijven
Jim: heeft een nieuw dieptepunt bereikt
Jamai: normaal altijd OK, maar gisteren gewoon slecht
Dewi: zong weer vals, slecht dus
David: zijn beste optreden tot nu toe. Zeker OK
Hind: niet haar beste optreden, maar OK
En toch vliegt David er uit. 'Ja maar, hij heeft gewoon niet genoeg fans die bellen/SMS-en', hoor ik de mensen zeggen die blind geloven dat het er eerlijk toe gaat bij die stemming. Maar, vraag ik me dan af, hoe kan het dan dat hij al een paar weken niet op de stoel gezeten heeft? Er vanuitgaand dat Jamai wellicht nog wat krediet opgebouwd heeft van zijn vorige optredens, had het gewoon tussen Jim en Dewi moeten gaan (die er al weken niks van bakken) en had Jim eruit moeten vliegen.
Nou ja, volgende week dus.
Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.
Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.
De realist heeft het allang gezien: Dewi heeft het allemaal.
Jim ook best wel, als je kijkt wat ie allemaal gezongen heeft en het was natuurlijk ook geen makkelijk liedje.
Jamai vond ik echt zielig, hij was helemaal niet vrolijk deze week!! Je zag het al aan hem toen ie aan het optreden was, hij bewoog niet, terwijl hij dat normaal gesproken altijd doet!!
David zoog echt van hier tot tokiyo, ik ben blij dat die sukkel eruit is!!
Hind was goed, maar kon beter.
quote:juist, dat zeggen we
Op zondag 16 februari 2003 11:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dewi zong goed vond ik!!!
DEWI
luister het nog maar eens terug.
quote:we zijn het es met elkaar eens
Op zondag 16 februari 2003 09:21 schreef Riann het volgende:[..]
en volgende week is het nu nog met z'n drietjes
en dan is jim weg
quote:*helemaal mee eens
Op zondag 16 februari 2003 11:23 schreef FoggyFreek het volgende:
Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.
quote:
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.
Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vindt. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-02-2003 11:58]
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Jane het volgende:[..]
Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vind. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!
quote:Dat bepaal ik GVD zelf wel.
Op zondag 16 februari 2003 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Schatje, wat een saaie idoltopics open jij, zo zonder subtitel. Laat het maar aan anderen over dan
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-02-2003 12:34]
quote:Verklaar je nader.
Op zondag 16 februari 2003 01:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Schatje is regelmatig een pain in the ass...
quote:Ronduit smakeloos.
Op zondag 16 februari 2003 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Smakeloos.
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:36 schreef schatje het volgende:
Ronduit smakeloos.![]()
![]()
quote:Heel slim, Els!
Op zondag 16 februari 2003 12:40 schreef Els_saai het volgende:
Ik zet mijn geld op Hind.
quote:waarom verbaast me die opmerking nou niks?
Op zondag 16 februari 2003 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Heel slim, Els!
quote:Geen idee!
Op zondag 16 februari 2003 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom verbaast me die opmerking nou niks?![]()
quote:en ondertussen is het hoofd van Hind weer 7 keer voorbij gekomen in je icoontje
Op zondag 16 februari 2003 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Geen idee!
quote:7 keer maar?
Op zondag 16 februari 2003 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ondertussen is het hoofd van Hind weer 7 keer voorbij gekomen in je icoontje![]()
Wel op Roel's Weblog al het een en ander gelezen.
Wat een lachwekkende vertoning....
Ze heeft *zelfs* de kabels liggen checken ... om te huilen.
Volgende keer gewoon een onafhankelijke notaris inzetten want nu hebben ze zich nog ongeloofwaardiger gemaakt.
....En verder met het kinderen voor kinderen songfestival!
quote:Jou mag ik
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.
Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.
Dewi was gister ronduit geniaal... ze heeft risico genomen en zichzelf heeeel goed stand weten te houden... ik vond haar super. Ze zat er een paar keer een klein beetje naast maar dan ook zo'n klein beetje dat ik pas na de tweede keer echt hoorde waar de fouten zaten.
Hind was ook supergoed maar ik blijf er nog steeds bij dat ik haar gewoon niet echt een idol vind.
Jamai was de zieligste vertoning an de hele avond. Hij zong kut en als je dan nog zo'n enorm lelijke grap maakt bij reinout terwijl je van binnen eigenlijk zit te janken door het kommentaar van de jury, dan mag je van mij naar huis.... jamai
David: Hij was niet goed....het echte lied wordt totaal anders gezongen dan wat David er gister van maakte.. sorry maar hij is er verdiend uitgevlogen het gaat je goed
Jim: Hij blijft een poepie maar die monotone stem van hem begint nu zelfs de jury flik hun strot uit te komen...
conclusie: dewi
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:18 schreef michiel- het volgende:
Hmm, ik heb even gezocht in de actieve topics en naar Irene Moors, maar nog bar weinig gevonden: Irene Moors die komt controleren.Wel op Roel's Weblog al het een en ander gelezen.
Wat een lachwekkende vertoning....
Ze heeft *zelfs* de kabels liggen checken ... om te huilen.Volgende keer gewoon een onafhankelijke notaris inzetten want nu hebben ze zich nog ongeloofwaardiger gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-02-2003 18:21]
quote:da's niks nieuws
Op zondag 16 februari 2003 18:20 schreef SunChaser het volgende:
Volgens Irene Moors zei dat Jim's 'bekentenis' over zijn liefde Charlotte stemmen heeft gekost.
quote:Hoop dat hij dan nog heel lang verliefd blijft. Eruit met die Jim.
Op zondag 16 februari 2003 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
da's niks nieuws
quote:Eigenlijk was dat meer een nummer voor David. Jim kan beter zo'n populair jongensbandjesliedje zingen volgens mij.
Op zondag 16 februari 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:
Carlo Boszhard: En dan zingt Jim: When a man love's a woman: hij is pas 15!
quote:Die vond ik ook erg leuk
Op zondag 16 februari 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:
Carlo Boszhard: En dan zingt Jim: When a man love's a woman: hij is pas 15!
quote:Dewi vasl zingen???? Jij heb er echt geen verstand van dus....gelukkig ken ik mensen die er wel verstand van hebben....en die zeggen dat ze wel zuiver zong..... Maar goed niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, daar zal het inderdaad aan liggen: mijn gebrek aan smaak.
![]()
Lieve schat, ik zie mezelf van geen van de kandidaten ooit een cd kopen, maar ik kan wel horen wie er zuiver zingt. Van Jamai zeg ik toch ook dat hij slecht was? Maar dat was voor hem wel de eerste keer dat hij er af en toe naast zat, in tegenstelling tot Jim en ook Dewi. Daarnaast houd ik ook niet van de manier van zingen van Dewi, maar als ze het dan nog zuiver zou doen, dan zou je mij er niet over horen.
Verder is het niet erg hoor, dat ze vals zingt. Ik zing ook wel eens heeeel even vals onder de douche. Maar ik ga er niet elke week mee op tv!
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:32 schreef DarkMaxie het volgende:Dewi was gister ronduit geniaal... ze heeft risico genomen en zichzelf heeeel goed stand weten te houden... ik vond haar super. Ze zat er een paar keer een klein beetje naast maar dan ook zo'n klein beetje dat ik pas na de tweede keer echt hoorde waar de fouten zaten.
MEE EENS!!!
Hind was ook supergoed maar ik blijf er nog steeds bij dat ik haar gewoon niet echt een idol vind.
MEE EENS!!!
Jamai was de zieligste vertoning an de hele avond. Hij zong kut en als je dan nog zo'n enorm lelijke grap maakt bij reinout terwijl je van binnen eigenlijk zit te janken door het kommentaar van de jury, dan mag je van mij naar huis....
jamai
NIET MEE EENS!!!
David: Hij was niet goed....het echte lied wordt totaal anders gezongen dan wat David er gister van maakte.. sorry maar hij is er verdiend uitgevlogen
het gaat je goed
NIET MEE EENS. Je moet niet kijken naar hoe het lied in werkelijkheid gezongen wordt! David had gewoon samen met Dewi en Hind het beste optreden, vooral qua zang! Hij was echt goed, en ik vind het onterecht dat hij eruit is
Jim: Hij blijft een poepie maar die monotone stem van hem begint nu zelfs de jury flik hun strot uit te komen...
OOK HELEMAAL MEE EENS!!!
conclusie: dewi
![]()
Yeaaaah! Dewi is de beste!
quote:Pfff...heb je haar weer met d'r verstand. Je hebt zeker weer met je tante gekeken die zanglerares is...en die heeft natuurlijk altijd gelijk.
Op zondag 16 februari 2003 19:21 schreef charmed_angel het volgende:Dewi vasl zingen???? Jij heb er echt geen verstand van dus....gelukkig ken ik mensen die er wel verstand van hebben....en die zeggen dat ze wel zuiver zong..... Maar goed niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben
Mensen maken zelf wel uit wat ze wel en niet mooi vinden. Dat jij iets anders vindt, prima, maar kom niet steeds schermen met je zogenaamde verstand van muziek.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:27 schreef Nadientje het volgende:
Jamai verneukte echt de song van bon jovi
quote:hij was idd erg slecht gister
quote:Ow ik respecteer ook wel gewoon haar/zijn mening hoor....moeten ze dta bij mij ook doen. Maar kijk je kan het niet mooi vinden, maar om nou gelijk te zeggen dat ze vals zingt, is wat anders.....want dat doet ze niet, en dat mijn tante toevallig zanglerares is, kan ik ook niks aan doen.....ik zeg toch niet dat ik daar verstand van heb.....ik zeg alleen dat ik vind dathet niet vals is..........en dat mijn tante dat ook zegt....tja daar kan ik ook niks aan doen.......
Op zondag 16 februari 2003 19:28 schreef Angeles het volgende:[..]
Pfff...heb je haar weer met d'r verstand. Je hebt zeker weer met je tante gekeken die zanglerares is...en die heeft natuurlijk altijd gelijk.
Mensen maken zelf wel uit wat ze wel en niet mooi vinden. Dat jij iets anders vindt, prima, maar kom niet steeds schermen met je zogenaamde verstand van muziek.
Ik weet alleen dat mijn tante er wel verstand van heeft.....sorry dat je je daar wat van aantrekt.....
quote:Bagger.
Op zondag 16 februari 2003 19:30 schreef Riann het volgende:[..]
hij was idd erg slecht gister
quote:Ik trek me daar niks van aan, maar je komt elke keer weer schermen met de mensen die er zo veel verstand van hebben en die het met jou eens zijn. Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Het zal mij echt een zorg zijn, ik vind Dewi niet de beste en al vindt jouw tante dat duizend keer, wat heb ik daarmee te maken. Bovendien zingt Dewi heus wel eens vals en dat geeft ze zelf ook toe.
Op zondag 16 februari 2003 19:31 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ow ik respecteer ook wel gewoon haar/zijn mening hoor....moeten ze dta bij mij ook doen. Maar kijk je kan het niet mooi vinden, maar om nou gelijk te zeggen dat ze vals zingt, is wat anders.....want dat doet ze niet, en dat mijn tante toevallig zanglerares is, kan ik ook niks aan doen.....ik zeg toch niet dat ik daar verstand van heb.....ik zeg alleen dat ik vind dathet niet vals is..........en dat mijn tante dat ook zegt....tja daar kan ik ook niks aan doen.......
Ik weet alleen dat mijn tante er wel verstand van heeft.....sorry dat je je daar wat van aantrekt.....
Het gaat om jouw houding. Waarom moet jij bij iedereen die iets anders vindt dan jij aankomen met 'jij hebt er toch geen verstand van', 'die en die in mijn familie heeft er wel verstand van en die vindt het ook', 'niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben', enzovoort.
Het gaat om de persoon die het publiek het leukste/beste vindt, niet om de persoon die door de mensen die er verstand van hebben het leukste wordt gevonden. Anders werd de winnaar wel gewoon door een jury gekozen.
quote:Echt bemoei je met je eigen leven en niet met mij.......
Op zondag 16 februari 2003 19:35 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik trek me daar niks van aan, maar je komt elke keer weer schermen met de mensen die er zo veel verstand van hebben en die het met jou eens zijn. Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Het zal mij echt een zorg zijn, ik vind Dewi niet de beste en al vindt jouw tante dat duizend keer, wat heb ik daarmee te maken.
Het gaat om jouw houding. Waarom moet jij bij iedereen die iets anders vindt dan jij aankomen met 'jij hebt er toch geen verstand van', 'die en die in mijn familie heeft er wel verstand van en die vindt het ook', 'niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben', enzovoort.
Het gaat om de persoon die het publiek het leukste/beste vindt, niet om de persoon die door de mensen die er verstand van hebben het leukste wordt gevonden. Anders werd de winnaar wel gewoon door een jury gekozen.
Ik heb maar 2 keer gezegd dat ik iemand ken die er verstand van heeft en jij noemt het gelijk ELKE KEER!
Echt boeien, wat je kan me geen ene moer schelen.
Het lijkt verdomme wel dat je je hier gewoon moet verdedigen zeg! Omdat je toevallig iemand kent die er vestand van heeft. Tjongejonge...
Echt ik walg van zulke mensen.
quote:Boeiend...
Op zondag 16 februari 2003 19:37 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Echt bemoei je met je eigen leven en niet met mij.......
Ik heb maar 2 keer gezegd dat ik iemand ken die er verstand van heeft en jij noemt het gelijk ELKE KEER!
Echt boeien, wat je kan me geen ene moer schelen.
Het lijkt verdomme wel dat je je hier gewoon moet verdedigen zeg! Omdat je toevallig iemand kent die er vestand van heeft. Tjongejonge...
Echt ik
walg van zulke mensen.
Jij zeikt gewoon elke keer over verstand ervan hebben en dat is strontirritant, klaar.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:39 schreef DarkMaxie het volgende:
mensen zullen we het gezellig houden want haatdiscussies over zangleraressen zijn nou ook weer niet nodig...
Respecteer elkaars mening.. klaar.
quote:Vooral nu met de zondag.
Op zondag 16 februari 2003 20:39 schreef DarkMaxie het volgende:
mensen zullen we het gezellig houden want haatdiscussies over zangleraressen zijn nou ook weer niet nodig...
Respecteer elkaars mening.. klaar.
quote:jij snapt het
Op zondag 16 februari 2003 20:56 schreef schatje het volgende:[..]
Vooral nu met de zondag.
quote:nee
Op zondag 16 februari 2003 21:04 schreef lindaatje het volgende:
Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
quote:neen
Jamai wist zelf ook wel dat hij slecht was, ik vond het juist wel een goed grapje. Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
quote:Volgens mij zei hij wel toen ie kritiek kreeg van Henk-Jan dat het diens mening was, kwam een beetje arrogant over, alsof je geen kritiek wilt aannemen.
Jamai wist zelf ook wel dat hij slecht was, ik vond het juist wel een goed grapje. Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
quote:dat zou daar best aan kunnen liggen
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef lindaatje het volgende:
Hm...dan ligt het aan mij
ja ik ben een beetje ziekjes....misschien dat ik hem daarom anders zag
quote:Lijkt mij idd ook, en nu optiefen naar je bed.
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef lindaatje het volgende:
Hm...dan ligt het aan mij
ja ik ben een beetje ziekjes....misschien dat ik hem daarom anders zag
quote:psies, alhoewel zijn wegloopactie wel relaxed was, maar zingen ging enen beetje fout bij m
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:[..]
Volgens mij zei hij wel toen ie kritiek kreeg van Henk-Jan dat het diens mening was, kwam een beetje arrogant over, alsof je geen kritiek wilt aannemen.
quote:ja ok, maar aan de andere kant vond ik het ook wel stoer dat hij er tegen in durfde te gaan. Die jury was wel erg zeikerig gister. Wel terecht hoor bij Jamai.
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:[..]
Volgens mij zei hij wel toen ie kritiek kreeg van Henk-Jan dat het diens mening was, kwam een beetje arrogant over, alsof je geen kritiek wilt aannemen.
quote:die wegloopactie vond ik juist een beetje triest. Echt weer zo grappig proberen te doen terwijl ie van binnen eigenlijk moest huilen van dat commentaar... doe dan gewoon normaal dan doe je al gek genoeg...
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
psies, alhoewel zijn wegloopactie wel relaxed was, maar zingen ging enen beetje fout bij m
quote:Misschien was Jim gewoon overrompeld door de kritiek en hij sowieso al ontzettend nerveus.
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef lindaatje het volgende:[..]
ja ok, maar aan de andere kant vond ik het ook wel stoer dat hij er tegen in durfde te gaan. Die jury was wel erg zeikerig gister. Wel terecht hoor bij Jamai.
Maar check Jim dan, die neemt het commetaar mee en zegt. Ja daar heb ik echt iets aan, maar die jongen wist nieteens wat Henkjan bedoeldeDas pas debiel overkomen
quote:vond hem wel schattig...ook op het einde...zo super in zenuwen.. In de backstage vond ik het ook wel heel schattig toen ie om marieke moest huilen enzo...
Op zondag 16 februari 2003 21:16 schreef schatje het volgende:[..]
Misschien was Jim gewoon overrompeld door de kritiek en hij sowieso al ontzettend nerveus.
Alleen die charlotte....als je zou zeggen dat ze een jaar of 22 is geloof je het ook... moet zij nou met zo'n ventje van 15?
quote:die meid is 18......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens viel??
Op zondag 16 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
vond hem wel schattig...ook op het einde...zo super in zenuwen.. In de backstage vond ik het ook wel heel schattig toen ie om marieke moest huilen enzo...
Alleen die charlotte....als je zou zeggen dat ze een jaar of 22 is geloof je het ook... moet zij nou met zo'n ventje van 15?
quote:*vallen....Tja misschien zijn ze wel echt heel verliefd enzo.. je weet het nooit.. weet wel dat het een uitzondering is dat een ventje van 15 een meisje van 19 aan de haak slaat...
Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef lindaatje het volgende:[..]
die meid is 18......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens *viel??
[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 16-02-2003 21:25]
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef lindaatje het volgende:[..]
die meid is 19......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens viel??
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:38 schreef matthijst het volgende:
Dewi wint, mensen kotsen op Hind:
[afbeelding]
quote:In Duitsland moesten ze toch 2 liedjes zingen toen ze met zijn vieren over waren?
Op maandag 17 februari 2003 10:26 schreef ranja het volgende:
Ik zie nu al op tegen volgende week, krijgen we maar 4 liedjes en daar zitten dan Jim en Jamai ook nog bij... dat is de helft wat helemaal niks is. En als Dewi ook weer zo'n r&b nummer gaat doen wordt dat nog meer...
Maar DL is geen NL...dus ze zullen het uur wel weer opvullen met niets en de idols weer 1 minuut 30 een liedje laten zingen...
quote:Bon Jovi verneukt zijn eigen songs net zo goed
quote:Geen idee, niet gezien op Duitsland.
Op maandag 17 februari 2003 10:33 schreef Vamos het volgende:[..]
In Duitsland moesten ze toch 2 liedjes zingen toen ze met zijn vieren over waren?
Maar DL is geen NL...dus ze zullen het uur wel weer opvullen met niets en de idols weer 1 minuut 30 een liedje laten zingen...
quote:Zeikerd, de liedjes duren ondertussen al ongeveer 2 minuut 15..
Op maandag 17 februari 2003 10:33 schreef Vamos het volgende:
quote:ik weet ook niet of ik 2x jamai aankan...ik blijf erbij dat als hij volgende week weer zo kut zingt..mensen hem laten vertrekken....
Op maandag 17 februari 2003 11:04 schreef ranja het volgende:[..]
Geen idee, niet gezien op Duitsland.
Maar ik hoop het niet, 2 keer Jim EN 2 keer Jamai binnen 1 uur trek ik echt niet![]()
quote:Dat denk ik niet, hij is populairder dan Jim en Dewi bij elkaar.
Op maandag 17 februari 2003 12:51 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
ik weet ook niet of ik 2x jamai aankan...ik blijf erbij dat als hij volgende week weer zo kut zingt..mensen hem laten vertrekken....
jamai
Dit is de stand van de poll op idols.nu
quote:Nou bij mij staat het er dus echt anders.
Op maandag 17 februari 2003 13:44 schreef lin1406 het volgende:
Wie Is Jouw Favoriet?
[ 68 ] [24.29%] jim
[ 101 ] [36.07%] Jamai
[ 53 ] [18.93%] Hind
[ 58 ] [20.71%] DewiDit is de stand van de poll op idols.nu
Je hebt Jim en Jamai omgegooid lieve schat.
Jamai [68 ] [24.20%]
Jim [ 102 ] [36.30%]
Hind [ 53 ] [18.86%]
Dewi [ 58 ] [20.64%]
Zo moeilijk zijn de foto's van Jim en Jamai toch niet uit elkaar te houden?
quote:Heinz had geloof ik ook nog eens ruzie met z'n manager (over geld natuurlijk), en is daar nu bij weg. Dat voorspelt dus veel goeds voor de toekomst.
Op maandag 17 februari 2003 13:45 schreef SmashBro het volgende:
Die Zuid-Afrikaanse winnaar klonk echt goed! Is dat nu ook een ster?
quote:Ja, sorry, maar het is maandag.
Op maandag 17 februari 2003 13:54 schreef CJ het volgende:[..]
Nou bij mij staat het er dus echt anders.
Je hebt Jim en Jamai omgegooid lieve schat.
![]()
Jamai [68 ] [24.20%]
Jim [ 102 ] [36.30%]
Hind [ 53 ] [18.86%]
Dewi [ 58 ] [20.64%]Zo moeilijk zijn de foto's van Jim en Jamai toch niet uit elkaar te houden?
quote:Nou vooruit dan.
Op maandag 17 februari 2003 13:57 schreef lin1406 het volgende:[..]
Ja, sorry, maar het is maandag.
Kun je me vergeven?
quote:hij maakt al vroeg mee waar andere muzikanten veel langer over doen
Op maandag 17 februari 2003 13:55 schreef CJ het volgende:[..]
Heinz had geloof ik ook nog eens ruzie met z'n manager (over geld natuurlijk), en is daar nu bij weg. Dat voorspelt dus veel goeds voor de toekomst.
quote:Wie moet Idols winnen?
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef lin1406 het volgende:[..]
Dat denk ik niet, hij is populairder dan Jim en Dewi bij elkaar.
Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%
Number of votes: 90.
Ik zie het.!.. op fok in ieder geval niet...
quote:nee, maar de stemmers bestaan echt niet alleen uit fok.
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Wie moet Idols winnen?
Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%
Number of votes: 90.Ik zie het.!.. op fok in ieder geval niet...
quote:Fok! is nooit representatief voor gemiddeld Nederland.
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Wie moet Idols winnen?
Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%
Number of votes: 90.Ik zie het.!.. op fok in ieder geval niet...
Dat zag je bij BB, bij de Bus en dat zie je nu bij Idols. Hier komt nou eenmaal niet het 'doorsnee' volk. Een huisvrouw die naar Idols kijkt en een telefoontje waagt om de nieuwe home cinema set te winnen, zal het worst wezen wat mensen op Fok vinden.
Vraag: 2
2) Welk nummer zong Bas in de eerste finaleronde?
Scorpions: 'Wind of change'
Stevie Wonder: 'I Just Call To Say I Love You'
Red Hot Chilli Peppers: 'Under The Bridge'
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week moet Jim eruit, daarna Jamai en ik wil een finale tussen Hind en Dewi, heb ik net besloten. Na bestudering van voortgebracht werk kan ik me toch wel irriteren aan Jamai's slechte Engels. Vooral in Sorry Seems To Be The Hardest Word vond ik het best erg.
quote:hehehehe, dank je
Op woensdag 19 februari 2003 17:36 schreef DarkMaxie het volgende:wederom een geniale opmerking van Tom_Tom
quote:Eerst Jamai en dan Jim, mooie derde plek.
Op woensdag 19 februari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week moet Jim eruit, daarna Jamai en ik wil een finale tussen Hind en Dewi, heb ik net besloten. Na bestudering van voortgebracht werk kan ik me toch wel irriteren aan Jamai's slechte Engels. Vooral in Sorry Seems To Be The Hardest Word vond ik het best erg.
quote:ik vond die 80 juist kut. (toen was Dewi slecht) lol nee hoor niet daarom
Op woensdag 19 februari 2003 18:46 schreef karoltje het volgende:
Ik hoop dat het weer zo''n gave uitzending wordt als de Eighties-liveVorige week was egt KUT
.
quote:yup ..
Op woensdag 19 februari 2003 22:12 schreef karoltje het volgende:
In de Eighties-live was iedereen goed.O+In de "love-uitzending was iedereen bagger.
. Tenenkrommend
Als de 4e nu inderdaad het laagst stond (David), dan zouden we daaruit een idee moeten krijgen op wie er nu veel gestemd wordt...
Screenshotje? Of is dit een slechte theorie
quote:Hind het meest, Jamai lag er dicht achteraan, toen kwam een groot gat en Dewi, Jim en David stonden onderaan.
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef qyn het volgende:
Ik zag net in de herhaling op Yorin dat stukje met Irene Moors. Ze lieten hier de computerschermen zien met een staafgrafiekje. Het tweede en vijfde staafje stond het hoogst. Op volgorde van kandidaten zijn dit Jamai en Hind (zou aardig kunnen kloppen).Als de 4e nu inderdaad het laagst stond (David), dan zouden we daaruit een idee moeten krijgen op wie er nu veel gestemd wordt...
Screenshotje? Of is dit een slechte theorie
quote:op basis van de 'prestaties' van de avond zou Jamai niet eens een balkje verdienen
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef qyn het volgende:
Ik zag net in de herhaling op Yorin dat stukje met Irene Moors. Ze lieten hier de computerschermen zien met een staafgrafiekje. Het tweede en vijfde staafje stond het hoogst. Op volgorde van kandidaten zijn dit Jamai en Hind (zou aardig kunnen kloppen).
quote:
Als de 4e nu inderdaad het laagst stond (David), dan zouden we daaruit een idee moeten krijgen op wie er nu veel gestemd wordt...Screenshotje? Of is dit een slechte theorie
volgens irene moors stonden die balkjes idd op volgorde
quote:Kijk, zo komen we ergens
Op donderdag 20 februari 2003 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hind het meest, Jamai lag er dicht achteraan, toen kwam een groot gat en Dewi, Jim en David stonden onderaan.
Helaas geeft het nog steeds geen duidelijkheid voor de 'stemming' van volgende week. Wie weet werkt het psychologisch om Jim op de bank te zien voor sms'end Nederland..
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
op basis van de 'prestaties' van de avond zou Jamai niet eens een balkje verdienen
[..]:
Wayne: Hind wint
Bas: Dewi, hoop ik
Roy: Hind
Joel: Dewi
Suze: Hind
Tashka: Dewi
quote:Klare taal.. Hind en Dewi in de Finale
Op vrijdag 21 februari 2003 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie gaat Idols winnen volgens ex-kandidaten:Wayne: Hind wint
Bas: Dewi, hoop ik
Roy: Hind
Joel: Dewi
Suze: Hind
Tashka: Dewi
quote:Echt wel leuker.
Op vrijdag 21 februari 2003 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop het wel, ik vind Dewi tegenwoordig leuker dan Jamai.
quote:best wel veel idd!
Op vrijdag 21 februari 2003 17:12 schreef K-otic het volgende:
Al 40 topics volgekletst?!
offtopic: iew! is dat sita in jouw icoon? die heeft er ook weleens beter uitgezien
quote:Idd, is ook best wel een monster geworden.
Op vrijdag 21 februari 2003 17:44 schreef sbientje het volgende:[..]
best wel veel idd!
offtopic: iew! is dat sita in jouw icoon? die heeft er ook weleens beter uitgezien
quote:winne??? Waarom dat dan???
Op vrijdag 21 februari 2003 17:48 schreef LuQas het volgende:
Ik wou dat Winne nog mee deed
Lady in reeeeeeeeeeheeeeeeeeedddd
quote:Alsof goed kunnen zingen zo belangrijk is
Op vrijdag 21 februari 2003 17:49 schreef sbientje het volgende:[..]
winne??? Waarom dat dan???
Lady in reeeeeeeeeeheeeeeeeeedddd
Ik vond Winne het lekkerste van alle kandidaten
quote:hm, nou ja, smaken verschillen denk ik! Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk
Op vrijdag 21 februari 2003 18:13 schreef LuQas het volgende:[..]
Alsof goed kunnen zingen zo belangrijk is
quote:Winne kon HELEMAAL niet zingen
Op vrijdag 21 februari 2003 18:13 schreef LuQas het volgende:[..]
Alsof goed kunnen zingen zo belangrijk is
quote:toevallig dat je dezelfde stukjes aanhaalt als ik al deed
Op vrijdag 21 februari 2003 23:41 schreef ranja het volgende:
In de Oor een leuk interview met Henk Jan.
Hij zegt dat er inderdaad al nummers zijn geschreven voor de winnaar, en dat er ook al opgenomen is/wordt. Alleen, er wordt dus voor elke kandidaat een nummer opgenomen, waarvan alleen die van de winnaar wordt uitgebracht.
Verder gaf hij toe dat Joel de favoriet van 'de redactie' wasWaarom weet ik ook niet. Maar hij vond het dus jammer dat die al zo snel er uit lag.
quote:waar?
Op vrijdag 21 februari 2003 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
toevallig dat je dezelfde stukjes aanhaalt als ik al deed
quote:check sig
Op vrijdag 21 februari 2003 23:44 schreef ranja het volgende:[..]
waar?
ik mag niet meer spammen van jou
quote:Dat heb ik niet gezegd... was alleen een vraag
Op vrijdag 21 februari 2003 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
check sig
ik mag niet meer spammen van jou
Maar ok... dan laat ik het gewoon staan
quote:hehehe ...
Op vrijdag 21 februari 2003 23:46 schreef ranja het volgende:[..]
Dat heb ik niet gezegd... was alleen een vraag
Maar ok... dan laat ik het gewoon staan
quote:Nou ja ik kan ook vertellen dat hij zegt dat hij steeds nagestaard wordt op straat en dat positieve reacties vaker voorkomen dan negatieve, en dat hij dat niet verwacht had... maar is dat interessant?
Op vrijdag 21 februari 2003 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
hehehe ...
tuurlijk... heb er ook geen problemen mee; vond t alleen opvallend
quote:nee
Op vrijdag 21 februari 2003 23:52 schreef ranja het volgende:[..]
Nou ja ik kan ook vertellen dat hij zegt dat hij steeds nagestaard wordt op straat en dat positieve reacties vaker voorkomen dan negatieve, en dat hij dat niet verwacht had... maar is dat interessant?
quote:*bijna klaar is
Op zaterdag 22 februari 2003 19:58 schreef hoofdmuts het volgende:
even klein schopjeHet begint over 1 uurtje..........
Er weer helemaal klaar voor zit
quote:En toch heb je een lief icoontje
Op zaterdag 22 februari 2003 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
*bijna klaar is
Ik zit trouwens ook al bijna klaar.. Zo eerst even Gordon bij het songfestival kijken
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:23 schreef Tania18 het volgende:[..]
En toch heb je een lief icoontje
quote:heb het songfestival ook nog ff opstaan. eens kijken wat dat nummer van stenders enzow gaat doen
Ik zit trouwens ook al bijna klaar.. Zo eerst even Gordon bij het songfestival kijken
quote:niet alleen op de radio
Op zaterdag 22 februari 2003 20:25 schreef Partygurl het volgende:
Bye jim!Hoorde ik tenminste zeggen op de radio
quote:Ik vrees het ook
Op zaterdag 22 februari 2003 20:25 schreef Partygurl het volgende:
Bye jim!Hoorde ik tenminste zeggen op de radio
quote:ik droom eik nooit over idols
Op zaterdag 22 februari 2003 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht dat Jamai eruit moest, maar ik heb meestal geen voorspellende dromen, dus het wordt denk ik of Dewi of Jim. Ik hoopDewi..
quote:ik zwaai mee
Op zaterdag 22 februari 2003 20:48 schreef misterDre het volgende:
Kan ik hier alvast zwaaiennaar mono-Jim
quote:Open maar vast een topic.
Op zaterdag 22 februari 2003 20:48 schreef misterDre het volgende:
Kan ik hier alvast zwaaiennaar mono-Jim
quote:ik wil jamai dr uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bahbahba
Op zaterdag 22 februari 2003 20:58 schreef schatje het volgende:[..]
Open maar vast een topic.
*nog steeds zosja mis*
quote:goede actie
Op zaterdag 22 februari 2003 21:02 schreef schatje het volgende:
Weer die duimpjes, stuur hem naar Saudi Arabie.
quote:past goed bij hem.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Jim mag "blup, ik ben een vis" zingen.
Qua leefdtijd dan
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:06 schreef mitt het volgende:[..]
past goed bij hem.
Qua leefdtijd dan
quote:ow, sorrie, je was een Jim-fan he
Op zaterdag 22 februari 2003 21:07 schreef schatje het volgende:[..]
* mitt wil ook dat Jamai der eerst uitgaat hoor
quote:Hind
Op zaterdag 22 februari 2003 21:08 schreef schatje het volgende:
Hind is als eerste.
met Do
quote:waar's iedereen btw
Op zaterdag 22 februari 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Hind gaat Heaven van Ho doen, mooi nummer.
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 22-02-2003 21:10]
quote:idd de originele versie is qua zang perfect...
Op zaterdag 22 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:[..]
Hind
met Do
quote:idd,
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Onwaarschijnlijk mooi gezongen door Hind. Als deze meid niet wint dan weet ik het niet meer.
kutreclame.
Jim heeft een kutnummer
quote:LOL !!
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
rare basisschool
quote:hmhm
Op zaterdag 22 februari 2003 21:14 schreef rolfvp het volgende:
Jim's voorproefje was eg vals en lelijk!!
quote:owja je gelooft er zelf ook niet meer in
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
Jim is toch pleite vanavond.
quote:HAHAHAHA
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Hepp het volgende:
omg jim in zn klas... zitten m,eteen naar idols.nl te kijken
quote:Goede vraag!
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef detulp050 het volgende:
Is Hind geadopteerd ofzo ? Steeds die zoom op die twee bleekscheten in het publiek
Dre wil dat ook weten.
quote:ergens houdt t op natuurlijk
Op zaterdag 22 februari 2003 21:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
owja je gelooft er zelf ook niet meer in
quote:*agrees
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Onwaarschijnlijk mooi gezongen door Hind. Als deze meid niet wint dan weet ik het niet meer.
quote:alvast begint te
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef -Mk- het volgende:
Zeg maar dag met je handje Jim
quote:Dat hoorde niks naar die oefening van hem met Uptown Girl
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
alvast begint te
![]()
quote:Weinig kans dat Jim Billy Joel in z'n zak steekt.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
hahaha echt een fag nummer
quote:die kans is gelijk aan de kans dat ik koning van Nederland word
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef Kang-He het volgende:[..]
Weinig kans dat Jim Billy Joel in z'n zak steekt.
quote:LOL
Op zaterdag 22 februari 2003 21:16 schreef -Mk- het volgende:
Wat een sukkels zeg
blijft een leuk stukkie
quote:Jup
Op zaterdag 22 februari 2003 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
LOL
blijft een leuk stukkie
Wordt dan een lijstje gegeven met aantal nummers waar kijkend Nederland hun keus mag gaan sms'en die de idolen als tweede ten gehore moeten brengen.
En die nummers die uiteindelijk de meeste stemmen hebben, die mensen die dat nummer gekozen hebben, krijgen vervolgens een sms teruggestuurd (kching kching) om ze te feliciteren met hun nummerkeuze.
Zal natuurlijk nie gebeuren, maar stel je eens voor
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 22-02-2003 21:18]
quote:bedoel je da positief of negatief?
Op zaterdag 22 februari 2003 21:17 schreef Flaman het volgende:
omg die hind!
quote:Dat begin heb ik dan gemist, ik hoorde weinig valse noten, prachtig vol gezongen. In het begin hield ze zich in om de spanning mooi op te bouwen. Top en niet te kloppen eigenlijk..
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef marky het volgende:
Ik wil niet zeuren maar Hind was in het begin een beetje vals maar verder wel goed gezongen. Ik vind haar niet echt beter geworden maar buiten dat zingt ze wel het beste.
quote:dus je gelooft dat DIT wel oplichting is dan
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat flauw dat de kijker/internetter zo'n kutlied (hoge stem) aan Jim geeft
Of zit Idols hier zélf achter,ik denk het wel
Dat wordt dus heel zwaar voor Jim en waarschijnlijk is dit ook het einde van Jim in Idols...
quote:Jammer he
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat flauw dat de kijker/internetter zo'n kutlied (hoge stem) aan Jim geeft
Of zit Idols hier zélf achter,ik denk het wel
Dat wordt dus heel zwaar voor Jim en waarschijnlijk is dit ook het einde van Jim in Idols...
quote:Westlife's Uptown Girl
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef tong80 het volgende:
Welk nummer gaat ie zingen dan ?
quote:uptown girl van westlife
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef tong80 het volgende:
Welk nummer gaat ie zingen dan ?
quote:Christina
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef schatje het volgende:
Christina![]()
![]()
quote:Ach, ik vindt er eigenlijk helemaal niks meer aan
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
dus je gelooft dat DIT wel oplichting is dan
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ach, ik vindt er eigenlijk helemaal niks meer aan
Iedereen weet nu al dat Hind gaat winnen...
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ach, ik vindt er eigenlijk helemaal niks meer aan
Iedereen weet nu al dat Hind gaat winnen...
ohohoho sjiiiiiiit wat een houterig dansje...
quote:die scheelde wel wat
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef rolfvp het volgende:
omg die opening
Die gozer kan toch niet zingen ?
Of is dat de bedoeling ?
quote:dansje
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef Hepp het volgende:
Groot boe geroep vooooooooooooooooooooor jim!ohohoho sjiiiiiiit wat een houterig dansje...
quote:idd dat kan ik ook nog wel, het lijkt wel alsof ie verkouden is
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef -Mk- het volgende:
Ik wor gek van die stem
quote:OMG
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef rolfvp het volgende:[..]
idd dat kan ik ook nog wel, het lijkt wel alsof ie verkouden is
quote:iedere uitzending moet iemand afvallen en deze keer doet Jim heel hard z'n best om die afvaller te worden
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nou gek of doof ?Die gozer kan toch niet zingen ?
Of is dat de bedoeling ?
quote:en het einde
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef mitt het volgende:[..]
die scheelde wel wat
Het klinkt weer zoals altijd : niet al te best dus.
Maar ach, verhaal is bekend
quote:niet al te best???
Op zaterdag 22 februari 2003 21:23 schreef Kang-He het volgende:
Oh bah, Westlife achtergrond. Billy Joel deserves the credit.
Het klinkt weer zoals altijd
: niet al te best dus.
f*ckking rampzalig!!!
Die jury is corrupt.
[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 22-02-2003 21:24]
quote:geld moet toch ergens vandaan komen
Op zaterdag 22 februari 2003 21:23 schreef Kang-He het volgende:
Waars de scherpte van de jury?!?
quote:Idd
Op zaterdag 22 februari 2003 21:23 schreef Knaller het volgende:
Waarom Westlife? Uptown Girl is toch van Billy Joel? :p
maar toch moet ie eruit omdat hij het al zoveel veel weken heeft verknald