abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8511017
vorig deel: Idols deel 39. Baby remember Hind's name

Jim:

Hind:

Jamai:

Dewi:

En David is gisteravond vertrokken

Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 09:02:36 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8511031
Goeie titel Riann.
pi_8511068
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Goeie titel Riann.
en volgende week is het nu nog met z'n drietjes

en dan is jim weg

Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 09:24:12 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8511071
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:21 schreef Riann het volgende:
en dan is jim weg
pi_8511081
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij is keer op keer wel erg slecht

behalve vorige week was hij erg goed vond ik Dus ik dacht er komt verbetering in maar nee dus
en jessie had hij erg goed gezongen vond ik.
En Jamai was me erg tegengevallen maar ja volgende week zal hij het wel weer perfect doet zoals die weken daarvoor.

pi_8511088
Dit is wel een mooie foto

pi_8511352
Misschien dat er nu wel meer voor Jim gebeld wordt, nou David weg is en ze nog maar met z'n 4en zijn.. Ik bedoel, als de stemmers een mannelijk idool willen stem je toch eerder op Jamai dan op Jim denk ik (om te winnen dus)

Maarja.. Dit kan ook alleen mijn theorietje blijven

zondag 16 februari 2003 @ 11:07:19 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8511412
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 16 februari 2003 @ 11:20:33 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8511526
Nou, lijkt me duidelijk dat David gisteren nog één van de twee besten was (ze waren allemaal niet veel soeps). Heb gisteren met een groepje van 8 mensen zitten kijken en dit was de algemene mening:

Jim: heeft een nieuw dieptepunt bereikt

Jamai: normaal altijd OK, maar gisteren gewoon slecht

Dewi: zong weer vals, slecht dus

David: zijn beste optreden tot nu toe. Zeker OK

Hind: niet haar beste optreden, maar OK

En toch vliegt David er uit. 'Ja maar, hij heeft gewoon niet genoeg fans die bellen/SMS-en', hoor ik de mensen zeggen die blind geloven dat het er eerlijk toe gaat bij die stemming. Maar, vraag ik me dan af, hoe kan het dan dat hij al een paar weken niet op de stoel gezeten heeft? Er vanuitgaand dat Jamai wellicht nog wat krediet opgebouwd heeft van zijn vorige optredens, had het gewoon tussen Jim en Dewi moeten gaan (die er al weken niks van bakken) en had Jim eruit moeten vliegen.
Nou ja, volgende week dus.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8511549
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.

Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.

Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.

De realist heeft het allang gezien: Dewi heeft het allemaal.

-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_8511560
Dewi zong goed vond ik!!!

Jim ook best wel, als je kijkt wat ie allemaal gezongen heeft en het was natuurlijk ook geen makkelijk liedje.

Jamai vond ik echt zielig, hij was helemaal niet vrolijk deze week!! Je zag het al aan hem toen ie aan het optreden was, hij bewoog niet, terwijl hij dat normaal gesproken altijd doet!!

David zoog echt van hier tot tokiyo, ik ben blij dat die sukkel eruit is!!

Hind was goed, maar kon beter.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8511607
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dewi zong goed vond ik!!!
juist, dat zeggen we

DEWI

luister het nog maar eens terug.

-- http://youtube.com/user/FoggyFreek-- JeeBee.net -- jorisbos.nl
pi_8511793
quote:
Op zondag 16 februari 2003 09:21 schreef Riann het volgende:

[..]

en volgende week is het nu nog met z'n drietjes

en dan is jim weg

we zijn het es met elkaar eens
pi_8511799
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:23 schreef FoggyFreek het volgende:
Hind zag er ten eerste een beetje vaag uit en haar nummer was (zoals elk nummer) heel erg netjes. Nu kun je dit mooi vinden, maar geef mij maar het 'risico' van Dewi. Deze meid heeft gewoon de meeste potentie.

Als Dewi volgende week goed zingt, en een van de andere een misstap maakt kan ik je garanderen dat ze volgende week niet op de bank zit, niet de week erna, maar de week daarna en dan als winnaar opstaat.

*helemaal mee eens
  zondag 16 februari 2003 @ 11:55:36 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8511868
quote:
Vals ? omg, Dewi zong heeeel even vals en je bestempeld het meteen als slecht dus ? geen smaak, da's wel duidelijk.
Ja, daar zal het inderdaad aan liggen: mijn gebrek aan smaak.
Lieve schat, ik zie mezelf van geen van de kandidaten ooit een cd kopen, maar ik kan wel horen wie er zuiver zingt. Van Jamai zeg ik toch ook dat hij slecht was? Maar dat was voor hem wel de eerste keer dat hij er af en toe naast zat, in tegenstelling tot Jim en ook Dewi. Daarnaast houd ik ook niet van de manier van zingen van Dewi, maar als ze het dan nog zuiver zou doen, dan zou je mij er niet over horen.
Verder is het niet erg hoor, dat ze vals zingt. Ik zing ook wel eens heeeel even vals onder de douche. Maar ik ga er niet elke week mee op tv!

Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vindt. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 16-02-2003 11:58]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8511888
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Verder nog even inhakend op de mensen die zich afvragen waarom ze iemand die de minste stemmen haalt er toch in willen houden:
Emoties leveren stemmen op. Kijk, het maakt de HMG geen hol uit of je nu uit positieve of negatieve emotie stemt, zolang je maar belt/sms't! Je kunt namelijk stemmen omdat je iemand goed vindt, maar ook omdat je een ander die er steeds maar in blijft heel slecht vind. Met Jim hebben ze wat dat betreft de hoofdprijs. Aan de ene kant mensen die op hem stemmen, maar (en dat is nog belangrijker) ook een hele groep mensen die denken 'Jezus, wat is die Jim slecht, ik ga maar snel 10x bellen voor Hind/Jamai/Dewi!'. En, BINGO!, de kassa rinkelt bij HMG.
Slechte reclame (voor Jim) is óók reclame (voor Idols)!

weer iemand die hetzelfde denkt
pi_8512303
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef matthijst het volgende:
[afbeelding]
.
pi_8512362
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Schatje, wat een saaie idoltopics open jij, zo zonder subtitel. Laat het maar aan anderen over dan
Dat bepaal ik GVD zelf wel.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-02-2003 12:34]

pi_8512378
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef matthijst het volgende:
[afbeelding]
Smakeloos. .
pi_8512395
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Schatje is regelmatig een pain in the ass...

Verklaar je nader.
pi_8512420
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Smakeloos. .

Ronduit smakeloos.
pi_8512439
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:36 schreef schatje het volgende:
Ronduit smakeloos.
. Ik vind je toch wel een schatje, schatje .
  zondag 16 februari 2003 @ 12:40:00 #23
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_8512479
Ik zet mijn geld op Hind.
...is toch ook opwindend?
pi_8512625
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:40 schreef Els_saai het volgende:
Ik zet mijn geld op Hind.
Heel slim, Els!
pi_8512639
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Heel slim, Els!

waarom verbaast me die opmerking nou niks?
pi_8512645
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom verbaast me die opmerking nou niks?
Geen idee!
pi_8512882
quote:
Op zondag 16 februari 2003 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Geen idee!

en ondertussen is het hoofd van Hind weer 7 keer voorbij gekomen in je icoontje
pi_8512893
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ondertussen is het hoofd van Hind weer 7 keer voorbij gekomen in je icoontje
7 keer maar?
pi_8513044
Hmm, ik heb even gezocht in de actieve topics en naar Irene Moors, maar nog bar weinig gevonden: Irene Moors die komt controleren.

Wel op Roel's Weblog al het een en ander gelezen.

Wat een lachwekkende vertoning....
Ze heeft *zelfs* de kabels liggen checken ... om te huilen.

Volgende keer gewoon een onafhankelijke notaris inzetten want nu hebben ze zich nog ongeloofwaardiger gemaakt.

pi_8513177
David eruit

....En verder met het kinderen voor kinderen songfestival!

Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_8513308
quote:

Jou mag ik

Dewi was gister ronduit geniaal... ze heeft risico genomen en zichzelf heeeel goed stand weten te houden... ik vond haar super. Ze zat er een paar keer een klein beetje naast maar dan ook zo'n klein beetje dat ik pas na de tweede keer echt hoorde waar de fouten zaten.

Hind was ook supergoed maar ik blijf er nog steeds bij dat ik haar gewoon niet echt een idol vind.

Jamai was de zieligste vertoning an de hele avond. Hij zong kut en als je dan nog zo'n enorm lelijke grap maakt bij reinout terwijl je van binnen eigenlijk zit te janken door het kommentaar van de jury, dan mag je van mij naar huis.... jamai

David: Hij was niet goed....het echte lied wordt totaal anders gezongen dan wat David er gister van maakte.. sorry maar hij is er verdiend uitgevlogen het gaat je goed

Jim: Hij blijft een poepie maar die monotone stem van hem begint nu zelfs de jury flik hun strot uit te komen...

conclusie: dewi

pi_8513778
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:18 schreef michiel- het volgende:
Hmm, ik heb even gezocht in de actieve topics en naar Irene Moors, maar nog bar weinig gevonden: Irene Moors die komt controleren.

Wel op Roel's Weblog al het een en ander gelezen.

Wat een lachwekkende vertoning....
Ze heeft *zelfs* de kabels liggen checken ... om te huilen.

Volgende keer gewoon een onafhankelijke notaris inzetten want nu hebben ze zich nog ongeloofwaardiger gemaakt.

kijk, met jou kan ik praten
pi_8517407
David eruit Jamai was niet echt heel slecht, maar echt veeeeel minder dan afgelopen keren. Jim had me vorige week overtuigd, deze week niet. Dewi was weer iets beter, maar wil nog steeds dat zij er als volgende uitgaat.. Ik vind haar qua stem en performance een beetje hetzelfde als Jim, de ene week goed, de ene week minder maar Jim is dan nog leuk om naar te kijken en luister iets liever naar zijn stem. David was ook wel iets minder, maar nog steeds erg goed, Hind ook. Dus dag Dewi
  zondag 16 februari 2003 @ 17:04:43 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8517494
Dewi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 18:20:43 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8518932
Irene Moors zei dat Jim's 'bekentenis' over zijn liefde Charlotte stemmen heeft gekost.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-02-2003 18:21]

pi_8518938
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:20 schreef SunChaser het volgende:
Volgens Irene Moors zei dat Jim's 'bekentenis' over zijn liefde Charlotte stemmen heeft gekost.
da's niks nieuws
  Redactie Frontpage zondag 16 februari 2003 @ 18:25:17 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8518974
Carlo Boszhard: En dan zingt Jim: When a man love's a woman: hij is pas 15!
pi_8518981
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

da's niks nieuws

Hoop dat hij dan nog heel lang verliefd blijft. Eruit met die Jim.
pi_8518983
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:
Eigenlijk was dat meer een nummer voor David. Jim kan beter zo'n populair jongensbandjesliedje zingen volgens mij.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8519184
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:
Die vond ik ook erg leuk
pi_8520128
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, daar zal het inderdaad aan liggen: mijn gebrek aan smaak.
Lieve schat, ik zie mezelf van geen van de kandidaten ooit een cd kopen, maar ik kan wel horen wie er zuiver zingt. Van Jamai zeg ik toch ook dat hij slecht was? Maar dat was voor hem wel de eerste keer dat hij er af en toe naast zat, in tegenstelling tot Jim en ook Dewi. Daarnaast houd ik ook niet van de manier van zingen van Dewi, maar als ze het dan nog zuiver zou doen, dan zou je mij er niet over horen.
Verder is het niet erg hoor, dat ze vals zingt. Ik zing ook wel eens heeeel even vals onder de douche. Maar ik ga er niet elke week mee op tv!

Dewi vasl zingen???? Jij heb er echt geen verstand van dus....gelukkig ken ik mensen die er wel verstand van hebben....en die zeggen dat ze wel zuiver zong..... Maar goed niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben
pi_8520241
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:32 schreef DarkMaxie het volgende:

Dewi was gister ronduit geniaal... ze heeft risico genomen en zichzelf heeeel goed stand weten te houden... ik vond haar super. Ze zat er een paar keer een klein beetje naast maar dan ook zo'n klein beetje dat ik pas na de tweede keer echt hoorde waar de fouten zaten.

MEE EENS!!!

Hind was ook supergoed maar ik blijf er nog steeds bij dat ik haar gewoon niet echt een idol vind.

MEE EENS!!!

Jamai was de zieligste vertoning an de hele avond. Hij zong kut en als je dan nog zo'n enorm lelijke grap maakt bij reinout terwijl je van binnen eigenlijk zit te janken door het kommentaar van de jury, dan mag je van mij naar huis.... jamai

NIET MEE EENS!!!

David: Hij was niet goed....het echte lied wordt totaal anders gezongen dan wat David er gister van maakte.. sorry maar hij is er verdiend uitgevlogen het gaat je goed

NIET MEE EENS. Je moet niet kijken naar hoe het lied in werkelijkheid gezongen wordt! David had gewoon samen met Dewi en Hind het beste optreden, vooral qua zang! Hij was echt goed, en ik vind het onterecht dat hij eruit is

Jim: Hij blijft een poepie maar die monotone stem van hem begint nu zelfs de jury flik hun strot uit te komen...

OOK HELEMAAL MEE EENS!!!

conclusie: dewi

Yeaaaah! Dewi is de beste!

pi_8520277
Jamai verneukte echt de song van bon jovi
pi_8520316
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:21 schreef charmed_angel het volgende:

Dewi vasl zingen???? Jij heb er echt geen verstand van dus....gelukkig ken ik mensen die er wel verstand van hebben....en die zeggen dat ze wel zuiver zong..... Maar goed niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben

Pfff...heb je haar weer met d'r verstand. Je hebt zeker weer met je tante gekeken die zanglerares is...en die heeft natuurlijk altijd gelijk.

Mensen maken zelf wel uit wat ze wel en niet mooi vinden. Dat jij iets anders vindt, prima, maar kom niet steeds schermen met je zogenaamde verstand van muziek.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8520336
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:27 schreef Nadientje het volgende:
pi_8520394
quote:
hij was idd erg slecht gister
pi_8520421
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:28 schreef Angeles het volgende:

[..]

Pfff...heb je haar weer met d'r verstand. Je hebt zeker weer met je tante gekeken die zanglerares is...en die heeft natuurlijk altijd gelijk.

Mensen maken zelf wel uit wat ze wel en niet mooi vinden. Dat jij iets anders vindt, prima, maar kom niet steeds schermen met je zogenaamde verstand van muziek.

Ow ik respecteer ook wel gewoon haar/zijn mening hoor....moeten ze dta bij mij ook doen. Maar kijk je kan het niet mooi vinden, maar om nou gelijk te zeggen dat ze vals zingt, is wat anders.....want dat doet ze niet, en dat mijn tante toevallig zanglerares is, kan ik ook niks aan doen.....ik zeg toch niet dat ik daar verstand van heb.....ik zeg alleen dat ik vind dathet niet vals is..........en dat mijn tante dat ook zegt....tja daar kan ik ook niks aan doen.......

Ik weet alleen dat mijn tante er wel verstand van heeft.....sorry dat je je daar wat van aantrekt.....

pi_8520531
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:30 schreef Riann het volgende:

[..]

hij was idd erg slecht gister

Bagger.
pi_8520546
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow ik respecteer ook wel gewoon haar/zijn mening hoor....moeten ze dta bij mij ook doen. Maar kijk je kan het niet mooi vinden, maar om nou gelijk te zeggen dat ze vals zingt, is wat anders.....want dat doet ze niet, en dat mijn tante toevallig zanglerares is, kan ik ook niks aan doen.....ik zeg toch niet dat ik daar verstand van heb.....ik zeg alleen dat ik vind dathet niet vals is..........en dat mijn tante dat ook zegt....tja daar kan ik ook niks aan doen.......

Ik weet alleen dat mijn tante er wel verstand van heeft.....sorry dat je je daar wat van aantrekt.....

Ik trek me daar niks van aan, maar je komt elke keer weer schermen met de mensen die er zo veel verstand van hebben en die het met jou eens zijn. Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Het zal mij echt een zorg zijn, ik vind Dewi niet de beste en al vindt jouw tante dat duizend keer, wat heb ik daarmee te maken. Bovendien zingt Dewi heus wel eens vals en dat geeft ze zelf ook toe.

Het gaat om jouw houding. Waarom moet jij bij iedereen die iets anders vindt dan jij aankomen met 'jij hebt er toch geen verstand van', 'die en die in mijn familie heeft er wel verstand van en die vindt het ook', 'niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben', enzovoort.

Het gaat om de persoon die het publiek het leukste/beste vindt, niet om de persoon die door de mensen die er verstand van hebben het leukste wordt gevonden. Anders werd de winnaar wel gewoon door een jury gekozen.

pi_8520611
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:35 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik trek me daar niks van aan, maar je komt elke keer weer schermen met de mensen die er zo veel verstand van hebben en die het met jou eens zijn. Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Het zal mij echt een zorg zijn, ik vind Dewi niet de beste en al vindt jouw tante dat duizend keer, wat heb ik daarmee te maken.

Het gaat om jouw houding. Waarom moet jij bij iedereen die iets anders vindt dan jij aankomen met 'jij hebt er toch geen verstand van', 'die en die in mijn familie heeft er wel verstand van en die vindt het ook', 'niet iedereen heeft mensen om zich heen die er verstand van hebben', enzovoort.

Het gaat om de persoon die het publiek het leukste/beste vindt, niet om de persoon die door de mensen die er verstand van hebben het leukste wordt gevonden. Anders werd de winnaar wel gewoon door een jury gekozen.

Echt bemoei je met je eigen leven en niet met mij.......

Ik heb maar 2 keer gezegd dat ik iemand ken die er verstand van heeft en jij noemt het gelijk ELKE KEER!

Echt boeien, wat je kan me geen ene moer schelen.

Het lijkt verdomme wel dat je je hier gewoon moet verdedigen zeg! Omdat je toevallig iemand kent die er vestand van heeft. Tjongejonge...

Echt ik walg van zulke mensen.

pi_8520665
quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Echt bemoei je met je eigen leven en niet met mij.......

Ik heb maar 2 keer gezegd dat ik iemand ken die er verstand van heeft en jij noemt het gelijk ELKE KEER!

Echt boeien, wat je kan me geen ene moer schelen.

Het lijkt verdomme wel dat je je hier gewoon moet verdedigen zeg! Omdat je toevallig iemand kent die er vestand van heeft. Tjongejonge...

Echt ik walg van zulke mensen.

Boeiend...

Jij zeikt gewoon elke keer over verstand ervan hebben en dat is strontirritant, klaar.

pi_8521991
mensen zullen we het gezellig houden want haatdiscussies over zangleraressen zijn nou ook weer niet nodig...
Respecteer elkaars mening.. klaar.

pi_8522337
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:39 schreef DarkMaxie het volgende:
mensen zullen we het gezellig houden want haatdiscussies over zangleraressen zijn nou ook weer niet nodig...

pi_8522383
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:39 schreef DarkMaxie het volgende:

Vooral nu met de zondag.
pi_8522477
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Vooral nu met de zondag.

jij snapt het
pi_8522631
Jamai wist zelf ook wel dat hij slecht was, ik vond het juist wel een goed grapje. Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
pi_8522690
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:04 schreef lindaatje het volgende:
Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
nee
pi_8522724
quote:
Jamai wist zelf ook wel dat hij slecht was, ik vond het juist wel een goed grapje. Ik vond hem de vorige weken toch wel erg irritant worden, maar gister was hij wel weer leuk? ja toch?
neen

pi_8522781
quote:
Volgens mij zei hij wel toen ie kritiek kreeg van Henk-Jan dat het diens mening was, kwam een beetje arrogant over, alsof je geen kritiek wilt aannemen.
pi_8522785
Hm...dan ligt het aan mij
ja ik ben een beetje ziekjes....misschien dat ik hem daarom anders zag
pi_8522801
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef lindaatje het volgende:
dat zou daar best aan kunnen liggen
pi_8522817
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef lindaatje het volgende:
Lijkt mij idd ook, en nu optiefen naar je bed.
  zondag 16 februari 2003 @ 21:12:11 #63
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8522833
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij wel toen ie kritiek kreeg van Henk-Jan dat het diens mening was, kwam een beetje arrogant over, alsof je geen kritiek wilt aannemen.

psies, alhoewel zijn wegloopactie wel relaxed was, maar zingen ging enen beetje fout bij m
put
your
clothes
on!
pi_8522838
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:10 schreef schatje het volgende:

[..]

ja ok, maar aan de andere kant vond ik het ook wel stoer dat hij er tegen in durfde te gaan. Die jury was wel erg zeikerig gister. Wel terecht hoor bij Jamai.
Maar check Jim dan, die neemt het commetaar mee en zegt. Ja daar heb ik echt iets aan, maar die jongen wist nieteens wat Henkjan bedoelde Das pas debiel overkomen
pi_8522930
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

psies, alhoewel zijn wegloopactie wel relaxed was, maar zingen ging enen beetje fout bij m

die wegloopactie vond ik juist een beetje triest. Echt weer zo grappig proberen te doen terwijl ie van binnen eigenlijk moest huilen van dat commentaar... doe dan gewoon normaal dan doe je al gek genoeg...
pi_8522948
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef lindaatje het volgende:

[..]

ja ok, maar aan de andere kant vond ik het ook wel stoer dat hij er tegen in durfde te gaan. Die jury was wel erg zeikerig gister. Wel terecht hoor bij Jamai.
Maar check Jim dan, die neemt het commetaar mee en zegt. Ja daar heb ik echt iets aan, maar die jongen wist nieteens wat Henkjan bedoelde Das pas debiel overkomen

Misschien was Jim gewoon overrompeld door de kritiek en hij sowieso al ontzettend nerveus.
pi_8523043
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Misschien was Jim gewoon overrompeld door de kritiek en hij sowieso al ontzettend nerveus.

vond hem wel schattig...ook op het einde...zo super in zenuwen.. In de backstage vond ik het ook wel heel schattig toen ie om marieke moest huilen enzo...

Alleen die charlotte....als je zou zeggen dat ze een jaar of 22 is geloof je het ook... moet zij nou met zo'n ventje van 15?

pi_8523083
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

vond hem wel schattig...ook op het einde...zo super in zenuwen.. In de backstage vond ik het ook wel heel schattig toen ie om marieke moest huilen enzo...

Alleen die charlotte....als je zou zeggen dat ze een jaar of 22 is geloof je het ook... moet zij nou met zo'n ventje van 15?

die meid is 18......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens viel??
pi_8523142
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef lindaatje het volgende:

[..]

die meid is 18......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens *viel??

*vallen....Tja misschien zijn ze wel echt heel verliefd enzo.. je weet het nooit.. weet wel dat het een uitzondering is dat een ventje van 15 een meisje van 19 aan de haak slaat...

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 16-02-2003 21:25]

pi_8523208
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef lindaatje het volgende:

[..]

die meid is 19......ik dacht dat vrouwen juist altijd op oudere jongens viel??

maandag 17 februari 2003 @ 00:38:32 #71
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8527817
Dewi wint, mensen kotsen op Hind:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_8529610
quote:
Op maandag 17 februari 2003 00:38 schreef matthijst het volgende:
Dewi wint, mensen kotsen op Hind:
[afbeelding]
  maandag 17 februari 2003 @ 10:26:59 #73
13973 ranja
image means nothing
pi_8530831
Ik zie nu al op tegen volgende week, krijgen we maar 4 liedjes en daar zitten dan Jim en Jamai ook nog bij... dat is de helft wat helemaal niks is. En als Dewi ook weer zo'n r&b nummer gaat doen wordt dat nog meer...
  maandag 17 februari 2003 @ 10:33:21 #74
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8530917
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:26 schreef ranja het volgende:
Ik zie nu al op tegen volgende week, krijgen we maar 4 liedjes en daar zitten dan Jim en Jamai ook nog bij... dat is de helft wat helemaal niks is. En als Dewi ook weer zo'n r&b nummer gaat doen wordt dat nog meer...
In Duitsland moesten ze toch 2 liedjes zingen toen ze met zijn vieren over waren?

Maar DL is geen NL...dus ze zullen het uur wel weer opvullen met niets en de idols weer 1 minuut 30 een liedje laten zingen...

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 17 februari 2003 @ 10:35:02 #75
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8530942
quote:
Bon Jovi verneukt zijn eigen songs net zo goed
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8531240
Nu de verhouding man-vrouw weer op 2-2 staat, vind ik wel dat er aankomende zaterdag 2 duetjes vanaf kunnen.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 17 februari 2003 @ 11:04:22 #77
13973 ranja
image means nothing
pi_8531427
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:33 schreef Vamos het volgende:

[..]

In Duitsland moesten ze toch 2 liedjes zingen toen ze met zijn vieren over waren?

Maar DL is geen NL...dus ze zullen het uur wel weer opvullen met niets en de idols weer 1 minuut 30 een liedje laten zingen...

Geen idee, niet gezien op Duitsland.
Maar ik hoop het niet, 2 keer Jim EN 2 keer Jamai binnen 1 uur trek ik echt niet
pi_8531662
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:33 schreef Vamos het volgende:
Zeikerd, de liedjes duren ondertussen al ongeveer 2 minuut 15..
pi_8533490
quote:
Op maandag 17 februari 2003 11:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Geen idee, niet gezien op Duitsland.
Maar ik hoop het niet, 2 keer Jim EN 2 keer Jamai binnen 1 uur trek ik echt niet

ik weet ook niet of ik 2x jamai aankan...ik blijf erbij dat als hij volgende week weer zo kut zingt..mensen hem laten vertrekken.... jamai
pi_8534404
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:51 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

ik weet ook niet of ik 2x jamai aankan...ik blijf erbij dat als hij volgende week weer zo kut zingt..mensen hem laten vertrekken.... jamai

Dat denk ik niet, hij is populairder dan Jim en Dewi bij elkaar.
pi_8534698
Wie Is Jouw Favoriet?
[ 68 ] [24.29%] jim
[ 101 ] [36.07%] Jamai
[ 53 ] [18.93%] Hind
[ 58 ] [20.71%] Dewi

Dit is de stand van de poll op idols.nu

pi_8534719
Die Zuid-Afrikaanse winnaar klonk echt goed! Is dat nu ook een ster?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_8534927
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:44 schreef lin1406 het volgende:
Wie Is Jouw Favoriet?
[ 68 ] [24.29%] jim
[ 101 ] [36.07%] Jamai
[ 53 ] [18.93%] Hind
[ 58 ] [20.71%] Dewi

Dit is de stand van de poll op idols.nu

Nou bij mij staat het er dus echt anders.

Je hebt Jim en Jamai omgegooid lieve schat.

Jamai [68 ] [24.20%]
Jim [ 102 ] [36.30%]
Hind [ 53 ] [18.86%]
Dewi [ 58 ] [20.64%]

Zo moeilijk zijn de foto's van Jim en Jamai toch niet uit elkaar te houden?

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8534952
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:45 schreef SmashBro het volgende:
Die Zuid-Afrikaanse winnaar klonk echt goed! Is dat nu ook een ster?
Heinz had geloof ik ook nog eens ruzie met z'n manager (over geld natuurlijk), en is daar nu bij weg. Dat voorspelt dus veel goeds voor de toekomst.
pi_8534988
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:54 schreef CJ het volgende:

[..]

Nou bij mij staat het er dus echt anders.

Je hebt Jim en Jamai omgegooid lieve schat.

Jamai [68 ] [24.20%]
Jim [ 102 ] [36.30%]
Hind [ 53 ] [18.86%]
Dewi [ 58 ] [20.64%]

Zo moeilijk zijn de foto's van Jim en Jamai toch niet uit elkaar te houden?

Ja, sorry, maar het is maandag.
Kun je me vergeven?
pi_8535352
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:57 schreef lin1406 het volgende:

[..]

Ja, sorry, maar het is maandag.
Kun je me vergeven?

Nou vooruit dan.
pi_8539379
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:55 schreef CJ het volgende:

[..]

Heinz had geloof ik ook nog eens ruzie met z'n manager (over geld natuurlijk), en is daar nu bij weg. Dat voorspelt dus veel goeds voor de toekomst.

hij maakt al vroeg mee waar andere muzikanten veel langer over doen
pi_8539971
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef lin1406 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, hij is populairder dan Jim en Dewi bij elkaar.

Wie moet Idols winnen?

Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%
Number of votes: 90.

Ik zie het.!.. op fok in ieder geval niet...

pi_8540263
quote:
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Wie moet Idols winnen?

Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%

nee, maar de stemmers bestaan echt niet alleen uit fok.
Ik had het over de staafjes van de stemcomputer bij idols zaterdag.
pi_8540785
wat jij wilt
pi_8540898
tis jouw feesje
too much is not enough....
pi_8545645
quote:
Op maandag 17 februari 2003 17:20 schreef DarkMaxie het volgende:

[..]

Wie moet Idols winnen?

Dewi (22) 24%
Hind (46) 51%
Jim (10) 11%
Jamai (12) 13%

Fok! is nooit representatief voor gemiddeld Nederland.

Dat zag je bij BB, bij de Bus en dat zie je nu bij Idols. Hier komt nou eenmaal niet het 'doorsnee' volk. Een huisvrouw die naar Idols kijkt en een telefoontje waagt om de nieuwe home cinema set te winnen, zal het worst wezen wat mensen op Fok vinden.

pi_8545702
de meeste mensen op fok stemmen ook niet (mensen uitgezonderd )dus het maakt zoiezo geen drol uit...had gewoon geen zin om te zoeken naar andere polls.
pi_8567296
Wat weet jij van Idols?
Er zijn nog maar drie liveshows te gaan Is jouw Idolsgeest nog een beetje actief, of is je kennis al weer behoorlijk diep in dat hersenpannetje weggezaktJe weet het binnen luttele minuten, test je Idolskennis van de afgelopen weken hier!

Vraag: 2
2) Welk nummer zong Bas in de eerste finaleronde?
Scorpions: 'Wind of change'
Stevie Wonder: 'I Just Call To Say I Love You'
Red Hot Chilli Peppers: 'Under The Bridge'

pi_8587029
Volgende week moet Jim eruit, daarna Jamai en ik wil een finale tussen Hind en Dewi, heb ik net besloten. Na bestudering van voortgebracht werk kan ik me toch wel irriteren aan Jamai's slechte Engels. Vooral in Sorry Seems To Be The Hardest Word vond ik het best erg.
pi_8587882
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week moet Jim eruit, daarna Jamai en ik wil een finale tussen Hind en Dewi, heb ik net besloten. Na bestudering van voortgebracht werk kan ik me toch wel irriteren aan Jamai's slechte Engels. Vooral in Sorry Seems To Be The Hardest Word vond ik het best erg.
wederom een geniale opmerking van Tom_Tom
pi_8588065
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:36 schreef DarkMaxie het volgende:
wederom een geniale opmerking van Tom_Tom
hehehehe, dank je .
pi_8588137
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerst Jamai en dan Jim, mooie derde plek.
pi_8589297
Ik hoop dat het weer zo''n gave uitzending wordt als de Eighties-live Vorige week was egt KUT .
pi_8594589
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 18:46 schreef karoltje het volgende:
Ik hoop dat het weer zo''n gave uitzending wordt als de Eighties-live Vorige week was egt KUT .
ik vond die 80 juist kut. (toen was Dewi slecht) lol nee hoor niet daarom
pi_8594618
In de Eighties-live was iedereen goed.O+

In de "love-uitzending was iedereen bagger. . Tenenkrommend

pi_8605967
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:12 schreef karoltje het volgende:
In de Eighties-live was iedereen goed.O+

In de "love-uitzending was iedereen bagger. . Tenenkrommend

yup ..
ben benieuwd wat komende zaterdag gaat brengen ...
pi_8618995
Ik zag net in de herhaling op Yorin dat stukje met Irene Moors. Ze lieten hier de computerschermen zien met een staafgrafiekje. Het tweede en vijfde staafje stond het hoogst. Op volgorde van kandidaten zijn dit Jamai en Hind (zou aardig kunnen kloppen).

Als de 4e nu inderdaad het laagst stond (David), dan zouden we daaruit een idee moeten krijgen op wie er nu veel gestemd wordt...

Screenshotje? Of is dit een slechte theorie

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_8619011
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef qyn het volgende:
Ik zag net in de herhaling op Yorin dat stukje met Irene Moors. Ze lieten hier de computerschermen zien met een staafgrafiekje. Het tweede en vijfde staafje stond het hoogst. Op volgorde van kandidaten zijn dit Jamai en Hind (zou aardig kunnen kloppen).

Als de 4e nu inderdaad het laagst stond (David), dan zouden we daaruit een idee moeten krijgen op wie er nu veel gestemd wordt...

Hind het meest, Jamai lag er dicht achteraan, toen kwam een groot gat en Dewi, Jim en David stonden onderaan.
pi_8619060
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef qyn het volgende:
op basis van de 'prestaties' van de avond zou Jamai niet eens een balkje verdienen
quote:

volgens irene moors stonden die balkjes idd op volgorde

pi_8619177
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hind het meest, Jamai lag er dicht achteraan, toen kwam een groot gat en Dewi, Jim en David stonden onderaan.

Kijk, zo komen we ergens

Helaas geeft het nog steeds geen duidelijkheid voor de 'stemming' van volgende week. Wie weet werkt het psychologisch om Jim op de bank te zien voor sms'end Nederland..

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_8619293
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

op basis van de 'prestaties' van de avond zou Jamai niet eens een balkje verdienen
[..]

:

pi_8628071
Wie gaat Idols winnen volgens ex-kandidaten:

Wayne: Hind wint
Bas: Dewi, hoop ik
Roy: Hind
Joel: Dewi
Suze: Hind
Tashka: Dewi

pi_8628102
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie gaat Idols winnen volgens ex-kandidaten:

Wayne: Hind wint
Bas: Dewi, hoop ik
Roy: Hind
Joel: Dewi
Suze: Hind
Tashka: Dewi

Klare taal.. Hind en Dewi in de Finale
pi_8628141
Ik hoop het wel, ik vind Dewi tegenwoordig leuker dan Jamai.
pi_8631008
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop het wel, ik vind Dewi tegenwoordig leuker dan Jamai.
Echt wel leuker.
pi_8633755
Ben bang dat Dewi morgen eruit moet.
pi_8633785
Al 40 topics volgekletst?!
pi_8633892
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:12 schreef K-otic het volgende:
pi_8634383
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:12 schreef K-otic het volgende:
best wel veel idd!

offtopic: iew! is dat sita in jouw icoon? die heeft er ook weleens beter uitgezien

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_8634421
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

best wel veel idd!

offtopic: iew! is dat sita in jouw icoon? die heeft er ook weleens beter uitgezien

Idd, is ook best wel een monster geworden.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 17:48:11 #117
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_8634447
Ik wou dat Winne nog mee deed
Afrika Paprika
pi_8634470
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:48 schreef LuQas het volgende:
Ik wou dat Winne nog mee deed
winne??? Waarom dat dan???

Lady in reeeeeeeeeeheeeeeeeeedddd

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 18:13:15 #119
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_8634819
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

winne??? Waarom dat dan???

Lady in reeeeeeeeeeheeeeeeeeedddd

Alsof goed kunnen zingen zo belangrijk is

Ik vond Winne het lekkerste van alle kandidaten

Afrika Paprika
pi_8636290
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:13 schreef LuQas het volgende:

[..]

hm, nou ja, smaken verschillen denk ik! Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk maar goed, zingen is toch wel een beeetje belangrijk hoor! vooral de huisvrouwen rekenen kandidaten daarop af
pi_8637861
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:13 schreef LuQas het volgende:

[..]

Winne kon HELEMAAL niet zingen
Het leek echt nergens op, arme jongen..
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:41:51 #122
13973 ranja
image means nothing
pi_8641018
In de Oor een leuk interview met Henk Jan.
Hij zegt dat er inderdaad al nummers zijn geschreven voor de winnaar, en dat er ook al opgenomen is/wordt. Alleen, er wordt dus voor elke kandidaat een nummer opgenomen, waarvan alleen die van de winnaar wordt uitgebracht.
Verder gaf hij toe dat Joel de favoriet van 'de redactie' was Waarom weet ik ook niet. Maar hij vond het dus jammer dat die al zo snel er uit lag.
pi_8641036
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:41 schreef ranja het volgende:
In de Oor een leuk interview met Henk Jan.
Hij zegt dat er inderdaad al nummers zijn geschreven voor de winnaar, en dat er ook al opgenomen is/wordt. Alleen, er wordt dus voor elke kandidaat een nummer opgenomen, waarvan alleen die van de winnaar wordt uitgebracht.
Verder gaf hij toe dat Joel de favoriet van 'de redactie' was Waarom weet ik ook niet. Maar hij vond het dus jammer dat die al zo snel er uit lag.
toevallig dat je dezelfde stukjes aanhaalt als ik al deed
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:44:23 #124
13973 ranja
image means nothing
pi_8641067
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

toevallig dat je dezelfde stukjes aanhaalt als ik al deed

waar?
pi_8641084
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:44 schreef ranja het volgende:

[..]

waar?

check sig

ik mag niet meer spammen van jou

vrijdag 21 februari 2003 @ 23:46:23 #126
13973 ranja
image means nothing
pi_8641104
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

check sig

ik mag niet meer spammen van jou

Dat heb ik niet gezegd... was alleen een vraag

Maar ok... dan laat ik het gewoon staan

pi_8641123
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:46 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd... was alleen een vraag

Maar ok... dan laat ik het gewoon staan

hehehe ...
tuurlijk ... heb er ook geen problemen mee; vond t alleen opvallend

vrijdag 21 februari 2003 @ 23:52:31 #128
13973 ranja
image means nothing
pi_8641215
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

hehehe ...
tuurlijk ... heb er ook geen problemen mee; vond t alleen opvallend

Nou ja ik kan ook vertellen dat hij zegt dat hij steeds nagestaard wordt op straat en dat positieve reacties vaker voorkomen dan negatieve, en dat hij dat niet verwacht had... maar is dat interessant?
pi_8645251
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:52 schreef ranja het volgende:

[..]

Nou ja ik kan ook vertellen dat hij zegt dat hij steeds nagestaard wordt op straat en dat positieve reacties vaker voorkomen dan negatieve, en dat hij dat niet verwacht had... maar is dat interessant?

nee
pi_8653257
even klein schopje

Het begint over 1 uurtje..........

Er weer helemaal klaar voor zit

pi_8653476
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:58 schreef hoofdmuts het volgende:
even klein schopje

Het begint over 1 uurtje..........

Er weer helemaal klaar voor zit

*bijna klaar is
pi_8653796
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

*bijna klaar is

En toch heb je een lief icoontje

Ik zit trouwens ook al bijna klaar.. Zo eerst even Gordon bij het songfestival kijken

pi_8653822
Bye jim!

Hoorde ik tenminste zeggen op de radio

.
pi_8653829
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:23 schreef Tania18 het volgende:

[..]

En toch heb je een lief icoontje

dankje
quote:
Ik zit trouwens ook al bijna klaar.. Zo eerst even Gordon bij het songfestival kijken
heb het songfestival ook nog ff opstaan. eens kijken wat dat nummer van stenders enzow gaat doen
pi_8653833
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:25 schreef Partygurl het volgende:
Bye jim!

niet alleen op de radio

pi_8653919
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:25 schreef Partygurl het volgende:
Bye jim!

Ik vrees het ook
  zaterdag 22 februari 2003 @ 20:30:45 #137
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8653940
Eerst mag Jamai nog wel weg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8654104
Ik droomde vannacht dat Jamai eruit moest, maar ik heb meestal geen voorspellende dromen, dus het wordt denk ik of Dewi of Jim. Ik hoop Dewi..
pi_8654142
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik droomde vannacht dat Jamai eruit moest, maar ik heb meestal geen voorspellende dromen, dus het wordt denk ik of Dewi of Jim. Ik hoop Dewi..
ik droom eik nooit over idols
  zaterdag 22 februari 2003 @ 20:48:48 #140
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654253
Kan ik hier alvast zwaaien naar mono-Jim
pi_8654265
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:48 schreef misterDre het volgende:
ik zwaai mee

pi_8654406
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:48 schreef misterDre het volgende:
Open maar vast een topic.
pi_8654427
Begint op tijd, is ook een keer leuk voor de verandering.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:00:50 #144
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8654439
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:58 schreef schatje het volgende:

[..]

ik wil jamai dr uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bahbahba die was zoow slecht zaterdag, dan heb ik liever nog da monotone gezang van jim!

*nog steeds zosja mis*

put
your
clothes
on!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:01:07 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654443
Het is niet eens vol
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:01:17 #146
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654447
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:58 schreef schatje het volgende:

[..]

pi_8654451
Hind ziet er geweldig uit zeg.
pi_8654466
Weer die duimpjes, stuur hem naar Saudi Arabie.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:02:55 #149
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654477
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:02 schreef schatje het volgende:
Weer die duimpjes, stuur hem naar Saudi Arabie.
goede actie
pi_8654533
Jim mag "blup, ik ben een vis" zingen.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:06:08 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654554
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Jim mag "blup, ik ben een vis" zingen.
past goed bij hem.

Qua leefdtijd dan

pi_8654576
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:06 schreef mitt het volgende:

[..]

past goed bij hem.

Qua leefdtijd dan

zaterdag 22 februari 2003 @ 21:07:45 #153
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654590
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:07 schreef schatje het volgende:

[..]

ow, sorrie, je was een Jim-fan he

* mitt wil ook dat Jamai der eerst uitgaat hoor

pi_8654605
Hind is als eerste.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:09:17 #155
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654619
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:08 schreef schatje het volgende:
Hind is als eerste.
Hind

met Do

pi_8654625
Hind gaat Heaven van Ho doen, mooi nummer.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:10:03 #157
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654634
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
Hind gaat Heaven van Ho doen, mooi nummer.
waar's iedereen btw
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:10:14 #158
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654639

[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 22-02-2003 21:10]

pi_8654646
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:09 schreef mitt het volgende:

[..]

Hind

met Do

idd de originele versie is qua zang perfect...
pi_8654650
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:10 schreef mitt het volgende:

[..]

waar's iedereen btw

Idd.
pi_8654653
*kippenvel
pi_8654662
Zit der moeder aan het plafond ofzo ? Kijk eens de camera in trut !
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:11:14 #163
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654664
Djees
pi_8654667
Super gezongen van hind
If you can't win the game, just change the rules
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:11:28 #165
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654670
Dat was mooi
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 februari 2003 @ 21:11:44 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_8654678
*Stil*

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8654681
Wat is zij GOED zeg...geweldig mooi!!
pi_8654686
Idd mooi.
pi_8654690
en nu weer reclame zeker ?
fokschaap
pi_8654705
Is Hind geadopteerd ofzo ? Steeds die zoom op die twee bleekscheten in het publiek
pi_8654707
Jim is toch pleite vanavond.
pi_8654708
omg jim in zn klas... zitten m,eteen naar idols.nl te kijken
pi_8654711
rare basisschool
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:13:39 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8654717
Onwaarschijnlijk mooi gezongen door Hind. Als deze meid niet wint dan weet ik het niet meer.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8654721
hahaha echt een fag nummer
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:13:54 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8654722
Nou Jim heeft er echt zin in.
pi_8654724
Jim's voorproefje was eg vals en lelijk!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:14:07 #178
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654726
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef scanman01 het volgende:
Onwaarschijnlijk mooi gezongen door Hind. Als deze meid niet wint dan weet ik het niet meer.
idd,

kutreclame.

Jim heeft een kutnummer

pi_8654728
wat een enthousiasme weer van Jim
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:14:21 #180
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_8654734
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
rare basisschool
LOL !!
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
pi_8654736
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:14 schreef rolfvp het volgende:
Jim's voorproefje was eg vals en lelijk!!
hmhm
pi_8654738
Nu alweer reclame.
pi_8654741
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
Jim is toch pleite vanavond.
owja je gelooft er zelf ook niet meer in
pi_8654744
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Hepp het volgende:
omg jim in zn klas... zitten m,eteen naar idols.nl te kijken
HAHAHAHA
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:14:39 #185
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654745
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef detulp050 het volgende:
Is Hind geadopteerd ofzo ? Steeds die zoom op die twee bleekscheten in het publiek
Goede vraag!

Dre wil dat ook weten.

pi_8654753
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

owja je gelooft er zelf ook niet meer in

ergens houdt t op natuurlijk
pi_8654754
Zeg maar dag met je handje Jim
pi_8654757
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef scanman01 het volgende:
*agrees
pi_8654761
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef -Mk- het volgende:
Zeg maar dag met je handje Jim
alvast begint te
pi_8654765
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

alvast begint te

Dat hoorde niks naar die oefening van hem met Uptown Girl
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:15:53 #191
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8654767
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
hahaha echt een fag nummer
Weinig kans dat Jim Billy Joel in z'n zak steekt.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:15:58 #192
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8654770
Ik wil niet zeuren maar Hind was in het begin een beetje vals maar verder wel goed gezongen. Ik vind haar niet echt beter geworden maar buiten dat zingt ze wel het beste.
pi_8654785
Wat een sukkels zeg
pi_8654786
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Weinig kans dat Jim Billy Joel in z'n zak steekt.

die kans is gelijk aan de kans dat ik koning van Nederland word
pi_8654791
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:16 schreef -Mk- het volgende:
Wat een sukkels zeg
LOL

blijft een leuk stukkie

zaterdag 22 februari 2003 @ 21:17:12 #196
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8654801
omg die hind!
pi_8654803
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

LOL

blijft een leuk stukkie

Jup
pi_8654808
Ik alvast naar Jim, z'n voorproefje was slecht en et is een kut nummer voor hem, ofwel ik bedank de kijkers voor het kiezen van dat nummer voor Jim!
pi_8654820
Hoe zit het met dat andere nummer wat zal worden uitgekozen door het publiek?

Wordt dan een lijstje gegeven met aantal nummers waar kijkend Nederland hun keus mag gaan sms'en die de idolen als tweede ten gehore moeten brengen.
En die nummers die uiteindelijk de meeste stemmen hebben, die mensen die dat nummer gekozen hebben, krijgen vervolgens een sms teruggestuurd (kching kching) om ze te feliciteren met hun nummerkeuze.

Zal natuurlijk nie gebeuren, maar stel je eens voor

[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 22-02-2003 21:18]

pi_8654821
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:17 schreef Flaman het volgende:
omg die hind!
bedoel je da positief of negatief?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8654823
Christina
pi_8654827
Wat flauw dat de kijker/internetter zo'n kutlied (hoge stem) aan Jim geeft
Of zit Idols hier zélf achter,ik denk het wel
Dat wordt dus heel zwaar voor Jim en waarschijnlijk is dit ook het einde van Jim in Idols...
pi_8654831
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:15 schreef marky het volgende:
Ik wil niet zeuren maar Hind was in het begin een beetje vals maar verder wel goed gezongen. Ik vind haar niet echt beter geworden maar buiten dat zingt ze wel het beste.
Dat begin heb ik dan gemist, ik hoorde weinig valse noten, prachtig vol gezongen. In het begin hield ze zich in om de spanning mooi op te bouwen. Top en niet te kloppen eigenlijk..
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_8654832
Hind was weer eens goed zoals altijd
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 februari 2003 @ 21:18:32 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_8654834
Welk nummer gaat ie zingen dan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8654839
Kappe met die reclame
pi_8654843
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat wordt dus heel zwaar voor Jim en waarschijnlijk is dit ook het einde van Jim in Idols...
dus je gelooft dat DIT wel oplichting is dan
pi_8654855
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jammer he
pi_8654859
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef tong80 het volgende:

Westlife's Uptown Girl
pi_8654860
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef tong80 het volgende:

uptown girl van westlife
pi_8654870
en we gaan weer bijna verder
pi_8654873
Uptown Girl
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:20:23 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8654874
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef schatje het volgende:
Christina
Christina
pi_8654875
dat ene wijf van die school was wel lekker
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8654877
Noppen en Naaldhakken.
pi_8654881
$me rofls nu al
pi_8654882
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

dus je gelooft dat DIT wel oplichting is dan

Ach, ik vindt er eigenlijk helemaal niks meer aan
Iedereen weet nu al dat Hind gaat winnen...
pi_8654885
En vast!
pi_8654889
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

pi_8654895
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

M'n ouders kijken al niet meer
pi_8654897
Jim.
pi_8654906
Groot boe geroep vooooooooooooooooooooor jim!

ohohoho sjiiiiiiit wat een houterig dansje...

pi_8654911
omg die opening
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8654913
Ik wor gek van die stem
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:22:13 #225
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654917
Zoals verwacht

Jim

zaterdag 22 februari 2003 @ 21:22:13 #226
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8654918
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:22:14 #227
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654920
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef rolfvp het volgende:
omg die opening
die scheelde wel wat
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 februari 2003 @ 21:22:23 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_8654922
Ben ik nou gek of doof ?

Die gozer kan toch niet zingen ?

Of is dat de bedoeling ?

pi_8654923
holy f*ck

die stem

pi_8654926
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef Hepp het volgende:
Groot boe geroep vooooooooooooooooooooor jim!

ohohoho sjiiiiiiit wat een houterig dansje...

dansje
pi_8654929
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:21 schreef -Mk- het volgende:
Ik wor gek van die stem
idd dat kan ik ook nog wel, het lijkt wel alsof ie verkouden is
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8654930
*Maar ik ben verkouden *
pi_8654935
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef rolfvp het volgende:

[..]

idd dat kan ik ook nog wel, het lijkt wel alsof ie verkouden is

OMG
pi_8654937
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nou gek of doof ?

Die gozer kan toch niet zingen ?

Of is dat de bedoeling ?

iedere uitzending moet iemand afvallen en deze keer doet Jim heel hard z'n best om die afvaller te worden
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 februari 2003 @ 21:22:57 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_8654939
Hoe slecht was de rest dan wel niet ?

pi_8654941
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:22 schreef mitt het volgende:

[..]

die scheelde wel wat

en het einde
[url]www.f-orum.tk[/url]
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:23:00 #237
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8654942
Oh bah, Westlife achtergrond . Billy Joel deserves the credit.

Het klinkt weer zoals altijd : niet al te best dus.

zaterdag 22 februari 2003 @ 21:23:05 #238
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8654943
tenminste niet vals.

Maar ach, verhaal is bekend

pi_8654944
ABFUHREN BITTE
pi_8654950
Aufwiedersehen!
pi_8654951
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:23 schreef Kang-He het volgende:
Oh bah, Westlife achtergrond . Billy Joel deserves the credit.

Het klinkt weer zoals altijd : niet al te best dus.

niet al te best???

f*ckking rampzalig!!!

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8654954
Kutjury
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 februari 2003 @ 21:23:42 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_8654957
Klein slippertje aan het begin ?

Die jury is corrupt.

zaterdag 22 februari 2003 @ 21:23:46 #244
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8654958
Waars de scherpte van de jury?!?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:23:55 #245
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8654961
Waarom Westlife? Uptown Girl is toch van Billy Joel?

[Dit bericht is gewijzigd door Knaller op 22-02-2003 21:24]

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8654965
Jenny
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:24:18 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8654966
Itt tot Hind was Jim wel even vals in het begin.... en verder heeft hij het naar zijn kunnen vrij redelijk gedaan. Maar het blijft Idols onwaardig vind ik.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:24:19 #248
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8654967
quote:
geld moet toch ergens vandaan komen
pi_8654969
Is die jury gek geworden daar om te zeggen dat het goed was gezongen
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_8654971
Als Jim erin blijft haak ik af
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:24:32 #251
215 misterDre
Paint it black!
pi_8654973
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:23 schreef Knaller het volgende:
Waarom Westlife? Uptown Girl is toch van Billy Joel? :p
Idd
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:24:33 #252
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8654975
Jim zijn volgende tempo liedje word

"Dit is me einde"

»» Democracy is so overrated »»
pi_8654982
ik vind dat ie het beter heeft gedaan dan vorige week

maar toch moet ie eruit omdat hij het al zoveel veel weken heeft verknald

pi_8654986
Dewi
pi_8654988
Woef zegt de hond van dewi
pi_8654989
Ach, Jim heeft het slechter gedaan.
(Maar van mij mag er uit hoor)
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_8654998
quote:
Past het nu niet in het straatje, zeg dat dan gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')