Deze kaartjes waren 85 euro per stuk. Dat is cat. D, de goedkoopste categorie. In de eerste ronde was ik uitgeloot, maar een vriend van mij heeft dat pakket wel afgenomen. Hij kon toen alleen een ochtendsessie atletiek krijgen. Dat heeft hij gecombineerd met waterpolo en hockey. Prijs weet ik niet meer, maar pittig was dat wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef core2duo het volgende:
[..]
Was het een groot prijsverschil met de eerste verkoopronde?
Ik heb wel het idee, de eersten zullen de laatsten zijn. In de eerste verkoopronde was atletiek bijvoorbeeld alleen in de duurste categorie zitplaatsen én je moest ook nog combineren met twee andere sporten.
Je weet dat handbal niet in Parijs is?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor mijzelf vind ik 85 ook wel de max. Er waren vanochtend best wat tickets beschikbaar in Cat. C. voor 125 euro, maar dan zit ik ook voor mijn gezin gelijk op 500 euro. Dat had ik misschien voor een aantrekkelijker (Nederlands) programma nog willen overwegen, maar dit is dikke prima zo.
Uiteindelijk dus kwart - en halve finales handbal en een avondsessie atletiek. Dik tevreden.
Lille. Is juist gunstiger voor ons Nederlanders.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat handbal niet in Parijs is?
Ik heb er juist van af gezien omdat het niet in Parijs is. Slaat nergens op ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lille. Is juist gunstiger voor ons Nederlanders.
Waarom slaat dat nergens op. Er is nog geen enkele OS georganiseerd waarbij alle sporten in de ‘hoofd’stad gespeeld werden. Logisch ook. Plus Parijs is een shithole. Niks beter dan bijvoorbeeld een Lille.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er juist van af gezien omdat het niet in Parijs is. Slaat nergens op ook.
Mooi dat je een aantal (extra) tickets op de kop hebt getikt. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Achteraf gezien heb ik de hoofdprijs betaald voor atletiek op 5 en 6 augustus, en een redelijk goede prijs voor 8 augustus.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor mijzelf vind ik 85 ook wel de max. Er waren vanochtend best wat tickets beschikbaar in Cat. C. voor 125 euro, maar dan zit ik ook voor mijn gezin gelijk op 500 euro. Dat had ik misschien voor een aantrekkelijker (Nederlands) programma nog willen overwegen, maar dit is dikke prima zo.
Uiteindelijk dus kwart - en halve finales handbal en een avondsessie atletiek. Dik tevreden.
Omdat dingen als zeilen nou eenmaal niet midden in een stad kunnen. Handbal is altijd gewoon bij de rest geweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom slaat dat nergens op. Er is nog geen enkele OS georganiseerd waarbij alle sporten in de ‘hoofd’stad gespeeld werden. Logisch ook. Plus Parijs is een shithole. Niks beter dan bijvoorbeeld een Lille.
Bij het handbal is dat in dit geval een zeer logische keuze.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dingen als zeilen nou eenmaal niet midden in een stad kunnen. Handbal is altijd gewoon bij de rest geweest.
Logisch omdat jij nu kan kijken?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij het handbal is dat in dit geval een zeer logische keuze.
Groter stadion, meer publiek en meer centjes? Handbal is nou eenmaal populair in Frankrijkquote:
Basketbal niet dan? Die finales worden gehouden op de plek waar de groepsfase van handbal plaats vindt.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Groter stadion, meer publiek en meer centjes? Handbal is nou eenmaal populair in Frankrijk
Waar staat dat ik in Parijs niet kan gaan kijken? Enfin. Nee, logisch omdat daar het WK handbal een aantal jaren geleden al heeft plaatsgevonden. Stadion van Lille bouwen ze geheel om tot arena met 35.000 toeschouwers. De vraag is of zo’n locatie in Parijs nog beschikbaar was. De ervaring die ze in Lille hebben zal dus wel de doorslag hebben gegeven.quote:
En dingen die wél midden in een stad kunnen zijn ook niet altijd in de 'hoofd'stad zelf geweest. Niks aan de hand.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dingen als zeilen nou eenmaal niet midden in een stad kunnen. Handbal is altijd gewoon bij de rest geweest.
Jazeker, zo ver is Lille-Parijs ook weer niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat handbal niet in Parijs is?
Ik wilde voordat de kaartjes in de verkoop gingen graag naar atletiek en/of baanwielrennen in Parijs, maar de prijzen in de eerste en tweede ronde waren mij veel te gortig. Ik geloof dat het goedkoopste kaartje atletiek toen 385 euro was. Voor het baanwielrennen heb ik zelfs nooit beschikbare tickets gezien. Het handbal kwam toen opeens als perfect alternatief voorbij, maar toch stiekem een beetje hoop gehouden op iets anders leuks. Nu alleen nog even kijken hoe we dat logistiek gaan doen, maar daar komen we vast wel uit.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:23 schreef core2duo het volgende:
[..]
Mooi dat je een aantal (extra) tickets op de kop hebt getikt. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Achteraf gezien heb ik de hoofdprijs betaald voor atletiek op 5 en 6 augustus, en een redelijk goede prijs voor 8 augustus.
Een beetje jammer dat je aan het einde van je bestelling nog de vraag krijgt of je wat geld wilt doneren voor mensen die sport moeilijk kunnen betalen. Dat kan de gewone burger beter inzetten voor hotelkosten.
Had ik in de eerste ronde maar gedaan wat jij deed: namelijk niets. Omdat ik dacht dat alle kaarten voor de goedkope plekken uitverkocht waren, heb ik behoorlijk dure kaarten gekocht. Dus voel me natuurlijk zwaar genaaid dat er daarna ineens veel goedkope plekken beschikbaar kwamen. Kut-Fransenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wilde voordat de kaartjes in de verkoop gingen graag naar atletiek en/of baanwielrennen in Parijs, maar de prijzen in de eerste en tweede ronde waren mij veel te gortig. Ik geloof dat het goedkoopste kaartje atletiek toen 385 euro was. Voor het baanwielrennen heb ik zelfs nooit beschikbare tickets gezien. Het handbal kwam toen opeens als perfect alternatief voorbij, maar toch stiekem een beetje hoop gehouden op iets anders leuks. Nu alleen nog even kijken hoe we dat logistiek gaan doen, maar daar komen we vast wel uit.
De Fransen maken zich deze keer minder populair. De gratis plaatsen voor de openingsceremonie (die zijn/waren er naast de betere, betaalde plaatsen) zijn alleen op uitnodiging, werd vandaag bekendgemaakt. Ambities worden op dit punt bijgesteld. Vraag is of het de veiligheid ten goede komt. Misschien speelt de wijziging om de openingsceremonie een meer besloten karakter te geven, mensen met verkeerde bedoelingen wel in de kaart.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had ik in de eerste ronde maar gedaan wat jij deed: namelijk niets. Omdat ik dacht dat alle kaarten voor de goedkope plekken uitverkocht waren, heb ik behoorlijk dure kaarten gekocht. Dus voel me natuurlijk zwaar genaaid dat er daarna ineens veel goedkope plekken beschikbaar kwamen. Kut-Fransen![]()
Maar goed, ik ga wel de finale met Ingebritsen van heeel dichtbij zien![]()
Baanwielrennen zag ik de vorige ronde (voor vandaag) voorbij flitsen, maar ik weet niet of je ook daadwerkelijk kon bestellen. Dat weet je bij die Fransen namelijk nooit![]()
Tuurlijk niet. Ook geen EK-voetbal forum. Belangrijker is dat heel het jaar Songfestival open is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef Nober het volgende:
Tijd om OZS/OS te openen!?
[ x ]
@:danny @:yvonne @:breuls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |