abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212692271
Het in 2021 gehouden Tokyo 2020 zit erop, op naar 2024! Voor alweer de derde keer worden de Spelen in Parijs gehouden: in 1900 werden de tweede moderne Spelen in de Franse hoofdstad georganiseerd - hoewel het slechts een maandenlang durend onderdeel van de Wereldtentoonstelling was en veel deelnemers niet eens wisten dat ze aan de Olympische Spelen mee hadden gedaan - en in 1924 was het er weer raak. Honderd jaar na dato mogen de Fransen zich weer laten zien dus, zo besloot het IOC in 2017.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_212692329
Laatste post vorig deel:

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef core2duo het volgende:

[..]
Was het een groot prijsverschil met de eerste verkoopronde?
Ik heb wel het idee, de eersten zullen de laatsten zijn. In de eerste verkoopronde was atletiek bijvoorbeeld alleen in de duurste categorie zitplaatsen én je moest ook nog combineren met twee andere sporten.
Deze kaartjes waren 85 euro per stuk. Dat is cat. D, de goedkoopste categorie. In de eerste ronde was ik uitgeloot, maar een vriend van mij heeft dat pakket wel afgenomen. Hij kon toen alleen een ochtendsessie atletiek krijgen. Dat heeft hij gecombineerd met waterpolo en hockey. Prijs weet ik niet meer, maar pittig was dat wel.
pi_212692429
Voor mijzelf vind ik 85 ook wel de max. Er waren vanochtend best wat tickets beschikbaar in Cat. C. voor 125 euro, maar dan zit ik ook voor mijn gezin gelijk op 500 euro. Dat had ik misschien voor een aantrekkelijker (Nederlands) programma nog willen overwegen, maar dit is dikke prima zo.
Uiteindelijk dus kwart - en halve finales handbal en een avondsessie atletiek. Dik tevreden.
pi_212692585
Ik tijdens de eerste ronde verloting tickets bemachtigd voor de vrouwenfinale handbal 🤾♀ ¤ 280 voor een kaartje :') Voor de rest helemaal nergens voor uitgeloot ingeloot.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 19:07:40 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212692615
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor mijzelf vind ik 85 ook wel de max. Er waren vanochtend best wat tickets beschikbaar in Cat. C. voor 125 euro, maar dan zit ik ook voor mijn gezin gelijk op 500 euro. Dat had ik misschien voor een aantrekkelijker (Nederlands) programma nog willen overwegen, maar dit is dikke prima zo.
Uiteindelijk dus kwart - en halve finales handbal en een avondsessie atletiek. Dik tevreden.
Je weet dat handbal niet in Parijs is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212692648
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Lille. Is juist gunstiger voor ons Nederlanders.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 19:11:08 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212692658
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Lille. Is juist gunstiger voor ons Nederlanders.
Ik heb er juist van af gezien omdat het niet in Parijs is. Slaat nergens op ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 4 maart 2024 @ 19:17:10 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212692740
Lille is wel zonde inderdaad. Ik heb nu 2x kaartjes voor hockey, maar ik zou ze altijd inruilen voor handbal als het in Parijs was.

Atletiek voor ¤125 zou ik ook wel willen, maar 2e week :{
pi_212692754
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb er juist van af gezien omdat het niet in Parijs is. Slaat nergens op ook.
Waarom slaat dat nergens op. Er is nog geen enkele OS georganiseerd waarbij alle sporten in de ‘hoofd’stad gespeeld werden. Logisch ook. Plus Parijs is een shithole. Niks beter dan bijvoorbeeld een Lille.
U MAD?
  maandag 4 maart 2024 @ 19:20:12 #10
194695 franklop
Fran knock
pi_212692779
Lille is een leuke stad
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_212692831
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mooi dat je een aantal (extra) tickets op de kop hebt getikt. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Achteraf gezien heb ik de hoofdprijs betaald voor atletiek op 5 en 6 augustus, en een redelijk goede prijs voor 8 augustus.

Een beetje jammer dat je aan het einde van je bestelling nog de vraag krijgt of je wat geld wilt doneren voor mensen die sport moeilijk kunnen betalen. Dat kan de gewone burger beter inzetten voor hotelkosten.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 19:26:16 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212692865
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Waarom slaat dat nergens op. Er is nog geen enkele OS georganiseerd waarbij alle sporten in de ‘hoofd’stad gespeeld werden. Logisch ook. Plus Parijs is een shithole. Niks beter dan bijvoorbeeld een Lille.
Omdat dingen als zeilen nou eenmaal niet midden in een stad kunnen. Handbal is altijd gewoon bij de rest geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212692876
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omdat dingen als zeilen nou eenmaal niet midden in een stad kunnen. Handbal is altijd gewoon bij de rest geweest.
Bij het handbal is dat in dit geval een zeer logische keuze.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 19:28:49 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212692903
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Bij het handbal is dat in dit geval een zeer logische keuze.
Logisch omdat jij nu kan kijken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 4 maart 2024 @ 19:32:25 #15
194695 franklop
Fran knock
pi_212692951
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Groter stadion, meer publiek en meer centjes? Handbal is nou eenmaal populair in Frankrijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 maart 2024 @ 19:41:01 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212693097
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:32 schreef franklop het volgende:

[..]
Groter stadion, meer publiek en meer centjes? Handbal is nou eenmaal populair in Frankrijk
Basketbal niet dan? Die finales worden gehouden op de plek waar de groepsfase van handbal plaats vindt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212693141
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar staat dat ik in Parijs niet kan gaan kijken? Enfin. Nee, logisch omdat daar het WK handbal een aantal jaren geleden al heeft plaatsgevonden. Stadion van Lille bouwen ze geheel om tot arena met 35.000 toeschouwers. De vraag is of zo’n locatie in Parijs nog beschikbaar was. De ervaring die ze in Lille hebben zal dus wel de doorslag hebben gegeven.

Bovendien is Lille - Parijs 200 km. Afstand Amsterdam - Maastricht. Te verwaarlozen dus. Stel je dus maar niet zo aan ja.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 4 maart 2024 @ 20:33:18 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212694335
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dingen die wél midden in een stad kunnen zijn ook niet altijd in de 'hoofd'stad zelf geweest. Niks aan de hand.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212694569
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jazeker, zo ver is Lille-Parijs ook weer niet.
pi_212694887
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 19:23 schreef core2duo het volgende:

[..]
Mooi dat je een aantal (extra) tickets op de kop hebt getikt. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Achteraf gezien heb ik de hoofdprijs betaald voor atletiek op 5 en 6 augustus, en een redelijk goede prijs voor 8 augustus.

Een beetje jammer dat je aan het einde van je bestelling nog de vraag krijgt of je wat geld wilt doneren voor mensen die sport moeilijk kunnen betalen. Dat kan de gewone burger beter inzetten voor hotelkosten.
Ik wilde voordat de kaartjes in de verkoop gingen graag naar atletiek en/of baanwielrennen in Parijs, maar de prijzen in de eerste en tweede ronde waren mij veel te gortig. Ik geloof dat het goedkoopste kaartje atletiek toen 385 euro was. Voor het baanwielrennen heb ik zelfs nooit beschikbare tickets gezien. Het handbal kwam toen opeens als perfect alternatief voorbij, maar toch stiekem een beetje hoop gehouden op iets anders leuks. Nu alleen nog even kijken hoe we dat logistiek gaan doen, maar daar komen we vast wel uit.
  maandag 4 maart 2024 @ 22:08:40 #21
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_212695955
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:54 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Ik wilde voordat de kaartjes in de verkoop gingen graag naar atletiek en/of baanwielrennen in Parijs, maar de prijzen in de eerste en tweede ronde waren mij veel te gortig. Ik geloof dat het goedkoopste kaartje atletiek toen 385 euro was. Voor het baanwielrennen heb ik zelfs nooit beschikbare tickets gezien. Het handbal kwam toen opeens als perfect alternatief voorbij, maar toch stiekem een beetje hoop gehouden op iets anders leuks. Nu alleen nog even kijken hoe we dat logistiek gaan doen, maar daar komen we vast wel uit.
Had ik in de eerste ronde maar gedaan wat jij deed: namelijk niets. Omdat ik dacht dat alle kaarten voor de goedkope plekken uitverkocht waren, heb ik behoorlijk dure kaarten gekocht. Dus voel me natuurlijk zwaar genaaid dat er daarna ineens veel goedkope plekken beschikbaar kwamen. Kut-Fransen :(
Maar goed, ik ga wel de finale met Ingebritsen van heeel dichtbij zien *O*

Baanwielrennen zag ik de vorige ronde (voor vandaag) voorbij flitsen, maar ik weet niet of je ook daadwerkelijk kon bestellen. Dat weet je bij die Fransen namelijk nooit :{ :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_212710165
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2024 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Had ik in de eerste ronde maar gedaan wat jij deed: namelijk niets. Omdat ik dacht dat alle kaarten voor de goedkope plekken uitverkocht waren, heb ik behoorlijk dure kaarten gekocht. Dus voel me natuurlijk zwaar genaaid dat er daarna ineens veel goedkope plekken beschikbaar kwamen. Kut-Fransen :(
Maar goed, ik ga wel de finale met Ingebritsen van heeel dichtbij zien *O*

Baanwielrennen zag ik de vorige ronde (voor vandaag) voorbij flitsen, maar ik weet niet of je ook daadwerkelijk kon bestellen. Dat weet je bij die Fransen namelijk nooit :{ :s)
De Fransen maken zich deze keer minder populair. De gratis plaatsen voor de openingsceremonie (die zijn/waren er naast de betere, betaalde plaatsen) zijn alleen op uitnodiging, werd vandaag bekendgemaakt. Ambities worden op dit punt bijgesteld. Vraag is of het de veiligheid ten goede komt. Misschien speelt de wijziging om de openingsceremonie een meer besloten karakter te geven, mensen met verkeerde bedoelingen wel in de kaart.

[ Bericht 5% gewijzigd door core2duo op 05-03-2024 23:18:15 ]
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_212751681
Tijd om OZS/OS te openen!?

twitter

@Danny @yvonne @Breuls
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2024 @ 10:09:17 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212751726
Op het OKT in Italië moet boksster Chelsey Heijnen nog één gevecht winnen om naar Parijs te mogen, nadat ze hiervoor een Zuid-Koreaanse versloeg met twee keer WK-brons en goud op de Asian Games ^O^

Gradus Kraus moet nog twee keer winnen, Maud van der Toorn en Luna Beeloo ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 maart 2024 @ 10:52:51 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_212752299
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef Nober het volgende:
Tijd om OZS/OS te openen!?

[ x ]

@:danny @:yvonne @:breuls
Tuurlijk niet. Ook geen EK-voetbal forum. Belangrijker is dat heel het jaar Songfestival open is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')