wat raar zie het nu ook.. ben uitgelogd ook en kom er niet inquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
ja ik heb er ook last van, had het hier gepost omdat het niet over de cos gingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
ja dat lezen wequote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣
niet zo vaakquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef -river- het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ( grapje, gebeurt wel vaker)
uiteraardquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Grapje,,, toch? Al weet je met Putin maar nooit
Klopt, maar meld dat dan daar even dan weten ze dat je nog problemen hebt, ik heb het ook gemeldquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef rinardo het volgende:
de beheerders hier zeggen dat de fok problemen over zijn nou, ik moet nog steeds refressen
Ik kan ook gewoon op instaquote:
Zie nu dat mijn batterij bijna leeg isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ja @Dotteke liegt tegen onsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
ik kan ook wel op insta maar als ik een real wil openen is het black
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie nu dat mijn batterij bijna leeg is
Je spoiler is gecensureerd. Mogen wij niet zien waarvan je batterij leeg is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er nu op klik doet ie het wel. Niks gezegd
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |