Leuk advies van thuisarts.nlquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:45 schreef mazaru het volgende:
Wanneer moet ik naar de dokter met een verzwikte enkel?
Neem contact op met uw huisarts in de volgende gevallen:
Uw pijn of zwelling wordt niet minder na vier dagen
Er zijn nog steeds klachten na vier dagen, maar de enkel is niet opgezwollen (in dit geval kan er iets mis zijn met de enkelbanden)
U kunt niet meer dan vier stappen lopen zonder hulp
Oh Godzijdank.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O![]()
In ONZ is een spel DTS daar kan je punten verdienen door iedere minuut dat iemand niet na jou post
Binnen een minuut na iemand posten is een bolk. Mario doet ook mee met dat spel
Ik begrijp u volledig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had daar niets mee te maken, maar dacht ga maar daar bolken ipv hier je weet wel
In DTS een post plaatsen binnen een minuut op je voorganger,zo krijgt die geen punt.quote:
Ik heb er wel eens gekeken... niet goed voor mijn bloeddruk haha. Thanks!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS een post plaatsen binnen een minuut op je voorganger,zo krijgt die geen punt.
Die man heeft echt pijn. Hij kijkt gewoon angstig vind ik. Ook jammer dat niemand een screenshot maakte van toen hij zijn benen naast elkaar hield, die enkel was niet normaal zo dik. Ik was net te laat.quote:
Ik was ook net te laat. Maar zijn voet ligt nu op een kussen zo te zien. Komt best wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die man heeft echt pijn. Hij kijkt gewoon angstig vind ik. Ook jammer dat niemand een screenshot maakte van toen hij zijn benen naast elkaar hield, die enkel was niet normaal zo dik. Ik was net te laat.
Hey Dot,ik was net even naar geurtjes aan het kijken.Wat wordt die bende duur zeg.quote:
Ja is niet leuk meer he. Alles wordt trouwens duur, duurder het duurstquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,ik was net even naar geurtjes aan het kijken.Wat wordt die bende duur zeg.
Dat is ook weer waar.In de supermarkt kies ik tegenwoordig ook vaker voor een goedkoper alternatief.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet leuk meer he. Alles wordt trouwens duur, duurder het duurst
Ja niet meer normaal. Zag trouwens dat de koffiepads die ik altijd gebruik wel weer 0,10 eurocent goedkoper is gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.In de supermarkt kies ik tegenwoordig ook vaker voor een goedkoper alternatief.
Wat betaal je voor een zak met 36 pads?quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet meer normaal. Zag trouwens dat de koffiepads die ik altijd gebruik wel weer 0,10 eurocent goedkoper is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |