Zo erg is het allemaal niet, je hebt geen note je hebt geen waarschuwingquote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan spreek je hem toch aan, niet mij. Ik weet dat niet en reageer voor het eerst ooit 1x op hem 😅
Nee ok, maar ik snap het probleem gewoon ff niet. Je mag toch best in COS een klein stapje naar links of rechts maken in 1 comment. Gebeurt heel vaak.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal niet, je hebt geen note je hebt geen waarschuwingEn ik heb je niet er over aangesproken en geen andere mod ook
Het is deze discussie helemaal niet waard johquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik snap het probleem gewoon ff niet. Je mag toch best in COS een klein stapje naar links of rechts maken in 1 comment. Gebeurt heel vaak.
Maar nevermind 😅
Deed ik ook niet. Hij vroeg, ik reageerde, hij zei een woord die me benieuwd maakte hoe de gekke Duitse taal dat zou noemen. Dat was alles en daar was het al opgehouden, dus vond de vraag van @rinardo gewoon een beetje gek.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is deze discussie helemaal niet waard joh
Ik heb je niet aangesproken er over. Maar ik weet uit ervaring dat je bij bepaalde personen niet de veel door moet gaan op bepaalde onderwerpen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef mario390 het volgende:
of grenaldine ook en
mooie camelheuvel heeft
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja spelcouple
maar alice is met
karen bijna lesbisch
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zinn in en bb misskeuzeshow
met cameltoe broeken
maar womans only
Hier net zo, het is echt niet te doen, zit op mn handen, wil zo graag, snap niet dat hier niets aan gedaan wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoor![]()
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
je heeft geen tr te zetten
ik heb het over mensen de
op stream zijn
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!
We zitten in de sc 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!
Je zegt al de hele dag dat je geen streams hebt, hoe weet je dan dat het op de streams is , en waarom zou op maandagmiddag geraldine op de streams zijn met een venusheuvel ?quote:
Ja hartstikke leuk, maar die door mij aangehaalde quotes komen uit de COSquote:
@Dottekequote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoor![]()
ik heb het over dat wat in de cos isquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je zegt al de hele dag dat je geen streams hebt, hoe weet je dan dat het op de streams is , en waarom zou op maandagmiddag geraldine op de streams zijn met een venusheuvel ?
Die had ik al behandeld 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hartstikke leuk, maar die door mij aangehaalde quotes komen uit de COS
Ah, Mario heeft weer zijn virtuele "foei!" gehad begrijp ik...quote:
Mario mensen hier houden er niet van hoe je post. Altijd over cameltoe en poep geraldine was niet op de stream. En een keer is niet erg maar je blijft doorgaanquote:Op maandag 4 maart 2024 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja haar camelheuvel will
ik niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |