foutjequote:
Wokeness bijt elkaar onderling idd behoorlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig al racistisch volgens sommigen om niet een 'witte' man genoemd te willen worden. Woke is zo innerlijk tegenstrijdig als maar kan.
Maar ook echt wel op zijn retour. Hand overspeeld en nu is ieder normaal denkend mens er wel klaar mee.
Dat valt wel mee. Het gros van Nederland moet niks van woke hebben; dit gedram kan nog even duren maar geheid dat het een keer klaar is en ook deze hype weer overwaait.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit land is collectief ziek en volledig de weg kwijt.
Het westen in het algemeen, niet alleen dit land.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit land is collectief ziek en volledig de weg kwijt.
tegen die tijd is er al blijvende schade aangerichtquote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
el mee. Het gros van Nederland moet niks van woke hebben; dit gedram kan nog even duren maar geheid dat het een keer klaar is en ook deze hype weer over
Die houding mag je vinden. Ik vind die houding van de progressievelingen juist heel verkeerd en extremistisch. Het hele land met de structuren waarop het gebouwd is, is verkeerd en moet tot op de grond toe verbouwd worden. Het heeft gewoon iets heel radicaals.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik vind jouw houding, alles is mis in dit land, één van de grootste problemen van de huidige tijd.
Het 'probleem' is wel de verder oplopende polarisatie in dit land. Kan onderliggend wel echt mee gaan spelen in dit alles.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het gros van Nederland moet niks van woke hebben; dit gedram kan nog even duren maar geheid dat het een keer klaar is en ook deze hype weer overwaait.
Passief toekijken zorgt er voor dat langzaam maar zeker van alles onopvallend verandert tot het over jouw persoonlijke grenzen heen is gegaan, en dan is het te laat om het nog terug te draaien. Sterker nog; het blijft maar doorgaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
tegen die tijd is er al blijvende schade aangericht
De wokies van vandaag zijn de fascisten van morgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wokeness bijt elkaar onderling idd behoorlijk.
Zo worden (in Canada en Amerika) her en der lesbische organisaties verboden als ze alleen biologische vrouwen willen toelaten.
Dus jij mag jezelf een man en vader noemen en vrouwen moeten alles maar accepteren en zichzelf anders gaan noemen omdat ze anders transfoob zijn?quote:Op maandag 4 maart 2024 11:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik identificeer me als man dus ik kan simpelweg zeggen man en vader. Maar idd ben ik ook een ouder die raak heeft geschoten. En een verwekker.
Mooi he.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus jij mag jezelf een man en vader noemen en vrouwen moeten alles maar accepteren en zichzelf anders gaan noemen omdat ze anders transfoob zijn?
Dit ja, het is nooit genoeg wat je doet.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:43 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De wokies van vandaag zijn de fascisten van morgen.
Zie J.K. Rowling, ooit een voorbeeldfeminist, tegenwoordig uitgekotst door de woke trollen.
Dat is het probleem met progressivisme, je moet steeds een stapje verder gaan om het te blijven.
quote:Op maandag 4 maart 2024 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
foutje
ja, iemand liet zijn koffie vallen op het toetsenbord en TOEVALLIG kwam daaruit de tekst "de term 'moeder' zullen we veranderen in 'ouder uit wie het kind geboren is'" uit. Ik geef toe, de kans dat precies DAT eruit komt als je random op je toetsenbord in slaap valt is klein, maar niet nul.
Dat bedoelde ik met dat het steeds verder en extremer moet, woke heeft namelijk geen einddoel, maar leeft op systematisch zoeken naar problemen.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja, het is nooit genoeg wat je doet.
Als je dit niet doet, ben je een -ist of -foob. En als je dat wel doet, moet je de volgende stap ook doen.
Dit is niet de 1ste x ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
foutje
ja, iemand liet zijn koffie vallen op het toetsenbord en TOEVALLIG kwam daaruit de tekst "de term 'moeder' zullen we veranderen in 'ouder uit wie het kind geboren is'" uit. Ik geef toe, de kans dat precies DAT eruit komt als je random op je toetsenbord in slaap valt is klein, maar niet nul.
Als in het vervolg alleen nog maar 'ouder' gebruikt wordt voor vaders en moeders heb je een punt. Echter, hier ging het om 'ouder waar het kind uit is geboren'. Daar is gewoon een woord voor en dat is 'moeder'.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een moeder is toch ook gewoon een ouder? Net als dat je in het OV ook een reiziger bent ongeacht je geslacht of gender? Dit is geen opleggen van een onjuiste genderidentiteit. Neutraal wel, maar sinds wanneer is dat verkeerd?
Wat moet je doen? Een normale discussie opstarten is er niet bij, zodra je begint ben je racist, fascist, transfoob of vrouw onvriendelijk. Het westen begint zo gepolariseerd te raken dat we niet meer in gesprek met elkaar gaan. En dat is gevaarlijk, want als mensen niet meer praten heeft de geschiedenis geleerd dat de kans op geweld vele malen groter wordt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Passief toekijken zorgt er voor dat langzaam maar zeker van alles onopvallend verandert tot het over jouw persoonlijke grenzen heen is gegaan, en dan is het te laat om het nog terug te draaien. Sterker nog; het blijft maar doorgaan.
Zwarte Piet als voorbeeld blijven noemen is een dooddoener, net als moskeeën die hun oproep tot gebed met hoog volume door de wijk laten horen. Dit laatste is nog lang niet de norm, maar wint her en der wel terrein.
Maar hee: het is de schuld van een verveelde journalist die 's nachts ff boos wilde doen of zo!quote:
Wat je moet doen? Ook hier, wanneer de usual suspects weer met hun bagatellisering-schuimbek reacties komen blijven reageren met inhoud.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Een normale discussie opstarten is er niet bij, zodra je begint ben je racist, fascist, transfoob of vrouw onvriendelijk. Het westen begint zo gepolariseerd te raken dat we niet meer in gesprek met elkaar gaan. En dat is gevaarlijk, want als mensen niet meer praten heeft de geschiedenis geleerd dat de kans op geweld vele malen groter wordt.
Dit geldt ook voor populisten.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met dat het steeds verder en extremer moet, woke heeft namelijk geen einddoel, maar leeft op systematisch zoeken naar problemen.
Voet bij stuk houden, maar de pest is dat bij iedereen de grenzen anders liggen en die woke mob erg luidruchtig is en graag mensen en instanties aan de schandpaal nagelt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Een normale discussie opstarten is er niet bij, zodra je begint ben je racist, fascist, transfoob of vrouw onvriendelijk. Het westen begint zo gepolariseerd te raken dat we niet meer in gesprek met elkaar gaan. En dat is gevaarlijk, want als mensen niet meer praten heeft de geschiedenis geleerd dat de kans op geweld vele malen groter wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |