Spraakmaker Sabo is weg. Jammer met die nutcase was het nog vermakelijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:14 schreef chufi het volgende:
Wat saai weer ... wil ik net ff kijken .... ligt iedereen al te pitten ..
plius het achterover drukken van eten, in het bed op de slaapkamer en continu de mond vol proppen en de helft er naast gooien ook nog. Heel ordinair en niet sociaalquote:Op zondag 3 maart 2024 22:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
het vieze vreetfestijn van deze dames
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja eigenlijk wel want de rest is vermaak van ... ik zapp gauw door .. bij haar bleef je toch af en toe ff hangenquote:Op zondag 3 maart 2024 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Spraakmaker Sabo is weg. Jammer met die nutcase was het nog vermakelijk.
gewoon eenquote:Op zondag 3 maart 2024 22:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
het vieze vreetfestijn van deze dames
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ligt er nou een wenkie potloodje naast de bloemkool?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, tot 2400 uur staat online, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
Ik moet smorgens meteen plassen dus zou voor mij een drama zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:42 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd of de deur al open is. Lijkt me vreselijk als je in de ochtend naar het toilet moet en de deur is op slot
Het wordt bij mij zo wazig als ik uitvergroot, kan het niet goed zien...quote:Op maandag 4 maart 2024 07:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ligt er nou een wenkie potloodje naast de bloemkool?
Zou hier ook 'n ravage worden met mijn stomaquote:Op maandag 4 maart 2024 07:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik moet smorgens meteen plassen dus zou voor mij een drama zijn.
was toch 1 van de dames die gister pissig was, omdat iemand haar potloodje als pen had gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het wordt bij mij zo wazig als ik uitvergroot, kan het niet goed zien...
Ashley was datquote:Op maandag 4 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
was toch 1 van de dames die gister pissig was omdat iemand haar potloodje als pen had gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |