Ja, zoiets heb ik in mijn hoofd. Maar dan zoek ik dus een plek waar ik het (in regio Eindhoven liefst) kan bekijken, en details kan vinden over pomp en hoe groot de bak daaronder moet zijn ed..quote:Op zondag 3 maart 2024 20:26 schreef GrumpyFish het volgende:
Nou weet ik niet precies wat je in je hoofd hebt als je het hebt over een schaal met een borrel ding, maar ik kom toch met Googlen al snel dingen tegen die lijken op wat je beschrijft
Zoiets bijv
[ afbeelding ]
Oh dan had ik voor een waterval gekozen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:41 schreef Tuindier het volgende:
Ja. Die hebben overigens ook vijvers en fonteinen.
Dag en nacht aanlaten bij vorst dan krijgt ie niet echt de kans te bevriezen. Tevens maakt ie zelf ook iets warmte. Maar 100% garantie is het niet. Ik zou er zelf voor gaan om het ding even er uit te trekken tegen de winter of desnoods bij verwachte vorst periode.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:18 schreef Tuindier het volgende:
Heeft iemand verstand van pompen? Ik wil er een die ik in de winter niet hoef binnen te halen.
Dan zal die diep genoeg onder water hebben gezeten. Die laatste twintig jaar hebben we dan ook geen ijs dikker dan 15 cm gehad natuurlijk. Die gok kan je dus wel nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:23 schreef FFnog het volgende:
Ik zorg voor de winter dat hij helemaal vol is en dan gaat hij uit. Doe ik al bijna 20 jaar zo en nog nooit problemen mee gehad.
Geen idee wat voor pomp het is, die heb ik 20 jaar geleden bij een tuincentrum gekocht, samen met mijn molensteen en kuip.
Zit ook gewoon in zo'n kuip.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:32 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan zal die diep genoeg onder water hebben gezeten. Die laatste twintig jaar hebben we dan ook geen ijs dikker dan 15 cm gehad natuurlijk. Die gok kan je dus wel nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |