Ja, dat was al gezegdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Jos is niet aanwezig dit weekend vanwege zelf racen
https://www.gpfans.com/nl(...)el-christian-horner/
Tig keer hetzelfde posten is niet nodig als iedereen eens een keer leert lezen.quote:
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #1quote:Op maandag 4 maart 2024 21:37 schreef scotty018 het volgende:
Vraagje:
op een of andere manier krijg ik nergens het topic over de Grand Prix van Abu Dhabi 2021 gevonden. Kan iemand me verder helpen? Thx!
Het is dus niet opgelost anders hadden we het er niet meer over, dit wordt nog wel vervolgd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel dit stel dat.
Het was gewoon opgelost. Die appjes doen er niet toe. Er is een onderzoek geweest, daaruit bleek dat er weinig aan de hand was. Vrouw in kwestie had het verder kunnen laten escaleren, maar heeft dat tot nu toe niet gedaan. Jos had gewoon zijn bek moeten houden. Dat hij achter de schermen er iets van zegt tegen Horner is zijn recht, maar niet naar media gaan en dan roepen dat je rust in de tent wil. Als je daadwerkelijk rust wil dan los je dit soort praktijken ACHTER de schermen op en zoek je niet de media op om publieke opinie achter je te krijgen. Totaal bullshit en op geen enkele manier goed te praten. Hoe hard je het ook probeert.
Het is niet iemand, het is volgens de geruchten een ontzettend groot gedeelte binnen Red Bull. De twee kampen kwestie speelt klaarblijkelijk al een behoorlijke tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...dus omdat iemand Horner wil cancellen moet hij maar gewoon omrollen en opzouten? Ik ben blij dat hij daar niet in meegaat. Dat hele cancelcultuur moet echt stoppen. Cancellen doen ze maar na onomsotelijk bewijs en zelfs dan moet men niet schijnheilig doet alsof niemand ooit een fout mag/kan maken.
Edit: ... en nee, niet iedereen verdient een tweede kans, maar een beetje flikflooien met je PA, zonder dwang, zonder directe machtsmisbruik etc. verdient dat wel. Wat een aanstellerij zeg. Alsof Horner die PA in een hokje heeft geduwt en daarna urenlang heeft lopen zwaffelen.
Ik dacht ook dat het opgelost was, zelfs goed opgelost, Horner stapt in het vliegtuig richting Bahrein, ondertussen een persbericht, alles koek en ei.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is niet iemand, het is volgens de geruchten een ontzettend groot gedeelte binnen Red Bull. De twee kampen kwestie speelt klaarblijkelijk al een behoorlijke tijd.
Je hebt het constant over het Horner/PA "incident". Tuurlijk kan iedereen een fout maken en is er m.i. vrij weinig aan de hand, maar de twee kampen kwestie is groter dan dit incident van Horner. Dit incident is een stok waarmee een ontzettend groot gedeelte van Red Bull in het rond kan slaan in de hoop dat Horner meer en meer onder druk komt te staan en uiteindelijk zijn biezen pakt.
ik ga echt niet hele topics teruglezen, omdat het gevuld wordt met dramaquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tig keer hetzelfde posten is niet nodig als iedereen eens een keer leert lezen.
En ja, ik mis ook wel eens wat en accepteer als dat gezegd wordt
In Mofert bedoel je.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef benhorse het volgende:
Ga niet alle doorlezen hier, maar het meest logische voor iedereen is toch dat Horner gaat pleiten? Wat is jullie mening hierover?
Een woedende Jos is wel mooi altijd, vroeger in Remunj en Maaseik ook.
Ja, dat was een regel die nergens op sloeg iddquote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Even iets positiefs waar ik het over wil hebben:
Monteurs weer in de hekken bij de finish!
Eerlijk gezegd schrok ik toen ik ze zag staan afgelopen zaterdag, maar die regel is dus officieel teruggedraaid? Ik had dat nog niet meegekregen.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Even iets positiefs waar ik het over wil hebben:
Monteurs weer in de hekken bij de finish!
Die zijn al lang klaar voor de ramadan begintquote:Op maandag 4 maart 2024 22:32 schreef THEFXR het volgende:
Door Motogp wordt er zondag wel geraced, nogal vreemd ivm ramadan.
Hier ook. Zat echt 'huh?!'quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd schrok ik toen ik ze zag staan afgelopen zaterdag, maar die regel is dus officieel teruggedraaid? Ik had dat nog niet meegekregen.
Ja dit ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Heeft die Jos dan echt niet in de gaten dat hij met dergelijke uitspraken mogelijk sportieve successen van zijn zoon aan het ondermijnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |