SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Hoop doet levenquote:Op zondag 3 maart 2024 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord gaat het nu omzetten. PSV weet het niet meer.
Stukje schaduw.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
Dat veld dat kan toch niet voor een topclub, overal modder
Ik stel een neuspleister voorquote:Op zondag 3 maart 2024 15:01 schreef bbuddybb het volgende:
Het wordt tijd dat Beelen zijn kapsel laat millimeteren.
Wat een rare actquote:Op zondag 3 maart 2024 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hancko uit de rug gelopen.
Waar was Beelen?? @:dombo
Geitenkaas om maar nog eens beroemde uitspraak te citeren.quote:
Misschien toch geen goede keuze om een 18-jarige een tactisch ingewikkelde rol te geven op een positie waar hij nooit speeltquote:
En dat in een topwedstrijd.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien toch geen goede keuze om een 18-jarige een tactisch ingewikkelde rol te geven op een positie waar hij nooit speelt
Ik begrijp er sowieso geen snars van wat Slot met deze opstelling wil bereikenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien toch geen goede keuze om een 18-jarige een tactisch ingewikkelde rol te geven op een positie waar hij nooit speelt
Eens, maar dit was wel overduidelijk geel overigens.quote:
Ueda is nog ziek. Hont en kad waren niet goed doorgebakken.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De volgende keer dat Santi smeekt om een kaart gewoon Ueda erin zetten.
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ueda is nog ziek. Hont en kad waren niet goed doorgebakken.
Of gewoon wisselen voor een random speler.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De volgende keer dat Santi smeekt om een kaart gewoon Ueda erin zetten.
Jezus man doe ff normaalquote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ueda is nog ziek. Hont en kad waren niet goed doorgebakken.
dat zei ik 20 minuten geleden al dat we beter warenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben trouwens een hogere xG
Dat PSV wordt aardig weggespeeld
Ik vraag mij wel een beetje afquote:Op zondag 3 maart 2024 15:19 schreef hhh38 het volgende:
Wie heeft bepaald dat Zerrouki vrije trappen mag nemen
Als zoveel mensen het roepen dan zal er er wel een kern van waarheid in zitten, Gijp.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:18 schreef ashardalan het volgende:
Volgens het publiek heeft de moeder van de scheids een bepaald beroep, de verslaggevers van Rijnmond vragen zich af of deze mensen klanten zijn, dat ze dit weten.
Zonder Stengs, Paixao en Ivanusec is dat een terechte vraagquote:Op zondag 3 maart 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel een beetje af
Wie anders.
Tja, ik heb wel eens van 12000 man te horen gekregen dat alle fans van Go Ahead Eagles een hele specifieke seksuele voorkeur hebben...quote:Op zondag 3 maart 2024 15:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het roepen dan zal er er wel een kern van waarheid in zitten, Gijp.
Alle ingredienten zijn dus aanwezig voor de wissel Milambo - Paixao.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder Stengs, Paixao en Ivanusec is dat een terechte vraag
Je zag na die goal eigenlijk al meteen dat je er voetballend best makkelijk doorheen komt. Net als de laatste weken alleen net iets teveel spelers die een beetje op lijken te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:21 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben het geluk tot nu toe mee
Verder niet onder de indruk van psv
Goede samenvatting dit wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:21 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben het geluk tot nu toe mee
Verder niet onder de indruk van psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |